Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaPerenna

Hurtig hjælps søges: Hat

50 posts in this topic

Meget rimelig pris!

Har du mon et hårbånd der er lidt tyndere?

jeg har et smalt metal hårbånd?

0

Annonce ♥

sku lige høre om du havde bestemt dig? ellers laver jeg den færdig og sætter på shoppen :wink::biggrin:

0

Må jeg lige tænke en dag mere?

0

Annonce ♥

Til brunchen om søndagen skal jeg have en 50'er agtig gul kjole med blonde og A-skørt på

Hvad syntes I om denne hat til?

il_570xN.334237343.jpg

il_570xN.334370064.jpg

Jeg sys hatten er helt vild sød faktisk... Jeg er ikke selv hatte pige... Men den der er squ meget sej

Sys det er fedt Sanne lige har hatten liggende...

Men Sanne sys måske der skal i en mindre blomst eller fjer på hatten i stedet for udenfor hatten... Eller hvordan vil det se ud???

Tænker bare at ideen med hat, går lidt af når der blomst ved siden af?!?!?

Ved ikk... Er måske bare nysgerrig på at se hatten på den anden måde ;)

0

Carina, det syntes jeg faktisk er en spændende tanke - Susanne, må jeg bedrive rov på lidt endnu?

0

Carina, det syntes jeg faktisk er en spændende tanke - Susanne, må jeg bedrive rov på lidt endnu?

ja hvad tænker du på? Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad Carina mener... :lol:

0

Hov har helt glemt at svare her

Om du måske kunne prøve at fjerne rosen og så sætte fjer - lir på?

0

Annonce ♥

...blander mig lige, tilgiv mig på forhånd... Måske at hatten kommer på en tynd bøjle og at fjer/lir kommer ovenpå hatten i stedet for ved siden af?

0

hov jeg har glemt at kigge her igen..... men ja, fjern rosen... jeg sys den er for stor i forhold til hvor elegant jeg ved du kan lave hatten Susanne..

kom fjer ovenpå som på billedet , eller gør den til din stil med en blonde eller lille blomst... ovenpå

0

kan du ikke komme fjer på, ligge en fin hvid blonde ovenpå fjerne og så ganske lidt bling eller perler????

og måske en metal bøjle, så den kan gemme sig i håret???

Edited by carinablicher
0

Annonce ♥

Elsker den :loveflag:

0

Degt er vist gået hen og blevet et BK projekt :lol: hvor er det goe ideer. Jeg prøver, med fjer på ydersiden og evt blonde og bling.

0

Degt er vist gået hen og blevet et BK projekt :lol: hvor er det goe ideer. Jeg prøver, med fjer på ydersiden og evt blonde og bling.

Ej det glæder jeg mig til at se.... Luge før jeg selv overvejer den hat så Hehe.... Har aldrig gået med hat før

0

Ej det glæder jeg mig til at se.... Luge før jeg selv overvejer den hat så Hehe.... Har aldrig gået med hat før

ja, man bliver lidt varm på hatte :biggrin::wink:

0

Annonce ♥

uhhh den glæder jeg mig til at se!

0

Nu er det ikke mig der skal have hatten, og jeg skal ikke presse mig på...... Men er der noget nyt Hehe ;)

0

Jaaaah vi er lige blevet færdige med den, du må gerne lægge billede ud!

0

her kommer billeder af hvordan den kom til at se ud:-)

Tak for fælles feedback piger :wink:

Håber jeg må se billeder fra dagen :thumbsupsmileyanim:

post-32248-0-87655200-1345565087.jpg

post-32248-0-57155800-1345565098.jpg

post-32248-0-80550600-1345565112.jpg

0

Annonce ♥

Jaaaaa den er blevet så fin, det er squ da noget de kobgelige har på!!!! Jeg Glæder mig også til at se den på

Edited by carinablicher
0

Jaaaaa den er blevet så fin, det er squ da noget de kobgelige har på!!!! Jeg Glæder mig også til at se den på

oss mig :wink::lol: Anna er BK royalty :tunge:

0

Det fungerer super godt med fjerene, men synes der mangler lidt - kan ikke sætte fingeren på hvad, bare at blonden virker lidt ensom der, med sin egen romantiske stil i forhold til de mere grafiske fjer. Det er svært at forklare hvad jeg mener, men måske en anden type blonde eller helt anden dækting... Det er også ligemeget for nu er den færdig og Anna kommer til at se flot ud.

Synes i øvrigt de hatte du laver er meget flottere end dem Laika prøvede i butikkerne.

0

Det fungerer super godt med fjerene, men synes der mangler lidt - kan ikke sætte fingeren på hvad, bare at blonden virker lidt ensom der, med sin egen romantiske stil i forhold til de mere grafiske fjer. Det er svært at forklare hvad jeg mener, men måske en anden type blonde eller helt anden dækting... Det er også ligemeget for nu er den færdig og Anna kommer til at se flot ud.

Synes i øvrigt de hatte du laver er meget flottere end dem Laika prøvede i butikkerne.

tak hvor er du sød :kiss:

0

Jeg EEEEELSKER hatte! synes det er så stilrent og klassisk :-)

0