NK81

Åh Gud, så er det på lørdag, og ved i hvad?

9 posts in this topic

Ja som sagt så er det allerede på lørdag vi skal velsignes... Tænk engang. Har planlagt i et år og nu sker det. Både glæder mig og er nervøs. Nå, men for en måneds tid siden, prøvede jeg jo kjolen og var pludselig i tvivl om det var den rigtige så har været lidt ked og sådan. Skrev jo så herinde og fik mange opmuntringer og at vide at det er helt normalt m alt den tvivl.... Prøvede så lige kjolen igen i forgårs... Og den var helt perfekt!!!! Er så glad for den er fin. Nå men vil trække stikket og prøve at slappe af, og så forhåbentlig kunne komme med en beretning engang i næste uge. Skylder dog stadig min netbaby mødregruppe en fødselsberetnng og Aliyah bliver 2 år til november. Virkelig dårlig stil. Men skal nok prøve at få skrevet den, da jeg selv har nydt godt af alle i andres beretninger mens jeg ventede på det blev vores tur....

Knus nat.

0

Annonce ♥

Der er 1 år til jeg skal giftes, og ja - jeg vil godt tro, at som du skriver, lige pludselig er tiden gået og man står overfor den store dag :loveshower:

Jeg håber at I får en helt fantastisk dag på lørdag - og hvor er det dejligt at kjolen er helt perfekt trods tvivlen :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥