Guest Applepark Photography

Ny annoncør - Applepark

21 indlæg i dette emne

Jeg synes lige at jeg ville melde min ankomst herinde, som ny annoncør. Jeg har godt nok fulgt lidt med fra sidelinien i et stykke tid, da flere af mine brude er ivrige deltagere på forummet, og jeg håber at "mødes" med jer herinde :)

Hvis i kunne tænke jer at læse lidt mere om mig, kan i kigge på www.applepark.dk, eller facebook.com/applepark.dk, hvor der ligger flere af mine billeder, og hvor i kan følge lidt med i hvad der sker. Jeg har i øvrigt oprettet et tilbud i sektionen "Annoncørnyt og gode tilbud", som i, der lige skulle mangle en fotograf her inden længe kan kigge på :)

Her kan i se nogle af mine billeder fra i år:

bryllup-3.jpg

bryllup-5.jpg

bryllup-6.jpg

bryllup-8.jpg

bryllup-10.jpg

bryllup-14.jpg

bryllup-15.jpg

bryllup-16.jpg

bryllup-17.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Martin,

Velkommen til :)

Er du ledig til bryllupsfotografering den 10. november i år?

Hilsen Louise

Hej Louise

Jeg har ikke noget bryllup den dag, men jeg skal afholde et kursus om lørdagen. Jeg kan dog godt prøve at se om jeg kan få flyttet kurset til en anden weekend i november, hvis vi skulle finde ud af noget :) Det plejer at være muligt, hvis der ikke er tilmeldte på kurset endnu..

Men kan du ikke skrive til martin@applepark.dk, så kan vi lige snakke nærmere der?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle kommende brudepar

Vi havde booket Martin fra Applepark til at fotografere vores bryllup den 4. august 2012.

Det er en af de absolut bedste beslutninger, vi har taget i forbindelse med vores bryllup.

Martin er fantastisk dygtig og super behagelig (og lidt af en ninja) og vi kan kun give ham de allerstørste anbefalinger.

Hr og Fru Winther

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle kommende brudepar

Vi havde booket Martin fra Applepark til at fotografere vores bryllup den 4. august 2012.

Det er en af de absolut bedste beslutninger, vi har taget i forbindelse med vores bryllup.

Martin er fantastisk dygtig og super behagelig (og lidt af en ninja) og vi kan kun give ham de allerstørste anbefalinger.

Hr og Fru Winther

Mange tak for den gode anbefaling :biggrin:

Hvis i ikke skulle have opdaget det, har jeg sendt slideshow afsted til jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste og jeg har også talt om Applepark til vores bryllup. På min egen personlige liste over eventuelle fotografer, har jeg endda skrevet: like very much!!! - Udfra linket til hjemmesiden.

Forleden dag taler jeg så med en kollega, der fortæller at de havde Applepark til deres bryllup og det var de virkelig glade for.

Så jeg er især lun på Applepark, men nu må vi se, der er længe til endnu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste og jeg har også talt om Applepark til vores bryllup. På min egen personlige liste over eventuelle fotografer, har jeg endda skrevet: like very much!!! - Udfra linket til hjemmesiden.

Forleden dag taler jeg så med en kollega, der fortæller at de havde Applepark til deres bryllup og det var de virkelig glade for.

Så jeg er især lun på Applepark, men nu må vi se, der er længe til endnu :)

Det er da dejligt at i kan lide mine billeder :) I er ude i god til med planlægningen, men i kan jo skrive når i mener det er tid til at kigge på fotograf, så kan vi snakke sammen der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lavet min første LOVE! the dress session (se mere her: http://www.applepark.dk/love-the-dress/), og så endda med en brud herinde fra :)

Her får i lige et enkelt, men i kan se MANGE flere på http://www.facebook.com/applepark.dk eller http://www.applepark.dk/portfolio/love-the-dress/

ttd_face-24.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par veninder, der har benyttet Applepark til deres bryllupper og billederne har simpelthen været så fede. Derfor har vi selv booket Martin til vores bryllup den 6. september i år. Vi GLÆDER os helt vildt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et par veninder, der har benyttet Applepark til deres bryllupper og billederne har simpelthen været så fede. Derfor har vi selv booket Martin til vores bryllup den 6. september i år. Vi GLÆDER os helt vildt!

Og jeg glæder mig til at være med ;)

Her er et par billeder mere, fra i år, da det snart er lang tid siden jeg har lagt noget op her:

post-61106-0-44006900-1403634833_thumb.j

post-61106-0-53338300-1403634843_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer