Mighti

Tøj til store mænd?

12 indlæg i dette emne

Ohoy der ude. Min dejlige kæreste har bedt mig og at spørge alle i dejlige mennesker herinde efter hjælp. Han er en str 62, men har svært ved at finde jakkesæt osv i den str. så hvor kan man gå hen og finde noget sådan. Han bor i kbh, så jeg vil mene at mulighederne ikke er så begrænsede, men hvis nogen kan hjælpe vil vi blive meget glade.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes også en butik, der hedder Allsize .... jeg har nemlig også en kæreste, der er oppe i de lidt større størrelser .... og de har altså vildt meget pænt tøj til dem, der skal ha et par extra X'er i trøjerne :) Der ligger bla en butik her i Odense, hvor de har et rimelig stort udvalg ... butikken er ihvertfald pænt stor :)

Ved man også man bestille over nettet, men ville jeg ikke gøre dog :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers .... kigger lige på nettet .... Venus og Mars ...... "Besøg vores 220 kvm. store flotte butik i PIL%2012%20slut.jpgRødøvre Centrum med seperat afdeling for mænd og kvinder med tøj i store størrelser" (taget fra deres hjemmeside)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu spørger jeg måske dumt, men mandetøj størrelser er altså ikke lige min stærke side, og min kæreste kunne ikke svar mig.. Hvad svare en str. 62 til?

Syntes nemlig ikke han ser så stor ud på det billede fra din søsters bryllup, hans mavse ser da mindre ud end min kærestes, og han køber tøj i alm. tøjbutikker ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dunno hvad str det svarer til .... snakker vi skjorte-str ? Min kæreste bruger en str 54 i skjorter og en 6xl i t-shirts fra Allsize, men ved ikke om str er de samme over alt ?

Men ellers .... hvad med Jardex fx ? Har set, at de umiddelbart har forholdsvis store størrelser i de butikker, der forhandler jakkesæt ?!? Vil dog ikke ligge hovedet på blokken, hehe. Men sad og kiggede for et lille års tiden siden el sårn og der var bla nogen mærker, hvor jeg så på reklamen, at de gik op til rimelig store størrelser.

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dunno hvad str det svarer til .... snakker vi skjorte-str ? Min kæreste bruger en str 54 i skjorter og en 6xl i t-shirts fra Allsize, men ved ikke om str er de samme over alt ?

Men ellers .... hvad med Jardex fx ? Har set, at de umiddelbart har forholdsvis store størrelser i de butikker, der forhandler jakkesæt ?!? Vil dog ikke ligge hovedet på blokken, hehe. Men sad og kiggede for et lille års tiden siden el sårn og der var bla nogen mærker, hvor jeg så på reklamen, at de gik op til rimelig store størrelser.

Jeg mener hvor mange str. X(L) en str. 62 svarer til ? Syntes det lyder så stort, og syntes bare ikke mightis mand så særlig stor ud på det billede fra søsterens bryllup.. Og skal jo til at kigge efter skjorte til kæresten på et tidspunkt, så er måske meget smart at have styr på de der størrelser :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg siger ... min kæreste bruger 54 og han er en str 6xl .... so you do the math, haha. Men tror vi umiddelbart er oppe i en 8-10xl, hvis vi snakker bluser .... hvis det er bukser og 62" livvidde, så er vi ude i en 7xl el lign

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som jeg siger ... min kæreste bruger 54 og han er en str 6xl .... so you do the math, haha. Men tror vi umiddelbart er oppe i en 8-10xl, hvis vi snakker bluser .... hvis det er bukser og 62" livvidde, så er vi ude i en 7xl el lign

Altså jeg kan stadig slet ikke forstå den mand så skal have så stor en størrelse.. Enten er han total god til at klæde sig efter sin størrelse, står i en total god vinkel , ellers skal jeg have pudset brillerne :lol: Han ser altså mindre ud end min kæreste, og han er kun en 2XL , nogle gange 3XL i t shirts.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thjaaa hvad svarer en str 62 til hæhæ. Han bruger str 4-5gange xl i bluser. Men det er dælme forskelligt alt efter hvilken slags tøj han skal have. Han sagde bare at hans jakkesæt skulle på i en str 62. Jeg syntes heller ikke han er så stor, men ok alt er relativt. Jeg bruger alt mellem medium til xl og 40 til 48, så det kommer vist an på mærket.

Men tusind tak for ideer tøzer, dem gir jeg videre til ham, så må han selv klare resten hæhæ.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har måtte til lidt forskellige butikker da min h2b også er større end de almene butikker. Vi købte selve jakkesættet i store robert, skjorte i Nielsen, og fået en syerske til at lave vest og slips. Og min h2b's jakkesæt mener jeg er 63. Vi blev meget overrasket over det var så svært at finde noget pænt til den størrelse.

Hvis man vil bruge lidt flere penge er der trolstrup mange flotte ting men dyre.

Ps en størrelse 63 i jakkesæt er langt fra det samme i skjorte, da det er en skjorte der skal lukkes helt til i halsen skal min h2b have en 48 og i almindelige bluser er han 3-4 xl

Håber du kan bruge butikkerne til noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer