sep010912

Taske til selve dagen!

7 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes den 1 september og jeg er efterhånden ved at have styr på det meste :blink:

Meeeen, jeg går ikke med taske normalt.. :o ved godt jeg er lidt sær (y)

Men jeg skal selvfølgelig bruge et eller andet på selve dagen til noget hårlak, make up and so on.. MEN hvor i alverden finder jeg sådan en henne af? ..

Håber i vil hjælpe mig lidt (:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja tjooo.. Et godt bud ville være i en taskeforretning? -HAHA-

Ej undskyld men - den lå lige til højrebenet... :wink:

Men der er masser af søde "bryllupstasker" i de forskellige taskeforetninger, H&M, Salling, Magasin, genbrugsbutikker osv osv.. Det er bare at finde en model der passer i farve og størrelse.. Glitter har også mange fine tasker - og ellers har Lilly og mange af de andre brudebutikker også masser af tilbehør...

Held og lykke med søgningen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja tjooo.. Et godt bud ville være i en taskeforretning? -HAHA-

Ej undskyld men - den lå lige til højrebenet... :wink:

Men der er masser af søde "bryllupstasker" i de forskellige taskeforetninger, H&M, Salling, Magasin, genbrugsbutikker osv osv.. Det er bare at finde en model der passer i farve og størrelse.. Glitter har også mange fine tasker - og ellers har Lilly og mange af de andre brudebutikker også masser af tilbehør...

Held og lykke med søgningen...

Jeg ville også sige de samme butikker :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu ved jeg godt det ikke var det du spurgte om, du skrev jo at du faktisk ville have en taske, men samtidig at du ikke går med taske normalt.... Jeg eeeelsker tasker, men synes bare ikke jeg gider at holde styr på det på lige netop dén dag, så jeg sørger for at ha help-kit i bilen der ska køre os til reception og senere feststed + på vires værelse på selve feststedet. Så har jeg alt grej ved hånden hele dagen. Ka godt være jeg ska investere i 2* nogle ting, men det vil jeg hellere end rende rundt med rygsæk på ;-) Omend jeg nok ville kunne finde noget lidt mere fancy!

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer