maxpower_tina

gavekordinator?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

øh hvad laver sådan en og hvem plejer man at bruge? ikke noget jeg har oplevet før...

Vi brugte min mor.

Vi sendte vores ønskeseddel ud og sammen med den stod der at man kunne kontakte min mor med hvad man evt ville købe (selvfølgelig også tlf nr. og e-mailadresse).

Hun sørgede for at der ikke var 2 som købte det sammen, og hun gav vist også et par enkelte råd omkring hvad vi ville blive glade for da de var i tvivl om hvad de skulle købe.

Det fungerede super fint og vi fik inge dubletter og blev MEGET glad for alle gaverne! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også gavekoordinator, min svigerinde, med de samme "pligter" som Stine85 beskriver. Det var så bare ikke alle der gjorde brug af hende, hvilket medførte enkelte dobbeltgaver... Vi fik også 3 Trip Trap frame skåle, som vi overhovedet ikke havde ønsket os :blink: ... Så gavekoordinator er ikke en 100% garanti for dobbeltgaver - eller ikke ventede gaver. Men elsker ideen om en gavekoordinator og synes det er rart at inddrage familien på den måde..

Og kan kun anbefale at man får en eller to til at hjælpe med at notere gaver og hvem de er fra - giver så godt et overblik :lol:

Redigeret af MMF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer