Mrs D

At stå hvid brud

22 indlæg i dette emne

På rådhuset.. Er det helt hen i vejret eller?

Vi skal giftes på rådhuset til November. Vores fest og alt hvad der er til brylluppet er ligesom til et kirkebryllup men da ingen af os har lyst til et kirkebryllup har vi valgt rådhuset. Jeg har svært ved at stå i kirken da jeg er vokset op med en ekstrem troende og forskruet far, og har derfor intet forhold til Gud og kirken den dag i dag.

Nå men for at gøre mit spørgsmål kort ( for jeg kan bare blive ved med at skrive om alt muligt ) :)

Er det dybt underligt hvis jeg bliver gift i hvidt på rådhuset?

Kram fra Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh det syntes jeg bestemt ikke :loveshower:

Det bestemmer man jo helt selv om man gøre, men lige en hurtig google søgning, så kommer der ihvertfald billeder op med brude i brudekjoler :7himmel:

så go for it :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden siger også at det bestemmer vi jo selv :) Og det er jo rigtigt. Det er vores bryllup og vi gør som vii´vil, men det kunne jo godt virke overdrevet at stå hvid rud på rådhuset. :)

Nej bestemt ikke :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man i hvert fald godt. Jeg har været til rådhusbryllup for et par år siden, hvor brudeparret var i kjole og hvidt, helt som var det et kirkebryllup. Super fedt bryllup, faktisk. Go for it! Hvis det er det i gerne vil, så er det det, i skal! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde først planer om et rådhusbryllup (det med kirke var lidt kompliceret) og da havde jeg ikke kunnet få mig selv til at have en hvid brudekjole på.

Jeg synes dog det kan se rigtig smukt ud og det vigtigste er jo at man er godt tilpas i sin kjole og føler sig som den smukkeste kvinde i verden. Hvis det er en traditionel hvid brudekjole der skal til, for at få dig til at føle sådan, så er det da sådan én du skal have!

Jeg kan godt give Maria Schmidt ret i, at det det måske passer bedre til et kirkebryllup hvis man vælger en kæmpestor fyldig prinsessekjole, men på den anden side, synes jeg man skal gøre som man vil. Man bliver jo forhåbentlig kun gift én gang! :)

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I er imod kirkebryllup, men synes det er mærkeligt at skulle komme i stor brudekjole, kunne I jo evt. få en borgmester ud på en location i stedet for? Det koster kun benzinen og kan gøres lidt mere personligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker: Hvid og lang = JA, kæmpestor ballgown og katedralslør = Nej.

Altså kæmpe meget tyl, slæb og laaangt slør er nok ikke det fedeste på rådhuset, det passer ligesom til kirken og dens traditioner. Synes også at en fascinator (hår pynt) er bedre end et slør, siger dog ikke at det er helt no-go hvis sløret er et stort ønske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv haft samme tanker men for at være helt ærlig så er det nu så almindeligt men rådhus og store hvide kjoler at der ikke er nogen der kigger skævt ;)

Find din drømmekjole og glem hvad andre nu tænker :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sys sagtens man kan! Men vi valgte faktisk både kirke og rådhus fra og blev viet på feststedet! det var flotte lokaler, og jeg fik en rød løber og en æresport for enden! og det var det helt rigtige for os. så det er måske en mulighed for jer? - men hvis rådhuset og hvid kjole er jeres ønske! så gør det! :)

post-52884-0-71563900-1342980278.jpg

post-52884-0-52934800-1342980290.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg selv er kristen og går i kirke hver søndag. Derfor er det det mest naturlige for mig at blive viet i kirken.

Men jeg forstår SÅ godt, at du ikke vil vies i kirken, når du ikke har noget forhold til den!

At du ikke har noget forhold til kirken, skal dog PÅ INGEN MÅDE lægges dig til last i forhold til dit ønske om at være hvid brud.

Vær du den smukkeste brud, de har set på rådhuset. Glæd din kæreste ved at være særlig smuk og lækker denne dag. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg selv er kristen og går i kirke hver søndag. Derfor er det det mest naturlige for mig at blive viet i kirken.

Men jeg forstår SÅ godt, at du ikke vil vies i kirken, når du ikke har noget forhold til den!

At du ikke har noget forhold til kirken, skal dog PÅ INGEN MÅDE lægges dig til last i forhold til dit ønske om at være hvid brud.

Vær du den smukkeste brud, de har set på rådhuset. Glæd din kæreste ved at være særlig smuk og lækker denne dag. :cheerleader3:

Det var sødt sagt :) <3 Ja har det ærlig talt lidt svært ved at skulle i kirken og spille " falsk" når der ingen følelser ligger i det med at blive gift i kirken - hvis du forstår hvad jeg mener.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv haft samme tanker men for at være helt ærlig så er det nu så almindeligt men rådhus og store hvide kjoler at der ikke er nogen der kigger skævt ;)

Find din drømmekjole og glem hvad andre nu tænker :-)

Ja det var nemlig også min første tanke.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer