Mrs. West

INGEN KIRKE!

3 indlæg i dette emne

Okai, okai, det var måske liiiiige at overdrive at skrive "ingen kirke" for kirken har vi som sådan stadigvæk, men blev i sidste uge ringet op og oplyst om at den præst vi har bedt om at blive viet af, går på 2 måneders orlov og vores bryllupsdato (som vi bookede for et år siden) ligger desværre lige midt heri... :blink: Hmmmm, what to do??? Vi har 2 andre præster tilknyttet kirken, men hverken min kommende mand eller jeg synes de er særligt gode. Det er ikke fordi viofte er i kirke, men har efterhånden oplevet dem begge nogle gange og et taler bare ikke rigtig til os. Den præst vi havde valgt kender vi også en del mere til, da han altid har været i byen + det var ham der døbte mig. (vi er begge konfirmeret af en præst der er gået på pension)

Så nu kan jeg jo ikke lade være med at gå og tænke... Og tænke og tænke! Er blevet helt vildt hooked på at holde en borgerlig vielse et eller andet pænt sted... Da vi skal vies i noember sætter det jo lidt sine begrænsninger i forhold til at være ude, så det skal gerne være en indendørs location. Den må meget gerne ligge i umiddelbar nærhed af Frederikssund, da mange gæster kommer herfra + det at vi ønsker at kunne holde vielse og reception samme sted, hvis det skal foregå på denne måde...

Det hele er helt vildt presset lige nu, da jeg jo havde tænkt mig at sende invitationerne ud om en uge! Så hvis det skal blive andet end kirken, med en af de præster vi egentlig ikke rigtig er til, er det lige oppe over! :huh:I need your help girls!

Nogen der bare har stedét????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv tænkt tanken at holde det hele på Sonnerupgaard, havde overvejet at holde vielsen i laden måske, men den er booket... Derudover ønsker manden at vi holder vielse og reception et sted hvor det ikke vil tage lang tid for de der kun komme til denne del af dagen, at komme til. I forbindelse med vores fritidsinteresser har vi nemlig en hel del bekendte, som det ikke er muligt for os at have med til aftenens fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer