Guest Lis

Transport fra kirke til feststed..

9 indlæg i dette emne

Hej alle skønner Zillaer..

Jeg går og lurer lidt på transporten fra kirke til feststed..

Der er jo en del at vælge imellem, både gamle biler, nye biler, lækre biler, hestevogn, helikopter osv.. Næsten alt kan lade sig gøre..

Min far er brandmand og på brandstationen har de en gammel brandbil som jeg egentlig troede vi skulle køre i.. H2B vil køre Harley og kan ikke se problemet i kjole på MC og hjelm med hår slør osv.. - Han finder nok ud af det.. :fløjt: Han er begyndt at snakke om en gammel veteranbil osv.. :)

Så er det jeg tænker... Vi har kun 3 kilometer fra kirke til feststed og så synes jeg selv det er verdens bedste ide at vi tog en cykel hver som så naturligvis er behørigt pyntet med tyl, blomster osv... Det kunne se rigtig fedt ud når alle gæsterne der er i bil er ankommet til feststedet og vi så kommer cyklende ind i gårdspladsen.. (den er selvf. ikke så god hvis det regner, eller bruden styrter i en mudderpøl.. )

Hvad gør I andre??

Kom glad med gode ideer og inspiration... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha, jeg tror dælme ikke det er let med en cykel, du skal jo holde kjole, skørt og måske slør oppe, så det ikke ryger ind i hjul og evt. kæde.. Det ville jeg godt nok ikke turde.. Alternativt kunne i bruge en christiania bike, eller anden cykel i den genre, så du sidder i en kasse, og manden så køre dig...

Vi skal bare køre med en af gæsterne fra kirke til feststed, tror det bliver en af vores venner, da han er alene i hans bil. På vej til kirken køre jeg med min far, og kæresten køre med hans forældre..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, jeg tror dælme ikke det er let med en cykel, du skal jo holde kjole, skørt og måske slør oppe, så det ikke ryger ind i hjul og evt. kæde.. Det ville jeg godt nok ikke turde.. Alternativt kunne i bruge en christiania bike, eller anden cykel i den genre, så du sidder i en kasse, og manden så køre dig...

Vi skal bare køre med en af gæsterne fra kirke til feststed, tror det bliver en af vores venner, da han er alene i hans bil. På vej til kirken køre jeg med min far, og kæresten køre med hans forældre..

Jeg har ikke valgt kjole endnu, så jeg tænker det ikke umiddelbart som et problem, men ja.. Det kommer nok ikke til at blive nemt med stor kjole, skørt osv..

Jeg præsenterede ideen for H2B og jeg tror ikke han synes det var mit kløgtigste øjeblik.. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sjovt :) Men tror du hr. H2B går med på den når han kigger harley og veteran bil? Bare husk at gøre cyklen HELT ren og vælg cykel med LUKKET kædekasse (y)

Jeg præsenterede han for ideen forleden og han synes ikke det var verdens bedste ide.. Så måske vi er lidt tilbage ved brandbilen eller veteranbilen som et kompromis.. H2B's forældre har en bekendt der angiveligt har en større vognpark af veteranbiler, så måske han skal aflægges et besøg..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer