Sign in to follow this  
Followers 0
Lenebj

Nogen, der har fået syet sin kjole om?

8 posts in this topic

Hejsa,

jeg har den her helt fantasiske brudekjole, som jeg ikke rigtig kan får mig til at sælge.. :7himmel:

Jeg overvejer nu at få den syet om til en cocktail-kjole af den, men kan ikke rigtig finde ud af om det er en god ide. :blink: Jeg vil så have lavet et par "stropper" af blonderne og få den skråret lige over knæ´et.

Hvad siger I?? :help:

I kan se min kjole her.

Nalon.jpg

0

Annonce ♥

Hmm .... ved jeg måske ikke rigtig, om jeg syns fungerer. Generelt syns jeg der er ret få brudekjoler, der kan laves om til noget andet .... fordi de er meget brude-agtige. Ihvertfald syns jeg man skal farve dem så el noget, hvis man laver det stunt :) Er lidt noget andet med en Jesper Høvring kjole, fordi han selv har designet den + selv transformerer den om efterfølgende.

Altså jeg syns måske din kjole hører til een af dem, der er meget brudeagtig .... der slet ikke fx ville kunne gå for en alm festkjole, hvis den havde været en anden farve .... og tror at blir den cuttet forneden, så vil den "bare" komme til at ligne en kort brudekjole.

0

d00.jpg

newport-wedding-dress-trends.jpg

wedding-dress-remix.jpg

6977693351_df073b1471.jpg

Jeg synes der er mange eksempler på kjoler der "egner" sig til at lave om - men de er - som også ovenstående eksempler - måske noget mere "enkle" end din smukke brudekjole... Er ikke sikker på jeg synes den egner sig til at blive lavet om - MEN - jeg har jo ingen forstand på kjoler osv.. :) Så måske det bedste ville være at tage den med til en skrædder som kunne kigge på den for dig - og måske tegne en model af en kjole - så kan i se om det kunne lade sig gøre? :)

0

Annonce ♥

Hejsa,

jeg har den her helt fantasiske brudekjole, som jeg ikke rigtig kan får mig til at sælge.. :7himmel:

Jeg overvejer nu at få den syet om til en cocktail-kjole af den, men kan ikke rigtig finde ud af om det er en god ide. :blink: Jeg vil så have lavet et par "stropper" af blonderne og få den skråret lige over knæ´et.

I kan se min kjole her.

Nalon.jpg

ih, hvor er den flot.

hvor er den købt......................

0

Hejsa,

I kan se min kjole her.

Nalon.jpg

ih, hvor er den flot.

Købte den af en engelsk pige, som havde brugt den i et par timer til hendes reception, hvorefter hun skiftede til en "danse"kjole"

Er bare glad for den, så måske jeg bare skulle få syet den om til en dåbskjole!

0

Hejsa,

I kan se min kjole her.

Nalon.jpg

ih, hvor er den flot.

Købte den af en engelsk pige, som havde brugt den i et par timer til hendes reception, hvorefter hun skiftede til en "danse"kjole"

Er bare glad for den, så måske jeg bare skulle få syet den om til en dåbskjole!

Det ville jeg klar gøre.

Medmindre det er en størrelse 42 og du vil sælge, griner :fløjt: :fløjt: :fløjt: :lol:

Edited by Os♥2
0

Annonce ♥