LEAntropisk

Koral og mint -blomster problemer.

8 indlæg i dette emne

Efter en masse tanker og farvetemaarbejde i kuler.adobe.com har vi endelig fundet et tema vi kunne blive enige om.

Vores bryllup skal holdes i haven i mine forældres sommerhus med helstegt pattegris og masser af hygge.

Så koral og mint, spædet til med lyse naturfarver, a la dette http://mintstudiocreations.com/wp-content/uploads/2012/03/Romantic-wedding-palette2.jpg

Synes vi kunne være flot!

Jeg har drømt om en buket af lyserøde pæoner men det passer jo ikke ind nu. Nogen der har en ide til buket i overståede tema. Meget gerne enkel og noget man selv kan lave.

Ud over det drømmer jeg om mint sko og en koral farvet cardigan til om aftenen.

Hvis i har set nogle smukke ting i disse farver må i meget gerne linke!

Yay for enighed!

/Lea

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad hvis du laver en hvid buket, med noget deko i de farver? f.eks. fjer, bånd, stofblomster etc. :rolleyes::happy:

Jeg har købt blomsterfrø og planter nogle blomster selv, så får jeg nogle fine koralfarvet asters :) Og det er billigt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad hvis du laver en hvid buket, med noget deko i de farver? f.eks. fjer, bånd, stofblomster etc. :rolleyes::happy:

Jeg har købt blomsterfrø og planter nogle blomster selv, så får jeg nogle fine koralfarvet asters :) Og det er billigt ;)

Det lyder som en god idé! og du har heldigvis god tid til at få det sået i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, jeg ville da lige smide et link til en, synes jeg, super fin&noOfRefinements=1"] koralfarvet cardigan fra Dorothy Perkins. Jeg ved ikke lige hvilken str du er, men denne fåes fra str 8-22 (uk). Og mht sko er der Shoes Of Prey hvor du selv kan designe dine sko - jeg har endnu ikke selv prøvet, men en dag tager jeg mig sammen og gør det, for jeg har hørt meget godt om dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer