Vanggaard

Årh, hjælp piger! Brylluppet er jo næste lørdag!

20 posts in this topic

Hej Piger

Så har jeg været i askepot og prøve kjolen i dag. Den var stadig super smuk, sad perfekt over hofter og mave (mine issue områder! :wink: ) MEN som 'frygtet' lægger den klart op til sølvsmykker og deslige....Det syne jeg bare ikke duer, når mandens skal have brunt jakkesæt på og pigerne crem/gyldenfarvede brudepigekjoler på....Alt var jo desværre planlagt efter den anden brudekjole, som var cremfarvet....

Kjole:

post-31102-0-18457700-1343334905.jpg

Men hvis jeg nu tager nogle guldsmykker på, som ikke er skinnende guld, hvis i forstår, mon så ikke det duer? Kan dog bare ikke finde nogen!! Kan jo ikke nå at købe fra nogen udenlandske sider, har kigget hele Odense city tyndt uden held.

Har kig på den her halskæde:

post-31102-0-85850400-1343335025.jpg

Men kan ikke finde nogen øreringe uden de bliver for meget guld (og uden at blive ruineret!)

Har i nogen forslag??

:balloons:

0

Annonce ♥

Altså jeg synes du kan bruge de smykker du vil :) min mand havde brunt jakkesæt på og mine smykker var sølv/hvidguld

0

Har du ikke et par klassiske perle stikker?

0

Altså jeg synes du kan bruge de smykker du vil :) min mand havde brunt jakkesæt på og mine smykker var sølv/hvidguld

Du er bare så smuk, Mette :-) Har set dine billeder. Min mands jakkesæt er bare noget mere brunt end din mands. Jeg har faktisk en fjerdims ala din på vej fra Susanne, men ved ikke endnu om jeg bruger den:

post-31102-0-87602900-1343335905.jpg

Der er jo både noget gyldent og sølv/hvidt i. Hvis jeg bruger den, skal jeg ikke have halskæde på i hvert fald.

0

Annonce ♥

Har du ikke et par klassiske perle stikker?

Nej, desværre ikke. Vil også ret gerne have noget der hænger.

0

Måske disse?

post-31102-0-98913200-1343336117.jpg

1

Eller dem her:

post-31102-0-77618200-1343337351.jpg

0

Åhh ja Julie Sandlau laver mange skønne øreringe. Men hvis prisen skal lidt ned, har du så prøvet den lille smykkebutil i Svendborg. Der har hun altså rigtig mange fine til 200-300kr i samme stil. (Kan altså ikke huske hvad den hedder, men den ligger ned af et af de små stræder i midtbyen).

0

Annonce ♥

Jeg havde guldsmykker på: halskæde, ørestikker og broce, samt diadem:

524168_10150983572294279_441527063_n.jpg

Helheden:

531331_10150983574234279_362371826_n.jpg

Edited by Conni
1

begge par er super fine og passer godt med fjerdimsen! Kan du sætte billeder ind af de oprindelige smykker?

0

Åhh ja Julie Sandlau laver mange skønne øreringe. Men hvis prisen skal lidt ned, har du så prøvet den lille smykkebutil i Svendborg. Der har hun altså rigtig mange fine til 200-300kr i samme stil. (Kan altså ikke huske hvad den hedder, men den ligger ned af et af de små stræder i midtbyen).

KATZ!

0

Nej, kan ikke finde dem i orginalbilleder. Hælder til de sidste par øreringe..

0

Annonce ♥

Syntes jeg er et god valg!

0

Hvad med hvide ferskvands-perlesmykker. De passer både til en hvid og cremefarvet kjole og får et super flot skær i lys.

0

Hold nu op hvor er den kjole bare SMUK!!! Har været fraværende herinde et stykke tid og er jo derfor slet ikke opdateret (Ih altså!!!) Den er da vare super og hvor vare det godt der kom en løsning på det hele! Synes begge øreringe er flotte, men mener klart at ril kjolen vil par nr 2 være bedst :-) Men synes som Mette også nævner at du kan blande alt hva du vil! :-)

0

skulle jeg vælge ville jeg tage par nr to, som de andre siger, men det er jo din dag, og du kan gøre hvad du vil. men kan helt sikkert godt følge dig i det med sølvsmykkerne...

0

Annonce ♥

Jeg er lige rasmus modsat, for jeg synes bestemt godt at sølvsmykker kan gå an, selvom der også er gyldne farver ind over.

- forresten ser du pragtfuld ud i din kjole :)

0

Undskyld jeg spammer, men hvor er fjer dimsen mon købt? :)))

0

Er helt vild med halskæden... hvad med "diamant" ørestikker m guldfatninger?? Så synes guldet ikke så meget

0

Og ja, du er SÅ smuk i kjolen!

0

Annonce ♥