Victorias secret

Vi mangler musik (desværre)

24 indlæg i dette emne

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp, alle i skønne mennesker :)

Vi havde jo booket alt, da kirken valgte at aflyse vores vielse, så vi skulle have det hele til at gå op igen - det kan vi så ikke få, for musikken kan ikke på vores dato.

Så vi skal ud og finde ny musik. Vi havde booket Anders Gøtschs trio med guitar, trommer og klaver, og vi vil gerne have noget ala det samme.

1 mand på klaver under middagen, og 2-3 mand til dansen, da vi kun er 30-32 til festen.

Der skal bare være gang i den, og de skal kunne alle de kendte nr. så vi kan synge med :)

Er der nogen i kan anbefale? Vi har ledt og ledt på nettet, men det er skisme svært. Mange demoer får os til at krumme tæer, men det er også farligt at dømme ud fra en skidt demo. Alt det andet kan jo være kanon..

Prismæssigt vil vi helst ikke over 15.000.

Jeg opretter os også på eventzonen, men anbefalinger er altid rare :)

Er der nogen i kan anbefale? (Stedet er i Odense)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt min forslag ikke er helt det samme som det du efterlyser, men vil nu alligevel dele med dig at vi har booket Diskobil.

Jeg har kun hørt positivt om dem og i foreslaget de sendte var der to løsninger. Enten en på klaver under middagen og derefter en DJ eller rent en DJ som vi kunne vælge også skulle spille under middagen. De oplyste at han i mange tilfælde også kan spille til selskabssange osv.

DJen ringer før brylluppet for at afstemme forventning og man kan også på forhånd få lov til at sende en mail med ønsker (ikke 50 men 10-20 tror jeg det var) samtdig kan gæsterne ønske hvad de gerne vil høre.

Desuden er det til at betale synes jeg.

Bare en tanke herfra som jeg godt ved ikke er lig med den tanke du/i går rundt med.

God dag og held og lykke med at få det hele passet ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil de fleste nok foretrække os vel at mærke hvis man ikke beder os om synge. Gør man derimod det ville jeg klart gå efter Maria :lol: Jeg er også rimelig overbevist om at de hverken er ude efter noget i stil med det vi leverer eller Maria :) Men1000 tak for tanken.

Når det så er sagt så bør man måske have med i overvejelserne om et liveband på 4-6 personer ikke kommer til at virke lidt overkill i forhold til et selskab på ca. 30 personer. :lol:

PS. Det er rigtigt at vores DJ's kan spille til de fleste gængse festsange der måtte komme. Ca. 80% vil jeg tro i form af de gængse. Der er som sådan ikke nogle grænser for hvor mange numre folk kan ønske inden (eller undervejs) for det er jo deres fest men det er bare ikke altid hensigtsmæssigt at få en liste med flere hundrede numre indenfor samme genre/stil. Det binder DJ'en meget og gør at man har vanskeligere ved at spille bredt, herunder for gæsterne, og iøvrigt at overraske med et musik som folk gerne vil høre men bare ikke ved de vil høre. Generelt er de fleste brudepar meget alsidige musikmæssigt og ti er det mere et spørgsmål om vægtning. Men live bliver det jo aldrig og det er det der ønskes her såvidt jeg kan se. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe jeg har sagt til min kæreste, at glipper det andet, så booker vi en dj. Men det bliver sidste udvej, for vi vil gere have det live.

Vi syntes at 3 styks er meget passende, for ellers kan det godt blive overkill når vi ikke er flere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Surt - Jeg kender ikke deres priser detaljeret men nej 6 timer rækker ikke meget. 3 stk. dvs. en trio lyder mere passende ja og mange spiller typisk også under middagen i modsætning til flere livebands (nu var middagen vist ikke aktuel her som jeg husker det).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh crap altså :lol:

Vi ligger nu inde med 3 muligheder for musik, som vi syntes er rigtig gode.

Det er:

Coverlover

Sing it Back

Haandlangerne

Det er da mega svært at vælge!!! Kan vi ikke lave et bigband af dem alle sammen haha

Hvis nogen har hørt dem spille, så giv endelig jeres mening til kende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for mulighed :)

Jeg sidder dog pt og danser i sofaen over haandlangerne. Jeg syntes de gør det så godt.

Men vil i nøjes med 2*60 minutter, eller 3* 45 min? Det er hvad der står på deres hjemmeside de normalt spiller.. Mon ikke det bliver ret dyrt hvis de skal spille hele aftenen/natten?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er kun til dansen de spiller 3x45 min (og ingen spiller mere end det, af sig selv.. nogle spiller endda mindre :blink: )

De stiller op med en pianist til middagen, så de er som sådan lige som alle de andre. Men jeg spørger self. om vi kan tilkøbe mere tid, hvis vi nu ikke er trætte kl. 2 ;)

- og de er billigere end mange af de andre, og holder sig pænt under de 15.000 - for det hele.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lige denne hjemmeside. Jeg synes det er vildt smart :wink:http://www.alt-til-din-fest.dk/bands-til-fest.aspx

Man indtaster bare antal gæster, anledning, hvor i landet man er, hvilken slags musik man ønsker osv - og de bands som så er ledige og passer inden for dine ønsker kontaker dig - og så kan man bare vælge og vrage.

Det fandt vi vores band :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var faktisk bange for at vi ikke ville kunne lide noget af det, og nu har vi 3 hvor det bare er svært at vælge.. Luksusproblem, men så mega svært. Så vi er gået i gang med at spørge til setliste, tid, lyd, mertid, osv., så vi kan vælge ud fra det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været ude og høre Håndlangerne spille. Jeg er helt oppe og ringe!!! Det lyder så godt på deres hjemmeside, men de lydfiler de sendte til os, de lød ikke for godt, så jeg var noget nervøs.. Men til skamme. For satan hvor spiller og synger de godt! Der er absolut ikke noget Orgel Erling over dem, eller det der ligner. Og de var så flinke og imødekommende alle sammen. Jeg er så solgt. Da han sang Rasmus Seebach "I mine øjne, der fik jeg tårer i øjnene". Nøj hvor gjorde han det godt deres forsanger. Det er den første jeg har hørt synge Rasmus Seebach ordentligt.

Jeg er slet ikke i tvivl mere, og det er min kæreste heller ikke. Vi sad derude i over en time, og hvis ikke det var fordi det var pænt højt i deres lille øvelokale, så kunne jeg have siddet der hele aftenen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super og super at bandet gav jer den mulighed,. Øverummet er jo ellers som regel musikernes fristed. :) Det er jo den helt rigtige måde at vurdere det på. Man kan lytte til andres erfaringer og anbefalinger men de behøver ikke at være samstemmende med ens egen smag. Rasmus Seebach er så heller ikke den største stemme. Forstået på den måde at det næppe er hans sangstemme der har gjort ham så populær. Det er så heller ikke hans far, men snarere hans tekster og melodier.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke hørt nogen der kunne synge hans sange ordentligt. Det lyder som regel som når man trækker en kat i halen (og vi har dælme hørt mange efterligninger her hvor vi har ledt efter musik, puhaaa). Så det er bare et ekstra plus :)

Men det er rigtig rart, at det er på plads. Håber jeg. Vi har ikke skrevet kontrakt endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer