GettingMarried

Bryllupsweekend 13.04.2013 - Kagesmagning og 1 uge tilbage

195 posts in this topic

Vi har lidt samme problem! :rolleyes: ...

Vi er heller ikke rigtig til navn, men datoen skal vi muligvis stadig have med.

Men jeg tænker også måske du kunne have "hans" i din, og "hendes" i din H2B's :happy: måske har i et ord eller noget fra en sang der bare lige er jer?

0

Annonce ♥

Indgravering i H2B ring...

Ringene er som tidligere nævnt bestilt og skulle gerne komme i løbet af ugen..

Vi har aftalt at vi skal stå for indgraveringen i hinandens ringe.. Jeg er derfor nysgerrig omkring hvad I søde BK-piger gør i denne forbindelse..

Synes navn og dato er "No Go" - mener det andet er mere personligt og sødt.. Og at vælge en sød lille sætning eller blot 2-3 ord på hvad der beskriver mine følelser for ham/eller hvad jeg går ind i ægteskabet med...

HJÆLP...

Jeg regner med der skal stå "for evigt" i vores, fordi da min H2B friede så sagde han ikke vil du giftes med mig, men vil du være min for evigt :a1221:

0

Det er jo ved at være snart :)/> Det ser ud til i har rigtig godt styr på det hele :)/>

Rigtig flotte buketter du har fundet. Det er rigtig sødt at de passer til dig :)/>

Dejligt at have styr på musik og salmer :)/> Jeg overvejerfaktisk også samme indgangsmusik og salmer som jer :)/>

Der bliver da ikke et øje tørt når hun skal synge i kirken :)/> Det er virkelig en smuk sang :)/>

mm, lyder lækkert med jordbærtærte :metteholm/>

Vi er så glade for organisten kan begge.. Glæder mig til at høre ham spille dem!

Og ikke mindst høre hende synge "Halleluja" (er H2B yndlingssang) Den er ikke særlig kærlighedsagtig men fortolkes ret fin så det giver mening..

0

Vi har aftalt at vi skal stå for indgraveringen i hinandens ringe.. Jeg er derfor nysgerrig omkring hvad I søde BK-piger gør i denne forbindelse..

Synes navn og dato er "No Go" - mener det andet er mere personligt og sødt.. Og at vælge en sød lille sætning eller blot 2-3 ord på hvad der beskriver mine følelser for ham/eller hvad jeg går ind i ægteskabet med...

HJÆLP...

Jeg elsker dig ?

Din for altid ?

Vi er ihvertfald over i den genre..

0

Annonce ♥

HJÆLP...

Jeg regner med der skal stå "for evigt" i vores, fordi da min H2B friede så sagde han ikke vil du giftes med mig, men vil du være min for evigt :a1221:/>

Synes jeg giver SÅ meget mening.. Er mega sødt og noget der betyder noget for jer!

0

Vi er også på NO GO med Navn og dato...

Jeg ved ikke hvad der kommer til at stå i min da det er H2B´s projekt..

Jeg har ikke helt besluttet hvad der skal stå i hans men jeg overvejer et kælenavn som vi har "stjålet" fra Tegnefilmen Monsters Inc.. Han har lavet halv fis med at bruge et udtryk fra tegnefilm serien Pinky og Brain... Så det kan du nok ikke trække inspiration fra :rolleyes:

0

Status og kun 19 dage tilbage..

Så er det virkelig ved at være oppe over.. For F..... hvor jeg glæder mig..

Kjolen

Skulle torsdag til Tønder og hente min KJOLE!! Ihh hvor sidder den bare fint.. Sløret var blevet rigtig godt.. Så nu er den på plads..

Bryllupsdufte

Fik fredag købt vores "bryllupsdufte" - synes det var på sin plads at fa os en ny lækker duft til vores livs fest..

Vi endte begge med Chanel..

post-58882-0-36022500-1364240002.jpg

H2B´s tøj

Lørdag var det H2B´s tur til at få tøjet hjem.. For dælen er er hot..

post-58882-0-00092400-1364239586.jpg

Ringe

Vi fik i sidste uge også besked om at vores ringe var kommet - så var ude og prøve dem og fik dem sendt til gravering.. Endte med "Uden dig, Ingen mig" og "K❤C"

Det skulle der være plads til - så glæder jeg mig til at se..

Ringene er fra Aagaard og er 14 kt. guld med hamret overflade.. Har kun det ene billede og er desværre ikke super godt..

post-58882-0-34554500-1364238860.jpg

DIY-prints

Her i weekenden fik vi ordnet print af:

- Bordnumre

- Værelsesnumre

- Doorhangers

- Test på menukort (blev bare så fint)

- Bordplansoversigt

Godt køb

En sød BK-bruger som havde holdt bryllup samme sted som vi skal solgte ud fra sit bryllup i februar, så var forbi efter et klaptræ (til PhotoBooth) samt 120 små gæstehåndklæder som vi kan bruge på toiletterne ved festmiddagen.

Edited by GettingMarried
0

Annonce ♥

Wauw... hvorfor har jeg ikke været forbi denne tråd noget før! :thumbsupsmileyanim:

Hold op hvor har du gang i mange fede ting!

Elsker dine små tyl pompomer :cheerleader3:

Vil da lige snuse ekstra godt rundt i din tråd! Også selvom din store dag er lige om hjørnet! :balloons:

0

Annonce ♥

Wauw... hvorfor har jeg ikke været forbi denne tråd noget før! :thumbsupsmileyanim:/>

Elsker dine små tyl pompomer :cheerleader3:/>

Vil da lige snuse ekstra godt rundt i din tråd! Også selvom din store dag er lige om hjørnet! :balloons:/>

Velkommen forbi.. Og snus du bare videre.. Smil.. Ja den store dag nærmer sig og alle de små projekter er ved at være færdige.. Mangler faktisk at lave pom pom'er til at hænge i loftet til receptionen.. Kan se du har været i gang der.. Hvor mange servietter brugte du til den store?

0

Wauw... hvorfor har jeg ikke været forbi denne tråd noget før! :thumbsupsmileyanim:/>

Elsker dine små tyl pompomer :cheerleader3:/>

Vil da lige snuse ekstra godt rundt i din tråd! Også selvom din store dag er lige om hjørnet! :balloons:/>

Velkommen forbi.. Og snus du bare videre.. Smil.. Ja den store dag nærmer sig og alle de små projekter er ved at være færdige.. Mangler faktisk at lave pom pom'er til at hænge i loftet til receptionen.. Kan se du har været i gang der.. Hvor mange servietter brugte du til den store?

Jeg brugte i hvert fald 5 stks (Kan ikke lige huske det præcist) - men det var servietter af "ok kvalitet" - så de var ikke så tynde i det! Tror sagtens jeg kunne have brugt nogle flere! Men fylden blev faktisk bedre end jeg havde forventet!

Nu har jeg så bestilt tyl istedet for servietter! For synes de giver et bedre "fluffy" look :wink:

0

Wauw... hvorfor har jeg ikke været forbi denne tråd noget før! :thumbsupsmileyanim:/>/>/>

Elsker dine små tyl pompomer :cheerleader3:/>/>/>

Vil da lige snuse ekstra godt rundt i din tråd! Også selvom din store dag er lige om hjørnet! :balloons:/>/>/>

Jeg brugte i hvert fald 5 stks (Kan ikke lige huske det præcist) - men det var servietter af "ok kvalitet" - så de var ikke så tynde i det! Tror sagtens jeg kunne have brugt nogle flere! Men fylden blev faktisk bedre end jeg havde forventet!

Nu har jeg så bestilt tyl istedet for servietter! For synes de giver et bedre "fluffy" look :wink:/>/>

Du er en skat.. Var i dag i Panduro (skulle købe papir til print af vores menukort, pinde til photo booth props, og snor til at binde om stofservietterne) men havde besluttet mig jeg ville se på silkepapir til pom poms (men synes det blev lige dyrt nok) så tænkte jeg vil forsøge mig med store tyl-bolde.. Så købte 3 meter sart rosa og har her til aften fået lavet 4 fine pom poms.. SÅ 1000 tak for din inspiration, smil!

Her et billede:

post-58882-0-24312200-1364682986.jpg

0

Annonce ♥

Bryllupskage - prøvesmagning

:metteholm

Onsdag var dagen vi kunne hente en smagsprøve på bryllupskagen.. Vi havde om aftene inviteret H2B´s bedste ven (toastmaster) og hans søde kæreste til middag for at gennemgå programmet for toastmasteren. Vi havde besluttet de skulle have lov at være med til prøvesmagningen.

Jeg var meget spændt - men den levede fuldt op til forventningerne en let, frisk og velsmagende kage..

Den er med lyse bunde, chokomouss, hindbærmousse og marcipanovertræk samt hvid chokoladepynt. Generelt en meget simpel kage som bare smagte dejligt. Så jeg kunne her til morgen sige god for kagen - DEJLIGT - så er der styr på det!

post-58882-0-88865900-1365147583.jpg

Edited by GettingMarried
0

14 DAGES FERIE OG KUN 1 UGE TIL!

Ihhh kun 1 uge tilbage.. Glæder mig SYGT meget.. Er en følsom person men kan normalt styre det nogenlunde! Må indrømme jeg frygter jeg slet ikke kan kontrollere det på min bryllupsdag.. Min polterabend var et bevis på at den overvældende følelse ikke kunne holdes tilbage.. Håber bare jeg kan bevare kontrollen...

Ellers fik min H2B hentet vores ringe i går med indgraveringer - SÅ FINT! Har dog ikke set graveringen i min..

Mandag skal jeg forkæles med en gang fodbehandling samt til frisør - glæder jeg mig til..

Onsdag har jeg tid til negle..

0

Annonce ♥