Sign in to follow this  
Followers 0
EvaMariaQ

Er det for meget at tage guld-glimmer sko på til sin brudekjole?

20 posts in this topic

Hej

Jeg er så småt i gang med at finden skoene til den store dag. Tidligere i dag, var jeg inde i en butik og prøve et par glimmer-guldsko, mest ment til mit hverdags/arbejdstøj. Men kom til at tænke at det kunne være en ide til min brudekjole.

Kjolen er creme - ser ud som denne: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1307&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

Jeg er til glimmer og glamour, dog uden at det bliver for lille-pige prinsesse-agtigt. Desuden er min kommende svigerfamilie en smule konservative, hvad den slags angår, så jeg vil ikke støde nogen. men jeg er rigtig meget i tvivl, kan i hjæpe mig?

0

Annonce ♥

jeg sir, bare gi den gas. Det er sjældent noget der kan ses under en brudekjole :wink:

0

Det syntes jeg da sagtens man kan, det er da ikke anderledes end blå, grønne, røde , lilla eller sølv sko :) Og det er vel også kun når man sidder ned at man egentlig ser skoene?

0

jeg sir, bare gi den gas. Det er sjældent noget der kan ses under en brudekjole :wink:

Lige nøjagtig mine ord :)

0

Annonce ♥

Det er da en fin idé. Der et mange herinde der vælger utraditionelle brudesko og tror endnu ikke jeg har hørt negativt om det

0

det lyder som en rigtig god ide! Jeg går selv og drømmer lidt om orange sko, og jeg kan rigtig godt li´ ideen om brudesko med lidt "pang" i:)

0

Det kan du da helt klart godt :loveshower:

0

Annonce ♥

tusind tak for hjælpen piger. dejligt med en masse ideer. Jeg har valgt at købe skoene og glæder mig til at se familiens ansigter, når de ser dem. har bildt min meget nysgerrige mormor ind at jeg kommer i en ´pink brudekjole.

Meen, min hårbøjle er lavet af sølv med så mine øvrige smykker; øreringe, halskæde og hårpins skal også være sølvfarvet men med nogle sten. vil guldskoene så blive for malplaceret?

0

Giv den gas med guldsko! :cheerleader3: Jeg havde selv lilla sko på, selvom min ene veninde og min mor blev dybt forargede, da jeg fortalte om det, men jeg elsker lilla og de var SÅ fine....og i øvrigt var de dækket af kjolen det meste af tiden, og det vil de også være med den kjole, du har valgt..

I øvrigt havde jeg både sølv og guld på...havde selv overvejet, om man "kan" det, men hey, det kan også blive FOR stilrent og koordineret.... :rolleyes:

Edited by sommer2012
0

Ja det er korrekt at det kan blive for stilrent. må indrømme at jeg er en irriterende perfektionist og det er vist ved at stige mig en smule til hovedet, samtidig med at jeg gerne vil være lidt utraditionel.

jeg tror at jeg er kommet til den konklusion at jef skifter min hårbøjle ud med en i guld, er også mere til den varme guld end sølv som måske kan bive lidt kold. skal giftes til oktober, så lidt guld kan varme salen op.

0

Ja det er korrekt at det kan blive for stilrent. må indrømme at jeg er en irriterende perfektionist og det er vist ved at stige mig en smule til hovedet, samtidig med at jeg gerne vil være lidt utraditionel.

jeg tror at jeg er kommet til den konklusion at jef skifter min hårbøjle ud med en i guld, er også mere til den varme guld end sølv som måske kan bive lidt kold. skal giftes til oktober, så lidt guld kan varme salen op.

God idé :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det

0

Glimmer sko ... ikke nogen dårlig ide! Helt enig, det kan også give en ekstra dimension af 'overraskelse' når der titter en lille glimmer-snude ud under kjolen...

Et lille tip fra os på Brandos.dk: Er bare at det eneste I/du skal huske at tænke på når vi drømmer om sko med similisten eller glimmersko er at sikre at de ikke kommer til at 'rive' i kjolen - Det ville jo virkelig være katastrofalt. Så husk at bestille jeres sko i god tid og prøv dem sammen med kjolen. Gå rundt og se hvordan de føles på og hvordan kjolestoffet og skoene 'arbejder sammen'. Kig forbi og se vores mange populære brudesko og festsko.

51259-g.jpg

101252-b.jpg

60037-b.jpg82447-b.jpg

88252-b.jpg

Rigtig god skojagt!

Venlig hilsen

Kamilla Jørgensen

Country Manager Brandos.dk

0

Do it :thumbsupsmileyanim:

Synes virkelig godt man kan vælge et par sko der er lidt anderledes, selvom jeg faktisk er meget til det traditionelle ellers. Håber selv på at kunne finde mit "something blue i skoene :)

0

Nej da!!! Just go for it!!

Jeg har selv købt et par fine guldstiletter fra Bianco :thumbsupsmileyanim: Det var hele tiden mit mål at finde guldsko, fordi jeg har en lille fin selskabstaske i guld som jeg også gerne vil bruge på dagen.

Min kjole og øvrige tilbehør er meget enkelt, så derfor synes jeg at det er et fint lille twist at gå "amok" med guldsko! And I love them :loveshower:

Edited by Luciabruden
0

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for valget af glimmersko, for jer er en glimmer-glamour-pige, så jeg holder mig til den jeg er. i øvrigt var de sko fra barndos ret flotte, men lidt for høje til mig.

0

Do it.

Da min veninde blev gift for 2 år siden havde hun hvide sko på i kirken der passede til kjolen, men da vi skulle på dansegulvet hev hun din sølvmalede kondisko frem, for bruden skulle danse og danse længe. :cheerleader3:

0

Hvornår er guldglimmer sko for meget?? Ja jeg spørger bare :wink:

Gør det :) Det er så festligt med fine sko :):cheerleader3:

0

Annonce ♥