Inlove4ever

Tandstikker til favor æsker

8 posts in this topic

Leder lidt efter tandstikker pakket enkeltvis til favor æsker, men de er åbenbart lidt svære at opstøve. Men ledte så på ebay og der dukkede dem her bla op

http://www.ebay.com/itm/PERSONALIZED-TOOTHPICK-PACKS-WEDDING-FAVORS-/200558791488?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb23c4b40

Måske det var noget for jer også ? :wink:

0

Annonce ♥

De sender desværre ikke til DK stod der.

Men har du tænkt på at snakke med en lokal restaurant? De kan sikkert skaffe dem pakket enkeltvis, derefter kunne man måske selv lave en lille pakke til dem.

Ellers tænker jeg at det da må være muligt at lave nogen der minder meget om dem du fandt på ebay. Et ægte DIY projekt :lol::heart:

0

Leder lidt efter tandstikker pakket enkeltvis til favor æsker, men de er åbenbart lidt svære at opstøve. Men ledte så på ebay og der dukkede dem her bla op

http://www.ebay.com/itm/PERSONALIZED-TOOTHPICK-PACKS-WEDDING-FAVORS-/200558791488?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb23c4b40

Måske det var noget for jer også ? :wink:

vender lige tilbage da jeg har fundet (via en anden zilla) zopping dk som sælger tandstikker pakket enkeltvis :) Hvis du stadig mangler ;)

0

Annonce ♥

Vi havde lidt forskelligt i vores toiletkurve. Prøver lige om jeg kan huske det...

Damerne:

- Hårlak

- Hårnåle

- Deo

- Bind

- Tamponer

- Fnugrulle

- Hovedpinepiller

- Manicuresæt (neglefil osv.)

- Brillepudse-halløj

- Woman, Bo Bedre og M! (Nogle blade jeg fik gratis på en messe - fik to sæt - et til hver kurv)

Herrerne:

- Deo

- Fnugrulle

- Brillepudse-halløj

- Hovedpinepiller

- Manicuresæt

- Blade

Der var ikke rigtig taget noget i kurvene, men gæsterne syntes det var en sjov idé og så er det jo med til at sætte rammen omkring festen i forhold til detaljer. Det er jo fint :)

0

Annonce ♥