Pleazure

gravering i ringene

14 indlæg i dette emne

hey girls,

jeg ved godt der har været et lignende indlæg om dette for nyligt, men jeg tillader mig at spørge igen:

Hvad står der/skal der stå inden i jeres ringe?

Skal der stå det traditionelle navn + dato, eller skriver i noget andet/yderligere?

Kh Pleazure :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for jeres besvarelser - jeg har også lavet en søgning og har fundet en del "gamle" indlæg med dette emne. Det spænder vidt omkring med kælenavne, symboler, citater - på latin, engelsk og dansk... Har også fundet et sted hvor det blev beskrevet, at man kunne sætte sjove sætninger ind, fx "må ikke fjernes" e.lign. Sidstnævnte fik mig til at trække på smilebåndet, men IRL bliver det for useriøst for noget så seriøst som et ægteskab... For os i hvert fald :)

Vi skal helt klart have den klassiske navn+dato, så det er spørgsmålet, om er skal stå mere end det. Lige nu hælder jeg mest til "for evigt" - men er stadig i tvivl om vi bare skal droppe det og nøjes med navn+dato. :a1221:

Der skal være brillanter hele vejen rundt om min vielsesring, så det kan være vi kommer i pladsproblemer - så giver det måske helt sig selv :)

Wu hu, 4 uger til vi skal giftes :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer