Lenna1985

Hmm selvsiddende strømper der glider ned :-/

12 indlæg i dette emne

Jeg havde købt de dersens selvsiddende strømper til dagen. Jeg ville så lige prøve dem den anden dag og de ruller da bare ned !!! Så ser ud til jeg må være barfodet/barbenet på dagen. Nylon strømper får mine fødder til at glide rundt i mine sko :-(

Hvad gør I andre ? Bruger i strømper eller er I med bare ben :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke have strømper på, jeg gider ikke skulle bøvle med selvsiddende strømper, gider ikke skulle glide rundt i mine sko ( de er desuden også med peeptoe, så det er slet ikke pænt med strømper i) , og tror jeg får det rigelig varmt med skørt og kjole, selvom jeg skal giftes i marts måned :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også bare ben og det var super :biggrin: Dels frygtede jeg varme, dels frygtede jeg besværet med at gå og hive op, og så havde jeg også åbne sko og synes ikke det er pænt, når man kan se afslutningen på en nylonstrømpe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så er de for store hvis de glider ned. eller også har du for meget creme på hvor de skal sidde fast :-) jeg bruger sådan nogen altid, jeg kan ikke holde ud at have strømpebukser på, synes de strammer for meget om taljen.

Prøv at købe et par mindre og lad være (hvis du bruger creme) med at bruge creme der på det stykke hvor der skal side og søger for at din hud er helt tør :-)

Held og lykke med det og dit bryllup :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også ha bare ben .... kan slet ikke holde tanken ud om at skulle ha ENDNU et lag på, haha .... syns kjolen + de 5 lag tyl el hvor meget der er inde under er NOK :P Bare til kjoleprøvningen var skørtet sådan lettere gennemblødt, fordi jeg MEGA svedte, haha. Åndsvagt klamt altså ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer