Sign in to follow this  
Followers 0
LEAntropisk

Koral og mint -blomster problemer.

8 posts in this topic

Efter en masse tanker og farvetemaarbejde i kuler.adobe.com har vi endelig fundet et tema vi kunne blive enige om.

Vores bryllup skal holdes i haven i mine forældres sommerhus med helstegt pattegris og masser af hygge.

Så koral og mint, spædet til med lyse naturfarver, a la dette http://mintstudiocreations.com/wp-content/uploads/2012/03/Romantic-wedding-palette2.jpg

Synes vi kunne være flot!

Jeg har drømt om en buket af lyserøde pæoner men det passer jo ikke ind nu. Nogen der har en ide til buket i overståede tema. Meget gerne enkel og noget man selv kan lave.

Ud over det drømmer jeg om mint sko og en koral farvet cardigan til om aftenen.

Hvis i har set nogle smukke ting i disse farver må i meget gerne linke!

Yay for enighed!

/Lea

0

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det du søger... Ville bare sige, at det er et super flot farvetema I har valgt!! :thumbsupsmileyanim:

0

Tusinde tak :)

0

Annonce ♥

Hvad hvis du laver en hvid buket, med noget deko i de farver? f.eks. fjer, bånd, stofblomster etc. :rolleyes::happy:

0

Hvad hvis du laver en hvid buket, med noget deko i de farver? f.eks. fjer, bånd, stofblomster etc. :rolleyes::happy:

Jeg har købt blomsterfrø og planter nogle blomster selv, så får jeg nogle fine koralfarvet asters :) Og det er billigt ;)

0

Jeg har købt blomsterfrø og planter nogle blomster selv, så får jeg nogle fine koralfarvet asters :) Og det er billigt ;)

Det lyder som en god idé! og du har heldigvis god tid til at få det sået i :)

0

Hej, jeg ville da lige smide et link til en, synes jeg, super fin&noOfRefinements=1"] koralfarvet cardigan fra Dorothy Perkins. Jeg ved ikke lige hvilken str du er, men denne fåes fra str 8-22 (uk). Og mht sko er der Shoes Of Prey hvor du selv kan designe dine sko - jeg har endnu ikke selv prøvet, men en dag tager jeg mig sammen og gør det, for jeg har hørt meget godt om dem.

0

Annonce ♥