Lene T

hmm.. det er altså liiidt sent..

18 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået en sms fra en kammerat.. der står følgende:

Hej Lene

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Jeg har tænkt over det de sidste par uger og det bliver for dyrt for mig at tage afsted for det første og for det andet kender jeg ingen mennesker til brylluppet. Må også indrømme, at jeg synes det er for mange penge til transport, tøj og leje af kamera (han skulle så videofilme til brylluppet - og han HAR altså et kamera - han er kriminalfotograf! :td: ) Vil hellere være irriterende ærlig, end at skyde en løgn af.

ÅRRHHH!! :sm: Det er sgu ok, at han har det sådan, men det er helt ærligt ret sent at komme en uge før - specielt når han jo havde en ret vigtig rolle til festen.. hmm.. jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal være irriteret over det, for han har jo ret til at sige fra..

Jeg havde lidt luret, at jeg nok fik en sms, for for et par dage siden, skrev jeg til ham, at vi havde en gratis seng til ham, hvis han ville have den og det svarede han ikke på med det samme. Så han skulle ikke betale for at sove, vi har ikke dress code så han kunne komme i hvad han ville og kameraet har han altså.. OK han skulle så komme fra KBH til Jylland, men det er jo ikke fordi det er så pokkers dyrt længere..

Det er ok, at han melder fra og jeg er ikke sur på ham - bare lidt irriteret over, at jeg ikke synes at undskyldningen holder og at vi nu skal finde en anden til at filme.. jeg føler bare, at der er så mange løse ender lige nu og så mange ting, der bare IKKE flasker sig.. (læs herunder vores sovesituation, hvor jeg troede at det ville være en selvfølge at vi skulle sove ved mine forældre, men det kan de ikke "overskue", så min farmor har måttet åbne dørene i stedet og min far har ordnet min søsters sommerhus i denne uge og har proklameret, at så gider han ikke røre en finger i næste uge... tak for lort! - vi bliver for fanden da kun gift een gang! :angry: )

Men set fra den positive side, så har vi ikke printet vores bordhæfter ud endnu, så jeg har kunnet nå at rette bordplanen og gæsteinfo i den :thumbsupsmileyanim::huh: -YEAI..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt... Den havde jeg ikke godtaget! Tog billeter bestilt i god tid osv koster altså ikke mange penge længere. Og resten er bare dårlige undskyldninger, SPECIELT når man har sagt ja til at deltage i brylluppet på mere end bare gæsteplan, en uge før!. Havde det været mig havde jeg ringet ham op og givet ham et møgfald, men jeg er også tilbøjelig til at være lige grov nok. Men jeg vil sige at jeg synes du skal ringe til ham alligevel. Måske ligger der noget under for hans pludselige aflysning?

Håber det hele går alligevel

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da kæft hvor er det bare dårlig stil...

For at være helt ærlig synes jeg du er i din fulde ret til at være sur på ham..

Et er at han som din ven, ikke engang gider bruge 600kr på transport til jylland.. Det synes jeg i sig selv er dårlig stil, men det er hvad det er...

MEN... Når han har SÅ vigtig en rolle synes jeg da på ingen.. INGEN måde det er ok - og slet ikke med den begrundelse.

Jeg havde sgu seriøst overvejet hvor meget "ven" han egentlig var, når han kan finde på at lave sådan et stunt..

Kan godt være at jeg er lidt drama"queen", men sådan der kan man bare ikke behandle sine venner - jeg ville tænke at det fortalte alt om hvad jeg betød for ham....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmm. Det lyder ikke ligefrem som det fedeste sms...

Og jeg kan kun tilslutte mig koret, jeg mener heller ikke det er undskyldningen nok. Vi bor selv i KBH, er oprindelig fra Østjylland, og hvis du er igod tid, kan du får færgebilletter for 500 kr. tur/retur, og en tur over broen koster det samme, hvis det er en weekendbillet. Udover det kan man, hvis man er i god tid, får Orange Billetter til 150 kr..

Noget som også undrer mig, er hvor meget ven han så er. Jeg ved, jeg ville selv gøre meget for at kunne komme til venner bryllupper mv.

men det er bare min mening.

Ellers sender jeg masser af postiv karma din vej, og ved den næste uge, kommer til at gå hurtigt.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det vælter da bare ned over jer nu... :( Det kan han seriøst ikke være bekendt, og slet ikke når han havde en vigtig opgave også. Kan i finde en anden så, så i i det mindste får det optaget?

Jeg håber, at du og manden i det mindste har det rigtig godt sammen i dagene op til, når nu meget andet går imod jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor træls hvad forstår folk ikke .. tag dog den beslutning om du vil med eller ej og så sig det i stedet for de lamme undskyldninger .. kender det alt for godt fra os selv til vores bryllup.. kan blive sur på dine vejene.. man regner med folk men nej.. som om du ikke har andet at lave og nu mangler du også en til at tage billeder.. GRRRR jeg kunne hakke ham en men hjælper ik noget hehe .. Håber du finder på noget og det hele kører på skinner fra nu af.. det fortjener du :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg er så totalt modsat alle andre åbenbart :) Jeg ville tilbyde at betale hans transport i og med han har fået en rolle i brylluppet, lidt ala "det skal ikke koste dig noget at komme og så filmer du gratis" :)

Men ja det er rigtig surt at han melder fra så sent :( Og din far synes jeg da absolut ikke kan være bekendt at komme med sådan en udmelding. Nøj jeg var blevet ked hvis det var mig - medmindre han ikke lige har tænkt over hvor meget i får brug for hans hjælp den kommende uge :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det heldigvis ikke vores fotograf, dem har vi to af :blush: Men det var ham, der skulle filme i kirken og i løbet af aftenen. Hvilket han for øvrigt selv tilbød.. Han er ikke meget tæt ven, men en rigtig god bekendt. Jeg er efterhånden ret god til at læse ham, og lad os bare sige at han har et problem med mennesker og så har han en tendens til at overanalysere ting helt åndssvagt g jeg havde lidt lugtet lunten i sidste uge. Men det undskylder ham ikke. Jeg er irriteret, men jeg gider ikke bruge de sidste dage på op til brylluppet på at være sur på folk! Jeg vil være glad og nyde at min kæreste nu holder ferie sammen med mig :) Og så kan de andre fjolser rende mig :wink:

Man kan godt nogle gange være i tvivl om, om man tager tingene for tungt, men jeg synes sgu helt ærligt en uge før brylluppet er dybt useriøst! Som jeg skrev til ham, så var jeg da glad for at han fik fingeren ud nu, for det var også i dag at bordhæfter og endelig tilbagemeldning til kokken skulle ske, og jeg ville jo ikke betale for ham, når han ikke kom. Havde vi bestilt en kuvert til ham og han havde skrevet i morgen, så havde han fået tilsendt en regning på kuvertprisen! Så heldigt for ham :pokey:

Vi skal nok finde en anden, vi har heldigvis masser af familie (de unge :wink: ) og gode venner, som hellere end gerne vil hjælpe os :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok jeg er så totalt modsat alle andre åbenbart :) Jeg ville tilbyde at betale hans transport i og med han har fået en rolle i brylluppet, lidt ala "det skal ikke koste dig noget at komme og så filmer du gratis" :)

Men ja det er rigtig surt at han melder fra så sent :( Og din far synes jeg da absolut ikke kan være bekendt at komme med sådan en udmelding. Nøj jeg var blevet ked hvis det var mig - medmindre han ikke lige har tænkt over hvor meget i får brug for hans hjælp den kommende uge :)

Ham vennen er lidt en sær snegl og jeg tror ikke han ville kmme, selvom jeg tilbød at betale.. vi tilbød ham jo også en gratis seng, sååå..

Min far.. Ja det bliver jeg nødt til at trække i mig igen, for det viser sig at han havde formuleret sig uheldigt. Det han MENTE var, at han ikke ville brug tid på ANDET end bryllupsting i næste uge og ikke at han IKKE gad at løfte en finger generelt.. han glæder sig bare til at hjælpe os med at gøre klar... så det han sagde og det han egentlig mente, var to helt forskellige ting :blush: Altså, det danske sprog er åbenbart bare lidt svært for ham at mestre til tider! :lol: Så det er jeg faktisk meget glad og lettet over, den anden udtalelse gjorde mig godt nok ked af det!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke man har bil, så kan en tur med dsb fra Kbh til det mørke jylland godt gå hen og blive meget dyr, hvis man ikke booker i god tid og måske er heldig at få billige billetter. Men det havde man selvfølgelig klaret, hvis det var vigtigt nok. Jeg synes helt klart, at det er i orden at sige fra, MEN de begrundelser burde han have tænkt over tidligere end en uge før. Det er sgu lidt dårlig stil, så jeg synes, du er i din gode ret til at værre irriteret og også til evt. at skrive, at det er i orden at han aflyser, men at I godt kunne have tænkt jer, at han aflyste i lidt bedre tid. Nu hænger I jo på en kuvertpris til ham - det er da også noget af en udskrivning fordi han ikke kan finde ud af at tænke længere end en uge frem ad gangen.....TSK TSK på jeres vegne. Jeg fik i øvrigt selv TO aflysninger på samme dag via en sms efter vielsen. Det var min ene fætter og hans kæreste, der var syge. HELT i orden, men der ville jeg nu også godt have vist, at det var der, det trak hen dagen før. Bordene var jo dækket, så nu blev der altså et bord med to tomme pladser ved siden af hinanden, for jeg kunne ikke overskue at lave ALT om. Folk må sgu godt tænke sig lidt om.... :pokey:

Godt at høre, at din far bare fik formuleret sig lidt uheldigt, hehe. :wink:

Og ihhhhhhhhhhh, nu er det jo SNART!!! Glæder mig til billeder og beretning :cheerleader3:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det viser sig at han havde formuleret sig uheldigt. Det han MENTE var, at han ikke ville brug tid på ANDET end bryllupsting i næste uge og ikke at han IKKE gad at løfte en finger generelt.. han glæder sig bare til at hjælpe os med at gøre klar... så det han sagde og det han egentlig mente, var to helt forskellige ting :blush: Altså, det danske sprog er åbenbart bare lidt svært for ham at mestre til tider! :lol: Så det er jeg faktisk meget glad og lettet over, den anden udtalelse gjorde mig godt nok ked af det!

Årh, det var sgu da dejligt at høre :)

Og super at han ikke var FOTOGRAFEN, og at I trods alt kan få hjælp fra nogle som rent faktisk har tænkt sig at møde op... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
det viser sig at han havde formuleret sig uheldigt. Det han MENTE var, at han ikke ville brug tid på ANDET end bryllupsting i næste uge og ikke at han IKKE gad at løfte en finger generelt.. han glæder sig bare til at hjælpe os med at gøre klar... så det han sagde og det han egentlig mente, var to helt forskellige ting :blush: Altså, det danske sprog er åbenbart bare lidt svært for ham at mestre til tider! :lol: Så det er jeg faktisk meget glad og lettet over, den anden udtalelse gjorde mig godt nok ked af det!

Årh, det var sgu da dejligt at høre :)

Og super at han ikke var FOTOGRAFEN, og at I trods alt kan få hjælp fra nogle som rent faktisk har tænkt sig at møde op... :wink:

Lige præcis og det er også sådan jeg vælger at tage den :) Mit motto er generelt: Lad være med at spilde tid på at irritere dig over noget, du alligevel ikke kan ændre.. og jeg må sige, at det hjælper mig en del her i bryllupsplanlægningen! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.. er jeg den eneste, som tænker, at det her IGEN er et af de tilfælde, hvor det bare er aaalt for nemt at gemme sig bag SMS..? Nogle gange ville jeg ønske, at det medie kunne opfindes VÆK igen, det er blevet alt for nemt lige at gemme sig bag en sms, hvis man skal have sagt noget mindre rart...

Nå men godt I kan finde en anden løsning - og bare rolig, JEG lover, at jeg IKKE sender en SMS på dagen, at jeg forresten ikke kommer alligevel, fordi der er langt til brylluppet og jeg iøvrigt ikke kender nogen på forhånd -HAHA-

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm.. er jeg den eneste, som tænker, at det her IGEN er et af de tilfælde, hvor det bare er aaalt for nemt at gemme sig bag SMS..? Nogle gange ville jeg ønske, at det medie kunne opfindes VÆK igen, det er blevet alt for nemt lige at gemme sig bag en sms, hvis man skal have sagt noget mindre rart...

Nå men godt I kan finde en anden løsning - og bare rolig, JEG lover, at jeg IKKE sender en SMS på dagen, at jeg forresten ikke kommer alligevel, fordi der er langt til brylluppet og jeg iøvrigt ikke kender nogen på forhånd -HAHA-

-HAHA- -HAHA- Nu er det så, at jeg bliver nødt til at grine, for det endte jo faktisk med at du ikke kom, men sendte Martin i stedet! :wink::tunge::lol: Han gjorde det fantastisk og du var faktisk ikke savnet - hvilket vel også er sådan det skal være :wink: Vi havde en fantastisk dag og jeg kunne altså ikke dy mig for liiige at prikke lidt til dig :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer