SaraHG

Sara & Sune 27.04.13

21 indlæg i dette emne

Hvor er det bare smadder hyggeligt at planlægge bryllup :loveshower:

GRØN FARVE = DONE

SORT FARVE = THINGS TO DO

Praktisk:

Dato - 27. april 2013

Kirken - HER

Feststedet - HER

Maden

Bryllupskage

Fotograf

DIY:

STD - HER

Invitationer

Bordkort

Menuhæfter

Kirkehæfter

Tøj:

Brudekjole

Tøj til H2B

Tøj til brudebørn

Tøj til brudepiger

Redigeret af SaraHG
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er fra Aalborg, min kæreste er fra Nyborg, og vi bor sammen i Lyngby. Derfor er vi blevet enige om, at brylluppet skal fejres på Fyn, da dette for alle er mest centralt.

Min kæreste er vokset op lige udenfor Nyborg i en lille by, der hedder Aunslev. Han er derfor døbt og konfirmeret i Aunslev Kirke, så selvfølgelig skal han også giftes der ()()

Da jeg ingen forhold har til Fyn, er det fint for mig :heart:

post-50405-0-83072100-1347364256.jpg

Redigeret af SaraHG
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Netop fordi vores gæster kommer fra hele landet, er det meget vigtigt for mig, at geografien ikke skal være et væsentligt problem for gæsterne. Derfor skal feststedet være et sted, hvor der er plads til, at folk kan sove, så folk ikke behøver at køre hjem om natten - PARTY all night long :balloon:

Derfor har jeg på intet tidspunkt været i tvivl om, at festen skal finde sted på Allegaarden ved Marslev, hvilket også blot er et kvarters kørsel fra kirken. Da jeg så stedet første gang, synes jeg, at atmosfæren samt de fysiske omgivelser lige er mig :thumbsupsmileyanim:

post-50405-0-55461500-1347364120.jpg

post-50405-0-35975000-1347364163.jpg

Redigeret af SaraHG
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak alle sammen. Hvor er det bare hyggeligt med en masse søde ord og respons.. :thanks:

Sidder desværre midt i specialeskrivning, så det er begrænset, hvor meget tid jeg lige for tiden kan tillade mig selv at bruge i forummet, men jeg må da indrømme, at det er yndlings overspringshandling :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer