Posted August 4, 2012 · Report post Jeg syntes kjole 1 og 3 er fantastisk flotte til dig, og dit valg hvis det skal være en af dem skal hænge sammen med hvad du føler når du har den på og hvordan I planlægger hele jeres bryllup skal være. De er ihvertfald helt unikke og passer dig så flot. Pøj pøj med dit valg... Mange tak for dit input! Det er helt vildt så meget man liiiiiiige skal huske. Det er ikke "bare lige sådan" at vælge en kjole. Men der er ingen af de kjoler jeg har prøvet endnu der har ramt plet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 (edited) · Report post Uha, hvor er I søde! Jeg er da helt udenfor mig selv (det er jeg nu for det meste ) over alle de kommentarer og forslag. Måske skal jeg være lidt mere præcis i min bøn om assistance: Disse fire kjoler er prøvet i Lilly Odense, og repræsenterer det lillebitte udvalg jeg har prøvet af de mange forskellige kjolemodeller der findes derude. Jeg ville gerne have jeres meninger om hvad der er pænt (hvad der virker), hvad I kunne forestille jer ville være pænt (fx ærmer til at skjule pindearmene, et større skørt, slør, alt hvad I har i tankerne), hvad jeg bør være opmærksom på (hvis jeg ser for tynd ud, bliver for lang eller for kort, og i den stil) osv. Ingen af de fire kjoler her, eller af de kjoler jeg har prøvet på i øvrigt, har givet mig følelsen af at have "min" kjole på. Så det er ikke så meget et spørgsmål om at vælge en af de fire viste, men mere et spørgsmål om hvad der virker på min lange krop. Jeg håber I stadig er friske på at komme med forslag Det haster jo ikke just, men kender I ikke godt dét at man ENORMT gerne vil have styr på sagerne? Tusind tak fordi I vil give jeres besyv med! Keep 'em coming Edited August 4, 2012 by Fru Hentze 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Uh, har I set 2013 kollektionen fra Aire Barcelona? SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKK, de kjoler er smukke! http://thebeautybridal.com/6588/aire-barcelona-2013-bridal-dress-collection.html Gad vidst om almindelige mennesker er lige så flotte i de kjoler som modellerne er 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Nr 1 er smukkest... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Kjole nummer 2 er da vist den jeg har købt, der er altså ikke stivere i Sjovt nok syntes jeg det er den kjole der var allermest behagelig at have på, netop fordi der ikke var stivere i, og fordi den ikke skal strammes så meget ind som alle de andre kjoler.. Jeg syntes klart nummer 2 eller 4 er pænest til dig, og også pænest generelt .. Men det er jo en smagssag, og det er jo dig der skal have den på, så lyt til din indre mavefornemmelse, for med den krop der kan du altså bære stort set alt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Uh, har I set 2013 kollektionen fra Aire Barcelona? SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKK, de kjoler er smukke! http://thebeautybrid...collection.html Gad vidst om almindelige mennesker er lige så flotte i de kjoler som modellerne er Synes at stilen ligner Mette Holms MEGET - og hun bar den perfekt, og I har, så vidt jeg kan se, samme kropsbygning.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Nr 1 er smukkest... Tak for dit input! Måske vil I uddybe lidt, -altså sådan fortælle hvorfor I synes bedst om hvilken kjole I nu synes bedst om... Orv, det var en kringlet sætning! Jeg mener at det kunne være ret fint med nogle supplerende kommentarer, a la "den udskæring virker ikke", eller "denne kjole sidder bedst i taljen" osv... Hmm... Sidder da og føler mig helt krævende! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Kjole nummer 2 er da vist den jeg har købt, der er altså ikke stivere i Sjovt nok syntes jeg det er den kjole der var allermest behagelig at have på, netop fordi der ikke var stivere i, og fordi den ikke skal strammes så meget ind som alle de andre kjoler.. Jeg syntes klart nummer 2 eller 4 er pænest til dig, og også pænest generelt .. Men det er jo en smagssag, og det er jo dig der skal have den på, så lyt til din indre mavefornemmelse, for med den krop der kan du altså bære stort set alt Jeg fandt nu aldrig ud af om der var stivere i netop dén kjole, havde for travlt med ikke at besvime :fløjt: Den er virkelig flot, men jeg kunne slet ikke holde ud at have den på. Jeg er nok ikke helt stærk nok til at bære sådan en model (læs: er for splejset, mangler helt bogstaveligt muskelmasse til at stå imod med) Den føltes meget stram på mig, selvom den ikke blev strammet ordentligt ind. Jeg må lige lure om jeg kan finde et billede af dig med kjolen på. Vil gerne se den komme til sin ret Mange tak for dine inputs, det er virkelig fedt at I er så søde og behjælpelige 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Uh, har I set 2013 kollektionen fra Aire Barcelona? SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKK, de kjoler er smukke! http://thebeautybrid...collection.html Gad vidst om almindelige mennesker er lige så flotte i de kjoler som modellerne er Synes at stilen ligner Mette Holms MEGET - og hun bar den perfekt, og I har, så vidt jeg kan se, samme kropsbygning.. Det må jeg lige tjekke ud, tak for tippet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Jeg kan rigtig godt lide den uden slæb og men blonde til dig... synes den giver dig en flot figur... og er rigtig pæn i sig selv :-) Synes dog også den sidste du har lagt ind ser rigtig flot ud... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Kjole nummer 2 er da vist den jeg har købt, der er altså ikke stivere i Sjovt nok syntes jeg det er den kjole der var allermest behagelig at have på, netop fordi der ikke var stivere i, og fordi den ikke skal strammes så meget ind som alle de andre kjoler.. Jeg syntes klart nummer 2 eller 4 er pænest til dig, og også pænest generelt .. Men det er jo en smagssag, og det er jo dig der skal have den på, så lyt til din indre mavefornemmelse, for med den krop der kan du altså bære stort set alt Jeg fandt nu aldrig ud af om der var stivere i netop dén kjole, havde for travlt med ikke at besvime :fløjt: Den er virkelig flot, men jeg kunne slet ikke holde ud at have den på. Jeg er nok ikke helt stærk nok til at bære sådan en model (læs: er for splejset, mangler helt bogstaveligt muskelmasse til at stå imod med) Den føltes meget stram på mig, selvom den ikke blev strammet ordentligt ind. Jeg må lige lure om jeg kan finde et billede af dig med kjolen på. Vil gerne se den komme til sin ret Mange tak for dine inputs, det er virkelig fedt at I er så søde og behjælpelige Det er sjovt så forskellige oplevelser man kan have.. Jeg prøvede f.eks også nummer 4 du prøvede, og den syntes jeg var MEGET mere ubehagelig at have på.. Alle andre kjole rend nummer 2 , syntes jeg strammede afsindig meget, og jeg følte jeg havde en kost i rumpen, når jeg prøvede at sætte mig Måske min vom tager noget af vægten 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post som mange af de andre siger kan du bære dem alle! så det er jo en smags sag meeen jeg er helt vild med kjole nr. 1 altså 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Jeg kan rigtig godt lide den uden slæb og men blonde til dig... synes den giver dig en flot figur... og er rigtig pæn i sig selv :-) Synes dog også den sidste du har lagt ind ser rigtig flot ud... Mange tak skal du have for dine inputs! Det er SKØNT at I gider Kjole nummer 2 er da vist den jeg har købt, der er altså ikke stivere i Sjovt nok syntes jeg det er den kjole der var allermest behagelig at have på, netop fordi der ikke var stivere i, og fordi den ikke skal strammes så meget ind som alle de andre kjoler.. Jeg syntes klart nummer 2 eller 4 er pænest til dig, og også pænest generelt .. Men det er jo en smagssag, og det er jo dig der skal have den på, så lyt til din indre mavefornemmelse, for med den krop der kan du altså bære stort set alt Jeg fandt nu aldrig ud af om der var stivere i netop dén kjole, havde for travlt med ikke at besvime :fløjt: Den er virkelig flot, men jeg kunne slet ikke holde ud at have den på. Jeg er nok ikke helt stærk nok til at bære sådan en model (læs: er for splejset, mangler helt bogstaveligt muskelmasse til at stå imod med) Den føltes meget stram på mig, selvom den ikke blev strammet ordentligt ind. Jeg må lige lure om jeg kan finde et billede af dig med kjolen på. Vil gerne se den komme til sin ret Mange tak for dine inputs, det er virkelig fedt at I er så søde og behjælpelige Det er sjovt så forskellige oplevelser man kan have.. Jeg prøvede f.eks også nummer 4 du prøvede, og den syntes jeg var MEGET mere ubehagelig at have på.. Alle andre kjole rend nummer 2 , syntes jeg strammede afsindig meget, og jeg følte jeg havde en kost i rumpen, når jeg prøvede at sætte mig Måske min vom tager noget af vægten Netop den følelse af kosteskaftet oppe bagi havde jeg nemlig med "din" kjole Men det ville skisme osse være underligt hvis alle følte sig lige tilpasse (eller utilpasse) i en kjole... Jeg konkluderer at jeg er en slapsvans! Måske man skulle begynde på noget styrketræning, for at kunne klare "presset" Hæhæ. som mange af de andre siger kan du bære dem alle! så det er jo en smags sag meeen jeg er helt vild med kjole nr. 1 altså Tak skal du ha'! Da jeg stod i butikken og skulle snøres i kjole nummer 1 ("fekjolen") kom der nogle kunder ind fra gaden, og de stillede sig altså bare og gloede Blufærdige mig, jeg kunne ikke hverken gemme mig eller løbe væk, men måtte pænt stå stille mens jeg blev lukket i ryggen, og så prøve at ignorere alle de "neeeeeeeej" og "åååååhhhh" lyde der kom fra kunderne. Den skal man vist osse lige udover, den dér generthed... :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Måske det netop er fordi du er så slank, at den skal strammes mere, end på min flæske krop? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Det er allesammen flotte flotte kjoler.... Du er virkelig smuk i dem allesammen.. Mine favoritter til dig er nr 1 og nr 3.... Er helt vild med de blonder der er på nr 3... Spørgsmålet er om du ville savne et slæb ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Måske det netop er fordi du er så slank, at den skal strammes mere, end på min flæske krop? Jeg må blive dig svar skyldig! Men ifølge ekspedienten var den LANGTFRA strammet helt ind hvor den skulle sidde! Gisper helt ved tanken om, hvordan det måtte have føltes hvis den VAR strammet helt på plads. Det har jeg simpelthen ikke mellemgulv til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Det er allesammen flotte flotte kjoler.... Du er virkelig smuk i dem allesammen.. Mine favoritter til dig er nr 1 og nr 3.... Er helt vild med de blonder der er på nr 3... Spørgsmålet er om du ville savne et slæb ? Tja, jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er sådan til slæb eller ikke. Igen, når man tager udgangspunkt i min normale påklædning (jeans og t-shirt), mine lange lemmer, min høje ranglede statur, såeh.... Jeg kan have mig selv mistænkt for at dels skvatte hele tiden, i kjole med slæb, dels simpelthen feje fødderne væk under folk. Så når jeg skal ud og finde "kjolen" må jeg hellere huske at tage højde for klodsethed også Rigtig mange tak for dit besyv med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Det er allesammen flotte flotte kjoler.... Du er virkelig smuk i dem allesammen.. Mine favoritter til dig er nr 1 og nr 3.... Er helt vild med de blonder der er på nr 3... Spørgsmålet er om du ville savne et slæb ? Tja, jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er sådan til slæb eller ikke. Igen, når man tager udgangspunkt i min normale påklædning (jeans og t-shirt), mine lange lemmer, min høje ranglede statur, såeh.... Jeg kan have mig selv mistænkt for at dels skvatte hele tiden, i kjole med slæb, dels simpelthen feje fødderne væk under folk. Så når jeg skal ud og finde "kjolen" må jeg hellere huske at tage højde for klodsethed også Rigtig mange tak for dit besyv med ....klodsethed......men ranglet er du nu ikke.. du er supersmuk... måske kan der syes et slæb på nr 3.. det er den jeg er allermest vild med..hvis du fandt ud af at du ikke ville falde i det :fløjt: .............glæder mig til at se hvilken du vælger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Det er allesammen flotte flotte kjoler.... Du er virkelig smuk i dem allesammen.. Mine favoritter til dig er nr 1 og nr 3.... Er helt vild med de blonder der er på nr 3... Spørgsmålet er om du ville savne et slæb ? Tja, jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er sådan til slæb eller ikke. Igen, når man tager udgangspunkt i min normale påklædning (jeans og t-shirt), mine lange lemmer, min høje ranglede statur, såeh.... Jeg kan have mig selv mistænkt for at dels skvatte hele tiden, i kjole med slæb, dels simpelthen feje fødderne væk under folk. Så når jeg skal ud og finde "kjolen" må jeg hellere huske at tage højde for klodsethed også Rigtig mange tak for dit besyv med ....klodsethed......men ranglet er du nu ikke.. du er supersmuk... måske kan der syes et slæb på nr 3.. det er den jeg er allermest vild med..hvis du fandt ud af at du ikke ville falde i det :fløjt: .............glæder mig til at se hvilken du vælger Hæhæ, åh jo, både klodset og ranglet. Men pyt, Hr. Hentze vil godt ha' mig alligevel Jeg kommer slet ikke til at vælge en af disse kjoler, de var "bare for at prøve om jeg kunne ha' sådan noget på", og for at spørge folk til råds mht hvad der ser... æh... Anstændigt ud Altså, ikke at jeg tror en decideret vulgær kjole kommer på tale! Mere sådan... Præsentabelt, ikke? Jeg er egentlig også ret ok med pasformen på kjolen med blonder... Havde ikke lige troet jeg ville kunne holde den oppe, når nu taljen er sænket ned på hoften. Men det gik! Og ser da ikke totalt tåbeligt ud... Eller... Det synes mine venner vist det gør.... Men de er måske også bare totalt fastlåste i deres syn på mig. Jeans, T-shirt, islænder og sneakers! Så er det jo meget godt med nogle objektive meninger fra alle jer søde mennesker! Og alle de komplimenter, ih altså... 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Jeg synes nr 3 fremhæver din krop bedst 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2012 · Report post Jeg synes nr 3 fremhæver din krop bedst Rigtig mange tak for dit input! Jeg antager at fremhævning af kroppen er et must i den slags kjoler? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2012 · Report post Den med blonde Synes ikke om nr. 1, da det der er på maven sidder for tæt på dine bryster, ved ikke lige om du forstår, hvad jeg mener? Jeg synes den med blonde sidder SUPER godt på dig, og så er den "anderledes", hvilket jeg godt kan lide Du har en misundelsesværdig flot krop, og som de andre skriver, kan du vist bære alle kjoler, men en der sidder stram vil være flottes, nu du har den flotte figur 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2012 · Report post Nummer 3 - den uden slæb... Den er bare SÅ smuk til dig!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2012 · Report post Den med blonde Synes ikke om nr. 1, da det der er på maven sidder for tæt på dine bryster, ved ikke lige om du forstår, hvad jeg mener? Jeg synes den med blonde sidder SUPER godt på dig, og så er den "anderledes", hvilket jeg godt kan lide Du har en misundelsesværdig flot krop, og som de andre skriver, kan du vist bære alle kjoler, men en der sidder stram vil være flottes, nu du har den flotte figur Forstår hvad du mener med "fekjolen"... Overdelen er meget "kort", ikke? Altså, dels er udskæringen placeret ret lavt over barmen (... eller.... der hvor den teoretiske barm ville have været! ), og så starter taljen jo ret "prompte"! Jeg tror den ville sidde SÅ flot på en pige med fyldig barm Hvor er du sød! Jeg er (seriøst!) aldrig blevet komplimenteret for min skikkelse, så det er et VILDT egoboost med jeres dejlige kommentarer! Ih, genertheden altså Tak for dit input, det hjælper altsammen til at give mig et billede af hvad jeg kan bære 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2012 · Report post Nummer 3 - den uden slæb... Den er bare SÅ smuk til dig!! Jeg synes jeg begynder at ane et mønster, her Det lader til at "blondekjolen" er storfavoritten her på stedet. Jeg synes nemlig også godt om at der ikke er slæb på den, og at den skiller sig lidt ud Mine venner/veninder/bekendte af hunkøn (hvad kalder man de tøser man ser engang imellem??) syness absolut ikke om "blondekjolen". Go figure???!??? Mange tak for dit input. Det er SÅ dejligt at I gider give mig nogle tips og råd med på vejen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites