Stine85

Kirstine og Aleksander's under-the-stars bryllup

201 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dans under stjernerne

Efter brudevalsen satte en af Aleksander venner, som er DJ, musik på og så var der ellers bare fest under stjerne himlen! (Hold da op jeg er glad for at vejret var som det var!!!! :o )

Her er lidt billeder:

post-52936-0-96503700-1343933172.jpg

post-52936-0-94171600-1343933224.jpg

post-52936-0-05794100-1343933239.jpg

post-52936-0-08022000-1343933290.jpg

post-52936-0-00496000-1343933350.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som nogle nok har læst, var jeg i de sidste måneder MEGET stresset! Faktisk så stresset at jeg havde migræne flere gange om ugen, konstant hovedpine og bare helt udkørt. Alt dette forvandt da vi kom til Samsø, men jeg må ærligt indrømme at jeg lidt nød bare at læne mig tilbage med en lille hygge-vuf på skødet, og nyde at alle havde det skønt og var satte pris på alt det hårde arbejde vi havde lagt i det :)

post-52936-0-61073400-1343933503.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aleksander og jeg holdt ved til kl ca 3, hvor vi begge var helt fulde af indtryk, så der hoppede vi op i seng. Vennerne hold vist helt til kl 5 hvor de sidste slukkede musikken og hoppede i teltene....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen derpå

Dagen efter stod vi op ved 9 tiden.

Da vi kom ned var der allerede for i gang med at varme pølser, boller og lave røræg (dejlige mennesker som vi ikke havde klaret det uden!!! :loveboard: ).

Da kl var ca. 10 begyndte folk så smpt at dukke op og så var der ellers serveret "brunch a la dagen-der-på"...

post-52936-0-45161900-1343934001.jpg

post-52936-0-79626500-1343934023.jpg

post-52936-0-00146200-1343934125.jpg

post-52936-0-25461700-1343934146.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaverne

Vi havde valgt at gemme gaverne til brunchen dagen efter.Vi synes simpelhen ikke at dette skulle fylde på vores dag, og så var det jo et oplagt tidspunkt at gøre det på.

På bryllupsdagen havde folk helt spontant brugt cyklen vi brugte fra kirken som gavebord, og det så bare så fint ud. Så den skulle frem igen!

Vi fik mange fantastiske gaver som vi kan bruge mange år fremad!

post-52936-0-00497500-1343934445.jpg

post-52936-0-45296100-1343934466.jpg

post-52936-0-40001400-1343934488.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-52936-0-02989800-1343934868.jpg

Imens hyggede ungerne sig i det tomme telt! :)

post-52936-0-54375300-1343934901.jpg

post-52936-0-32199700-1343934912.jpg

Efter vi havde pakket gaver op, var de rnogen som begyndte at køre hjem, men de fleste skulle med en færge kl 15.30, så have spillet blev hevet frem igen.

Bagefter gik vi ned til vandet hvor Aleksander hev en kajak med. Så kunne folk prøve den hvis de ville. Det kom der meget mosrskab ud af :)

post-52936-0-54045700-1343935037.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter alle var kørt kl 15, gik der ellers oprydning i den!

Kl 17 havde vi faktiask fået rydet det hele! Øjvind havde hentet teltet, barren var ryddet og alt var ellers fjernet, puttet i bunker og var klar til at blive kørt på genbrugs stationen.

Så gillede vi lidt pølser, nød en stille stund med børnene og kl ca. 19 stod det simpelthen ned i torve! det regnede og regnede og regnede...

Hvor heldig har man lige lov til at være med vejret!?!?!? :blink: (vores held er da vist ihvertfald opbrugt nu!)

Og slut-ptut-finale! Det var alt fra mig. :)

Tak fordi i gad og bruge tid på at læse om vores dag.

Og TAK for al den helt fantastiske inspiration jeg har fået herinde fra! uden BK havde vores bryllup bestemt ikke været det samme! :loveshower:

post-52936-0-03993200-1343935238.jpg

post-52936-0-92033000-1343935256.jpg

post-52936-0-18470700-1343935407.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en vidunderlig beretning du har lavet om jeres vidunderlige dag, tak for at vi måtte kigge med.

Sikke et fantastisk nærværende, smukt og dejligt bryllp, som virker fuldt at kærlighed og omsorg - Tusind tak for en guide igennem dit bryllup, jeg føler næsten at jeg har været med som gæst.... :biggrin:

1000 tak søde pige! :blush:

Dejligt i gad og læse medd! Den endte vst med at blive Pæææænt lang! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Woooow altså!

Dine lamper er såå fede!

Tak Anna :)

Synes også de var SUPER fede!

Det kunne helt klart betale sig athave en handymand lige der! :wink:

Vi har faktisk også gemt nogle stykker som skal hænge under et halvtag i sommerhuset.Overvejede SERIØST meget at tag en med hjem og hænge op over spisebordet! :rolleyes:

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I'm in love!!! :loveshower: Må jeg ikke være megafræk og spørge hvor meget I har brugt på jeres fantastiske bryllup? Vi er nemlig to studerende der ønsker os lige nøjagtigt sådan et skønt, hyggeligt, afslappet bryllup. Vi er dog ikke så heldige at have en halvø (!!!) i familien, meeeen jeg håber at vi kan få fingrene i en lejrskole når den tid kommer :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm in love!!! :loveshower: Må jeg ikke være megafræk og spørge hvor meget I har brugt på jeres fantastiske bryllup? Vi er nemlig to studerende der ønsker os lige nøjagtigt sådan et skønt, hyggeligt, afslappet bryllup. Vi er dog ikke så heldige at have en halvø (!!!) i familien, meeeen jeg håber at vi kan få fingrene i en lejrskole når den tid kommer :biggrin:

Hihi tak :)

Jo selvfølgelig må du det! Vi er forresten også 2 studerende med 2 børn + hund :blink:

Men altså jeg har ikke det nøjagtige regnskab, men har nok brugt omkring 45.000 (vi haavde sparret penge op i forvejen). Og så har mine forældre givet os i gave at dække det som der evt vill mangle, og det var 4000 kr. Derudover betalte Aleksander's mor for hanstøj (4500 kr) og hun lavede også maden til frokosten. Jeg vel mene at man sagtens kan gøre det for 50.000 kr. For jeg har bestemt ikke sparret helt vildt. Vi har lejet fadøl, jeg købte dansekjole som jeg aldrig fik på (havde dog nok holdt lidt længere hvis jeg havde skiftet,men elskede bare min kjole!). Der var nok nogle steder der kunne værre sparret. Men personligt synes jeg at al den DIY vi havde lavet (bordhæfter, kirkehæfte osv) var alle pengene værd! :)

Du må endelig spørge hvis det er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I'm in love!!! :loveshower: Må jeg ikke være megafræk og spørge hvor meget I har brugt på jeres fantastiske bryllup? Vi er nemlig to studerende der ønsker os lige nøjagtigt sådan et skønt, hyggeligt, afslappet bryllup. Vi er dog ikke så heldige at have en halvø (!!!) i familien, meeeen jeg håber at vi kan få fingrene i en lejrskole når den tid kommer :biggrin:

Hihi tak :)

Jo selvfølgelig må du det! Vi er forresten også 2 studerende med 2 børn + hund :blink:

Men altså jeg har ikke det nøjagtige regnskab, men har nok brugt omkring 45.000 (vi haavde sparret penge op i forvejen). Og så har mine forældre givet os i gave at dække det som der evt vill mangle, og det var 4000 kr. Derudover betalte Aleksander's mor for hanstøj (4500 kr) og hun lavede også maden til frokosten. Jeg vel mene at man sagtens kan gøre det for 50.000 kr. For jeg har bestemt ikke sparret helt vildt. Vi har lejet fadøl, jeg købte dansekjole som jeg aldrig fik på (havde dog nok holdt lidt længere hvis jeg havde skiftet,men elskede bare min kjole!). Der var nok nogle steder der kunne værre sparret. Men personligt synes jeg at al den DIY vi havde lavet (bordhæfter, kirkehæfte osv) var alle pengene værd! :)

Du må endelig spørge hvis det er :)

Tusind tak :thumbsupsmileyanim: Det er egentlig også ca det jeg har regnet med at vi kan gøre det for. Det er bare så fedt at se et bryllup som det man selv drømmer om - så jeg har tyvstjålet ideer, og mange af dine ting lå allerede i mine inspirationsmapper!

Vi skal dog ikke giftes endnu, da første projekt er projekt baby - så må det skønne bryllup komme senere. Så er der jo også endnu mere tid til at spare lidt op og samle inspiration.

Hvis du bliver hængende herinde selvom du er blevet gift, kan det være jeg får brug for hjælp om et stykke tid :fløjt:

I hvert fald: Hjertelig tillykke med brylluppet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I'm in love!!! :loveshower: Må jeg ikke være megafræk og spørge hvor meget I har brugt på jeres fantastiske bryllup? Vi er nemlig to studerende der ønsker os lige nøjagtigt sådan et skønt, hyggeligt, afslappet bryllup. Vi er dog ikke så heldige at have en halvø (!!!) i familien, meeeen jeg håber at vi kan få fingrene i en lejrskole når den tid kommer :biggrin:

Hihi tak :)

Jo selvfølgelig må du det! Vi er forresten også 2 studerende med 2 børn + hund :blink:

Men altså jeg har ikke det nøjagtige regnskab, men har nok brugt omkring 45.000 (vi haavde sparret penge op i forvejen). Og så har mine forældre givet os i gave at dække det som der evt vill mangle, og det var 4000 kr. Derudover betalte Aleksander's mor for hanstøj (4500 kr) og hun lavede også maden til frokosten. Jeg vel mene at man sagtens kan gøre det for 50.000 kr. For jeg har bestemt ikke sparret helt vildt. Vi har lejet fadøl, jeg købte dansekjole som jeg aldrig fik på (havde dog nok holdt lidt længere hvis jeg havde skiftet,men elskede bare min kjole!). Der var nok nogle steder der kunne værre sparret. Men personligt synes jeg at al den DIY vi havde lavet (bordhæfter, kirkehæfte osv) var alle pengene værd! :)

Du må endelig spørge hvis det er :)

Tusind tak :thumbsupsmileyanim: Det er egentlig også ca det jeg har regnet med at vi kan gøre det for. Det er bare så fedt at se et bryllup som det man selv drømmer om - så jeg har tyvstjålet ideer, og mange af dine ting lå allerede i mine inspirationsmapper!

Vi skal dog ikke giftes endnu, da første projekt er projekt baby - så må det skønne bryllup komme senere. Så er der jo også endnu mere tid til at spare lidt op og samle inspiration.

Hvis du bliver hængende herinde selvom du er blevet gift, kan det være jeg får brug for hjælp om et stykke tid :fløjt:

I hvert fald: Hjertelig tillykke med brylluppet!

Ih hvor er du sød :blush:

Vi havde eogså en fantastisk dag og ville absolut ikke gøre noget om!!!

Men held og lykke med det (også projekt baby!). :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nu kommet igenem hele din beretning, og kan kun sige WOW :cheerleader3:

Det ser bare så gennemført ud, og jeg du ser så fantastisk ud.. Jeg har tyvstjålent nogle billeder af dit hår, det er bare flot..

Men ellers vil jeg bare lige sige Stort Tillykke med brylluppet...

Mange hilsner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer