Heidimor

Søger råd angående brudebuket.

4 posts in this topic

Hej damer.

Jeg er venligst blevet bedt om, at fremskaffe 4 inspirationsbilleder til min kommende mand, til brug ved hans bestilling af brudebuketten.

Men men men - er meget i tvivl pga min kjole. Det er en prinsessekjole, som er korsetagtigt øverst med perler, og går ud ved hoften, med masser af tyl og chiffon. Problemet (i den her sammenhæng) er, at der i venstre side ved hoften sidder en stor "chiffonbuket" på omkring 10-15 cm i diameter.

Er bange for, at det bliver blomst i blomst, men det kan godt være, at man ikke ser chiffonblomsten som andet end en del af kjolen.

Nogle ideer?

Mvh Heidi

0

Annonce ♥

MIn mand skulle osse bestille min brudebuket, men jeg valgt selv farven og i den forbindelse så blomsterforhandleren et billed af min kjole så hun kunne danne sig et indtryk af hvor stor buketten skulle være :) Måske det var en ide at du gjore det samme.

0

jeg fik lov at vælge en bloms jeg gerne vil ha i min brugebuket, så fik min mand et lukket brev med til blomsterhandleren med billede af min brudekjole :) så kunne HUN se hvad hun havde at gå efter. havde også vist min mand hvad jeg kunne li af stilart..

0

Min veninde havde den flotteste store udsmykkede kjole og havde dertil valgt en buket jeg er helt vild med den er flot men tager ikke noget fokus fra kjolen.

Jeg kan desværre ikke finde ud af at redigere i billeder og da jeg ikke vil ligge et billede ud af min veninde kan jeg kun vise dette.

post-59571-0-17507400-1343935448.jpg

0

Annonce ♥