Kris86

Bryllup i trekantsområdet

18 indlæg i dette emne

Hejsa,

Min kommende mand og jeg skal giftes næste år d. 1/6 da vi har 11 års den dag.

Så nu kommer mit spørgsmål til jer - er der nogen er jer der kender til hyggelige/romantiske kroer/forsamlingshuse/restauranter som ikke er voldsomt dyre og som ligger i trekantsområdet - vi kan sågar strække den til Middelfart :)

Jeg har selv søgt en masse på nettet, desværre lidt uden held.. Håber virkelig der er nogen der kender nogle gode steder :)

Mange hilsner Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Min kommende mand og jeg skal giftes næste år d. 1/6 da vi har 11 års den dag.

Så nu kommer mit spørgsmål til jer - er der nogen er jer der kender til hyggelige/romantiske kroer/forsamlingshuse/restauranter som ikke er voldsomt dyre og som ligger i trekantsområdet - vi kan sågar strække den til Middelfart :)

Jeg har selv søgt en masse på nettet, desværre lidt uden held.. Håber virkelig der er nogen der kender nogle gode steder :)

Mange hilsner Kristina

Mener du ikke 1/6 2013 - jvf din profil står der 1/6 2012 :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at tjek Akademiet ud. Det ligger lidt nord for Middelfart. Næsten helt oppe ved vandet.

Vi bor i Fredericia og har vi kun 20 min kørsel derover. Det er nogle lækre lokaler og man har det helt for sig selv. Så man vælger selv catering osv :)

http://danish.growerscup.com/index.php/akademiet/9-wellness-bade-inde-og-ude

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal holde det på Mølkjær Kro i Ødsted, ved Vejle.

Vi kiggede bla. på Børkop Vandmølle, Skærup forsamlingshus, Hopballe mølle og Ågård kro.... Men vi valgte Mølkjær kro bla. pga. prisen, og fordi der er stemningsfyldt og hyggeligt - lige os! Det skal tilføjes at kvaliteten stadig er supergod, selvom prisen er lavere end de andre steder. Ellers kan jeg også anbefale Brandbjerg højskole ved Jelling - dér kan man leje deres dramasal (en fin og lys sal med store vinduer) og så sørger de for mad - og de er meget rimelige i pris... dér skal vi holde vores reception.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mølkjær Kro og Tyrstrup Kro kan jeg også klart anbefale. Begge er meget hyggelige steder hvor man ikke oplever tjenere som bare går venter på at komme hjem. Tyrstrup er nok en klasse over men formentlig også en dyrere løsning. I Middelfart kan jeg anbefale Kursuscentret som vi spiller mere eller mindre fast for men det er så i højere grad et mere moderne hotel/kursuscenter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo også Hotel Koldingfjord i Kolding, Comwell Kellers Park i Brejning og Vejlefjord hotel ved Vejle, hvis det skal være fint og stort med romantisk og historisk islæt...

Hvis det ikke må være dyrt er det nok ikke stederne, men der er virkelig smukt alle tre steder.

Hvad tænker du af pris (bor selv i trekantsområdet og har snart søgt på ALT fra forsamlingshuse til slotte ;) )

Redigeret af ildflue
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer lige et dugfrisk indspark mere herfra. Jeg var ovre og lave fest for en brancheorganisation på Trinity Hotel i Fredericia her i lørdags. Stedet serverede en tre retters menu for de lidt over 250 gæster uden at der var nogle som skulle sidde og vente på mad eller betjening og uden at man kunne tale om deciderede ophold fordi køkkenet og tjenerne lige skulle være med. Selvom man ved at middagene ved firmafesterne m.v. normalt ikke trækker så længe ud havde jeg ellers tænkt mit da jeg hørte at de først skulle gå til bords kl. 20 og gerne skulle være færdig med desserten kl. 22.30 hvor der skulle være Zumba, men det kørte på skinner helt efter planen og såvel lokaliteterne som beliggenheden er jo perfekt. Priserne kender jeg så ikke men det er værd at undersøge. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er nok lidt pebret... omgivelserne og stedet er ihvertfald fantastiske :)

Vi har været der et par gange, og man bliver lige overrasket over hvor smukt der er hver gang... Og så er der mulighed for at sejle på vandscooter. Det er da sejt.. hehe

Et billede... vandet er lige nedenfor.... SÅÅ flot !

Om-koldingfjord.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer,

Tusinde tak for alle jeres indspark. Vi har sku vaeret vidt omkring for at finde det rette sted - vi havde egentlig valgt et forsamlingshus, men igaar besluttede vi os for 10 trin ned Hannerupskov - Det er bare saa smukt et sted, saa min sode mand ringer og booker det senere i dag.

Vi var ellers fast besluttet paa ikke at bruge saa mange penge paa et bryllup, men naar vi ligger alt sammen er der maaske 6-7000 der skiller stederne fra hinanden... Og ihhh hvor er jeg glad for det bliver i Hannerup skov :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer