D&SHoffgaard

tak for hjælpen gaver - ideer til kurv

8 posts in this topic

jeg er ved at finde gaver til dem, der har hjulpet os en del igennem planlægningen.

Min svigerinde får en Arne Jakobsen miniature stol af ægget.

Hendes chef får et par flaske rødvin og hjemmebagt kage, fordi han har trykt alle vores tryksager.

Forloveren får magic cards

Min veninde, som har hjulpet en del med planlægningen og hendes kæreste, som lagde brudebil til skal have en kurv med forskelligt i. Men jeg mangler inspiration til hvad jeg kan putte i den.

Indtil videre har jeg tænkt på, en flaske asti, chokolade, og det nyeste bryllupsmagasin (hun elsker det blad :lol:). Det er alt sammen noget jeg ved HUN kan lide, men kender ikke kæresten så godt, så jeg kender hans svage tilbøjligheder :blush:

Er der nogen som har nogle ideer til hvad jeg ellers kan fylde i kurven, så det heller ikke bliver for piget?

På forhånd :thanks:

Edited by D&SHoffgaard
0

Annonce ♥

Evt. nogle specialøl og en god spegepølse eller ost... Eller måske noget lækkert kaffe, hvis de er til det? Jeg synes man kan få mange gode ideer ved at gå en tur forbi en specialbutik der netop laver den type kurve. De har mange spændende ting :)

0

Hvad med et gavekort til Feed a fish, Det er noget de kan gøre sammen og så måske købe en lækker fodcream

0

Måske et gavekort til biografen? Det kan alle bruge (ville selv være stanglykkelig for sådan ét...).

0

Annonce ♥

Jeg synes også feet a fish og specialøl er en god idé. Nymalet kaffe (til stempelkande, hvis de har det) vil nok også være et hit hos mange...

0

Til det med feet a fish, der skal man nok lige tænke sig godt om, om det mon er noget manden gider.. Mange mænd er jo slet ikke til sådanne ting..

Men syntes noget lækker kaffe fra en specialbutik, noget lækkert marmelade, nogle special øl, måske en lækker dessertvin/whisky/cognac , gavekort til biffen , lækker chokolade, en lækker spegepølse , eller andre spiselige specialiteter ville være en rigtig god ide..

0

God rødvin, specieløl. Måske et herreblad som m eller vmax

0

Har købt et gavekort til blockboster og noget god the. Kæresten er vidst ikke til øl, men overvejer at smide en flaske rødvin i også. De går ikke rigtig op i kvalitet eller madlavning, så synes det er lidt spild at købe dyre olier, kvalitets madvarer og den slags. Men overvejer lidt et gavekort til is, og/eller købe nogle blomster.

Min veninde har også givet udtryk for at hun mangler par billeder af dem så vil prøve at finde et billede fra brylluppet og putte i en ramme og give dem det.

0

Annonce ♥