Guest Fru Hentze

Vil I hjælpe mig?

68 indlæg i dette emne

Nummer 3 - den uden slæb...

Den er bare SÅ smuk til dig!!

Jeg synes jeg begynder at ane et mønster, her :wink: Det lader til at "blondekjolen" er storfavoritten her på stedet. Jeg synes nemlig også godt om at der ikke er slæb på den, og at den skiller sig lidt ud :)

Mine venner/veninder/bekendte af hunkøn (hvad kalder man de tøser man ser engang imellem??) syness absolut ikke om "blondekjolen". Go figure???!??? :blink:

Mange tak for dit input. Det er SÅ dejligt at I gider give mig nogle tips og råd med på vejen! :loveshower:

Har faktisk ikke læst de andres kommentare. hehe :)

Men jeg synes den uden tvivl er den smukkeste på dig. Jeg har selv haft prøvet en kjole uden slæb, og det havde jo været enormt praktisk, men det så slet ikke godt ud på mig.. :)

Evt kan du da have et laaaangt slør for at få den lange effekt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nummer 3 - den uden slæb...

Den er bare SÅ smuk til dig!!

Jeg synes jeg begynder at ane et mønster, her :wink: Det lader til at "blondekjolen" er storfavoritten her på stedet. Jeg synes nemlig også godt om at der ikke er slæb på den, og at den skiller sig lidt ud :)

Mine venner/veninder/bekendte af hunkøn (hvad kalder man de tøser man ser engang imellem??) syness absolut ikke om "blondekjolen". Go figure???!??? :blink:

Mange tak for dit input. Det er SÅ dejligt at I gider give mig nogle tips og råd med på vejen! :loveshower:

Har faktisk ikke læst de andres kommentare. hehe :)

Men jeg synes den uden tvivl er den smukkeste på dig. Jeg har selv haft prøvet en kjole uden slæb, og det havde jo været enormt praktisk, men det så slet ikke godt ud på mig.. :)

Evt kan du da have et laaaangt slør for at få den lange effekt :)

Ja, det er nemlig ret praktisk uden slæb, især hvis man har tendens til klodsethed, som jeg også skrev til Bruden Olga (var det vist).

Jeg tror ikke jeg er så meget til slør... i hvert fald ikke den traditionelle slags. Tror du det ville være pænt med et slør? Jeg har ikke rigtigt brug for at se "længere" ud, hæhæ... Er rigeligt høj i forvejen, og stod på bare tæer på gulvet i alle kjolerne her. Igen, klodsethed og hæle, eeeeej... :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nummer 3 - den uden slæb...

Den er bare SÅ smuk til dig!!

Jeg synes jeg begynder at ane et mønster, her :wink: Det lader til at "blondekjolen" er storfavoritten her på stedet. Jeg synes nemlig også godt om at der ikke er slæb på den, og at den skiller sig lidt ud :)

Mine venner/veninder/bekendte af hunkøn (hvad kalder man de tøser man ser engang imellem??) syness absolut ikke om "blondekjolen". Go figure???!??? :blink:

Mange tak for dit input. Det er SÅ dejligt at I gider give mig nogle tips og råd med på vejen! :loveshower:

Har faktisk ikke læst de andres kommentare. hehe :)

Men jeg synes den uden tvivl er den smukkeste på dig. Jeg har selv haft prøvet en kjole uden slæb, og det havde jo været enormt praktisk, men det så slet ikke godt ud på mig.. :)

Evt kan du da have et laaaangt slør for at få den lange effekt :)

Ja, det er nemlig ret praktisk uden slæb, især hvis man har tendens til klodsethed, som jeg også skrev til Bruden Olga (var det vist).

Jeg tror ikke jeg er så meget til slør... i hvert fald ikke den traditionelle slags. Tror du det ville være pænt med et slør? Jeg har ikke rigtigt brug for at se "længere" ud, hæhæ... Er rigeligt høj i forvejen, og stod på bare tæer på gulvet i alle kjolerne her. Igen, klodsethed og hæle, eeeeej... :griner:-

Længere ala at der er slæb på.. Ikke højere :lol:

Jamen jeg tror da at et slør ville passe fint til dig. Men ikke medmindre du føler dig tilpas i det :)

Og så er det bare med at skaffe nogle sko UDEN hæle.. Her kan jeg desværre ikke hjælpe dig, da jeg er 165 lva og kæresten er knap 2 meter, så jeg har købt et par styltet. Hahahah :cheerleader3:

Men ellers.... Jeg har faktisk set noget til håret. Det kan sidde bagpå i en knold, og så hænger der nogle 40-50 cm silke snørre ned. Det kunne måske være flot :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes nr 1 er så fantastisk fin! Der er mere "sjæl" over den, hvis du ved hvad jeg mener? Sart, fin, fremhæver din overkrop så smukt og feminint- OG du kan spise og bevæge dig mere frit end i en der sidder helt stramt om livet. Må dog sige at de andre også er flotte, nr. 2 syntes jeg dog er mindre unik end de andre. Ment på en "den-er-altså-også-rigtig-smuk" måde, der er bare mange modeller som minder om den, hvor de andre udstråler en mere personlig stil. Med mindre den altså bare er lige din stil, for så gør den jo osse det :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser nu de seneste kommentarer- GLÆD dig til at blowe them away på jeres bryllupsdag!! De kommer aldrig til at se dig i helt samme lys igen, fremover vil de vide at du "i virkeligheden" er så meget smukkere end de havde regnet dig for. Islænderen vil aldrig se lige så afslappet ud igen, de vil vide at du kan vælge mellem at være model-dig eller sweater dig. Hiv tæppet væk under dem, smukke pige! :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nummer 3 - den uden slæb...

Den er bare SÅ smuk til dig!!

Jeg synes jeg begynder at ane et mønster, her :wink: Det lader til at "blondekjolen" er storfavoritten her på stedet. Jeg synes nemlig også godt om at der ikke er slæb på den, og at den skiller sig lidt ud :)

Mine venner/veninder/bekendte af hunkøn (hvad kalder man de tøser man ser engang imellem??) syness absolut ikke om "blondekjolen". Go figure???!??? :blink:

Mange tak for dit input. Det er SÅ dejligt at I gider give mig nogle tips og råd med på vejen! :loveshower:

Har faktisk ikke læst de andres kommentare. hehe :)

Men jeg synes den uden tvivl er den smukkeste på dig. Jeg har selv haft prøvet en kjole uden slæb, og det havde jo været enormt praktisk, men det så slet ikke godt ud på mig.. :)

Evt kan du da have et laaaangt slør for at få den lange effekt :)

Ja, det er nemlig ret praktisk uden slæb, især hvis man har tendens til klodsethed, som jeg også skrev til Bruden Olga (var det vist).

Jeg tror ikke jeg er så meget til slør... i hvert fald ikke den traditionelle slags. Tror du det ville være pænt med et slør? Jeg har ikke rigtigt brug for at se "længere" ud, hæhæ... Er rigeligt høj i forvejen, og stod på bare tæer på gulvet i alle kjolerne her. Igen, klodsethed og hæle, eeeeej... :griner:-

Længere ala at der er slæb på.. Ikke højere :lol:

Jamen jeg tror da at et slør ville passe fint til dig. Men ikke medmindre du føler dig tilpas i det :)

Og så er det bare med at skaffe nogle sko UDEN hæle.. Her kan jeg desværre ikke hjælpe dig, da jeg er 165 lva og kæresten er knap 2 meter, så jeg har købt et par styltet. Hahahah :cheerleader3:

Men ellers.... Jeg har faktisk set noget til håret. Det kan sidde bagpå i en knold, og så hænger der nogle 40-50 cm silke snørre ned. Det kunne måske være flot :)

Hæhæ, typisk mig at blive paranoid, og tro at sløret skulle gøre mig højere/længere. :tunge: Er det ikke enormt upraktisk, hvis sløret er megaaaaaa langt, og folk så træder på det? Jeg ser for mig hvordan det flyver ud af håret hele tiden, frisuren bliver ødelagt, og sløret er helt sat til med huller og fodspor... Det er ret flot med sådan et supersmukt slør. Jeg har kun prøvet sådan et lille kort et, og det synes jeg ikke lige var mig.

Hahaha, stylter! Genialt. I øvrigt er 165 cm da ikke sådan "lav", men så igen, sat op imod din hubbys næsten to meter, såeh... :lol:

Lige præcis sådan noget med stofstrimler/bånd i håret synes jeg nemlig osse er vildt flot. Det må undersøges! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes nr 1 er så fantastisk fin! Der er mere "sjæl" over den, hvis du ved hvad jeg mener? Sart, fin, fremhæver din overkrop så smukt og feminint- OG du kan spise og bevæge dig mere frit end i en der sidder helt stramt om livet. Må dog sige at de andre også er flotte, nr. 2 syntes jeg dog er mindre unik end de andre. Ment på en "den-er-altså-også-rigtig-smuk" måde, der er bare mange modeller som minder om den, hvor de andre udstråler en mere personlig stil. Med mindre den altså bare er lige din stil, for så gør den jo osse det :lol:

Ja, ikke? Der er virkelig "fe" over den kjole :loveshower: Og den var helt klart den mest behagelige at have på. Faktisk sagde jeg til ekspedienten at hun nok ikke skulle regne med jeg tog den af igen lige foreløbig. Det var skønt at føle sig som noget fra et eventyr, bare lige i tre minutter :7himmel:

Du har helt ret i at alle kjolerne er smukke. Suk, jeg gruer for at skulle vælge en, når jeg kommer dertil... Gid jeg var mere specifik i mine krav til brudekjole :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Læser nu de seneste kommentarer- GLÆD dig til at blowe them away på jeres bryllupsdag!! De kommer aldrig til at se dig i helt samme lys igen, fremover vil de vide at du "i virkeligheden" er så meget smukkere end de havde regnet dig for. Islænderen vil aldrig se lige så afslappet ud igen, de vil vide at du kan vælge mellem at være model-dig eller sweater dig. Hiv tæppet væk under dem, smukke pige! :toot:

Årh.... :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: Hvor er det sødt sagt!!!!! Du nailede lige min indre prinsesse, dér :7himmel: Tusind, tusind tak! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra din figur så synes jeg noget tæt siddende (måske mermaid) ville sidde utrolig godt på dig.

Især hvis du normalt er afslappet klædt, så ville din M2B jo falde bagover af se dig i sådan en :biggrin: :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ud fra din figur så synes jeg noget tæt siddende (måske mermaid) ville sidde utrolig godt på dig.

Især hvis du normalt er afslappet klædt, så ville din M2B jo falde bagover af se dig i sådan en :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Uh, jeg ville så gerne prøve at have sådan en smuk trompet/havfruekjole på... Bare for at prøve, ikke? Har prøvet en på tidligere, men da fik jeg meldingen at jeg skulle "holde mig langt væk fra havfruemodeller", da den sad MEGET løst på hofter/baller og lår. Det så, indrømmet, ret fjollet ud (se mentalt billede af kartoffelsæk) :huh: Meeeeeeeeeeen... Lidt support i stil med nogle knappenåle/klemmer og en kommentar a la "ork, det kan sagtens syes ind!" ville da have været rar nok :rolleyes:

Ja, Hr Hentze ville nok liiiiige glo en ekstra gang, hvis jeg kom skridende op ad gulvet i en sådan en lækker tætsiddende sag! :fløjt:

Mange tak for dit input, skønt med masser af dem! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har de andre kommenteret mest på de viste kjoler. Vil lige prøve at komme med min mening i forhold til hvad jeg synes du skal kigge efter.

Blondekjolerne er klart flottest, hvilket der vist er bred mening om. Synes satin'en overstråler dig lidt, Fe-Looket er jo lige dig :thumbsupsmileyanim:

Så jeg synes du skal kigge efter kjoler med blondedetaljer, som sidder godt på overkroppen, så du ikke ligner er pind der er hældt i en marengs :rolleyes: Hvorvidt den så skal sidde tæt til taljen eller til under hoften må komme an på en prøve.

Synes du er rigtig smuk i nr 1, og lyder jo også til du havde det godt i den. Held og lykke med det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for den første eller den med blonder - MEN DU ER ALTSÅ SMUK I DEM ALLE :super: Jeg synes helt ærligt ikke en eneste af dem sidder dumt, eller fremhæver noget "træls" ved dig - så min bedømmelse er udelukkende på hvilken kjole jeg selv synes bedst om :rolleyes:

Blondekjolen fremhæver din meget flotte figur- den første kjole er skåret anderledes og er mere "løs" om mave og hofter. Men du er smuk i dem begge (ja, alle fire - de to andre er bare mindre min smag)

Hmm, det var vist ikke til megen hjælp :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg ikke lige læst alle svarene, men du er jo så heldig, at du ser ret godt ud i alle kjolerne! jeg synes især, at du er laber i kjole nr 3 (desuden er jeg bare generelt vild med den kjole, og fortryder stadig selv nogle gange, at jeg ikke købte den selv:)), men generelt synes jeg, at du skal have noget a la den, som fremhæver din talje.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu har de andre kommenteret mest på de viste kjoler. Vil lige prøve at komme med min mening i forhold til hvad jeg synes du skal kigge efter.

Blondekjolerne er klart flottest, hvilket der vist er bred mening om. Synes satin'en overstråler dig lidt, Fe-Looket er jo lige dig :thumbsupsmileyanim:

Så jeg synes du skal kigge efter kjoler med blondedetaljer, som sidder godt på overkroppen, så du ikke ligner er pind der er hældt i en marengs :rolleyes: Hvorvidt den så skal sidde tæt til taljen eller til under hoften må komme an på en prøve.

Synes du er rigtig smuk i nr 1, og lyder jo også til du havde det godt i den. Held og lykke med det!

Hæhæ, pind i en marengs!!! ;-) Ville smide en genial smiley ind her, men sidder med mobilen. SÅ cool med dine meninger og inputs omkring hvad jeg bør kigge efter, tak! Det er dælme ikke nemt at vide hvad der virker, når man, som jeg, aldrig rigtig har gjort i dét med "pænt tøj". Og da slet ikke sådan et skrud, som en brudekjole jo er :-D

Rigtig mange gange tak for dit besyv med! :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg stemmer for den første eller den med blonder - MEN DU ER ALTSÅ SMUK I DEM ALLE :super: Jeg synes helt ærligt ikke en eneste af dem sidder dumt, eller fremhæver noget "træls" ved dig - så min bedømmelse er udelukkende på hvilken kjole jeg selv synes bedst om :rolleyes:

Blondekjolen fremhæver din meget flotte figur- den første kjole er skåret anderledes og er mere "løs" om mave og hofter. Men du er smuk i dem begge (ja, alle fire - de to andre er bare mindre min smag)

Hmm, det var vist ikke til megen hjælp :wink:

Det var til rigtig meget hjælp! Er glad for at du også vil give din mening til kende :-) Har brug for al den assistance jeg kan få! "Fekjolen" og den med blonder har jo begge et meget blidt udtryk over sig, mere løst og flagrende i den første, hvor det er lidt poleret og afpudset i den anden. Er vild med blonder og tyl, så det er jo fint. Men kan også rigtig godt lide blanke detaljer i form af silke og satin.

Tusind tak for dit input! Sætter stor pris på at I gider :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
nu har jeg ikke lige læst alle svarene, men du er jo så heldig, at du ser ret godt ud i alle kjolerne! jeg synes især, at du er laber i kjole nr 3 (desuden er jeg bare generelt vild med den kjole, og fortryder stadig selv nogle gange, at jeg ikke købte den selv:)), men generelt synes jeg, at du skal have noget a la den, som fremhæver din talje.

Det har været fremme nogle gange, det med taljen. Så den er skrevet bag øret ;-) Jeg har jo heldigvis lidt tid endnu, at lede efter kjole i. Kiggede lige hurtigt i din tråd, smukke kjoler du fik prøvet! Og så er det jo bare skægt at se andre i det samme tøj, ikk'? :-)

Tusind tak fordi du gav dit besyv med, det er meget værdsat :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer