Louise 86

Endelig fik jeg min prins :-)

17 indlæg i dette emne

ja nu er det hvist på tide at takke jer dejlige mennesker herinde for alt den støtte og hjælp i

har givet med små problemer osv. fra den dag manden friede til vi er blevet gift

i har ikke været til at undvære :thanks:

Og jeg kan bare sig piger i kan godt glæde jer mennnn det er der vist heller ikke nogen der ikke gør :biggrin:

Vi blev gift den 7 juli 2012

vi havde den mest fantastiske dag vi aldrig vil glemme

vores bryllup var ikke helt almindelig da vi synes det skulle passe til os :tunge:

Som eksempel gik jeg op af kirkegulvet til : it´s a final countdown et stort ønske fra min mands side

og det vagte mange smil i kirken :biggrin:

Jeg havde lejet en sanger og gitaraist til at komme og synge from this moment til min mand og det skal jeg love for at det satte

gang i sprinkleren hos både min mand og gæster.

Der var utrolig mange indslag og sange til vores bryllup vilket rørte os meget

festen fortsatte til ved 4 - 5 tiden om morgen da alle gesterne var taget hjem bad vi om en kold øl

som vi sad og nød på trassen mens vi hyggede os over at det havde været så fantastisk en dag

da vi kom på værelse...... :lol:

når nu behøver jeg vist ikke fortælle mere -HAHA-

jeg håber jeg kan hjælpe jer andre lige så meget som i har hjulpet mig :cheerleader3:

Knus fra mig

post-57994-0-55507100-1343285790.jpg

post-57994-0-50875400-1343285852.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nu er det hvist på tide at takke jer dejlige mennesker herinde for alt den støtte og hjælp i

har givet med små problemer osv. fra den dag manden friede til vi er blevet gift

i har ikke været til at undvære :thanks:

Og jeg kan bare sig piger i kan godt glæde jer mennnn det er der vist heller ikke nogen der ikke gør :biggrin:

Vi blev gift den 7 juli 2012

vi havde den mest fantastiske dag vi aldrig vil glemme

vores bryllup var ikke helt almindelig da vi synes det skulle passe til os :tunge:

Som eksempel gik jeg op af kirkegulvet til : it´s a final countdown et stort ønske fra min mands side

og det vagte mange smil i kirken :biggrin:

Jeg havde lejet en sanger og gitaraist til at komme og synge from this moment til min mand og det skal jeg love for at det satte

gang i sprinkleren hos både min mand og gæster.

Der var utrolig mange indslag og sange til vores bryllup vilket rørte os meget

festen fortsatte til ved 4 - 5 tiden om morgen da alle gesterne var taget hjem bad vi om en kold øl

som vi sad og nød på trassen mens vi hyggede os over at det havde været så fantastisk en dag

da vi kom på værelse...... :lol:

når nu behøver jeg vist ikke fortælle mere -HAHA-

jeg håber jeg kan hjælpe jer andre lige så meget som i har hjulpet mig :cheerleader3:

Knus fra mig

post-57994-0-45395400-1343286076.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet og hvor er det nogle gode billeder.. :cheerleader3: . Synes nok jeg havde set dig før.. også kom jeg til at kigge lidt efter, vi gik på VkF sammen.. jeg en klasse over dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med brylluppet og hvor er det nogle gode billeder.. :cheerleader3: . Synes nok jeg havde set dig før.. også kom jeg til at kigge lidt efter, vi gik på VkF sammen.. jeg en klasse over dig :)

Nej hvor er det sjovt dit billede er ikke så stort så jeg kan ikke rigtig genkende dig hi hi hvem er du :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer