Tomamo234

Dagen før dagen

12 indlæg i dette emne

Klokken er 7 her fredag morgen. Jeg sidder (som sædvanlig på BK) og nyder morgenen, inden det store rengøringsjob starter.

Lige over for vores lille hus ligger kirken, som vi skal velsignes i i morgen. Klokken ringer som altid, men jeg synes der er en særlig klang i den i dag - eller også er det bare mig, der sidder her og er i det lyserøde, plyssehyggelige, romantiske hjørne. Tænk - i morgen klokken 12 er det OS, den ringer for.

Jeg er overhovedet ikke nervøs. Nærmere spændt, sådan "kan-det-nu-ikke-snart-blive-lørdag"-agtigt.

Hr. mand er taget på job. Hundene og katten snorker i sofaen, og jeg slapper lidt af. Dagens program er, at jeg lige skal have vasket vores vinduer. Man høster som sindssyge rundt om os, og det støver så vinduerne er helt matte. Klokken 10 skal jeg til ansigtsbehandling, og så hjem, hvor borde og stole forhåbentlig er ankommet. Teltet i haven er rejst, og manden skaffede det fineste gulv, så stiletterne ikke synker i plænen.

Min skønne kollega har lige sendt mig et billede af den kage, hun har lavet - og den er fiiiiin! Jeg skal for resten lige tilføje, at det faktisk er den første kage, hun har lavet, siden hun gennemgik kurset sidste sommer! Jeg er MEGET imponeret.

Den er vistnok med jordbærmousse og hvid nougat.. eller noget. Jeg gav hende totalt frie hænder med den kage. Det eneste jeg hader, er torskerogn, og det lovede hun at undgå :lol:

Hov - var det lige en sommerfugl, jeg mærkede i maven............. hmmm............

Hav nu en god dag, alle I andre BK brude i morgen, men selvfølgelig også alle I, der følger med.

post-58729-0-66161800-1344576154.jpg

Redigeret af Tomamo234
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså hvor en hyggelig fredag morgen besked.

Håber du får en fantastisk dag både i dag og i morgen.

Jeg har i hvert fald allerede sommerfulge i maven (og især når jeg læser sån noget! - Puha er ikke sikker på jeg tør!!)

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejlig lille dagen før DAGEN historie :-) og hvor er kagen da super flot altså :-)

håber i får en fantastisk dag i morgen :-) selvom der er 2 måneder og 10 dage til vores bryllup, sidder jeg allerede med sommerfugle i maven :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej en dejlig lille før dagen fortælling, håber i får en fantastisk dag i morgen stort tillykke med imorgen. og fantasktisk kage, vi har lige bestilite prøvesaming ad kage så vi kan finde ud af hvad der skal i vores til den tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres søde ønsker! Ja, vi agter skam at få den dejligste dag - helt nede på jorden-agtigt, totalt afslappet. Med god tid til at snakke med alle! Vi bliver ikke så mange - omkring 20.

En lille update på min dagen-før-beretning:

Jeg fik slået en klo i kirketjeneren, som skal stå for arrangementet i morgen. Han gav mig nøglen til kirken, så jeg kan komme over og pynte lidt op. Jeg havde glemt, hvor fuldstændig UMULIG den kirke er - rent farvemæssigt. Der er vist alle farver repræsenteret: (skrig)grønne kirkebænke, (pædagog-)lilla "hegn" foran alteret, og loftet er gudhjælpemig hvidt og grækerblåt! :blink: . Midt i gavlvæggen ved alteret er der et virkelig flot glasmosaikvindue, - og selvfølgelig passer farverne overhovedet ikke med resten af kirken (hvad tænkte de på dengang de valgte farver..... sådan: "Karl Ejnar har vist en bette rest lilla ude i skuret, og Gerda Gyllespreder fik en spand grønt i overskud - det nupper vi da bare!")

Nå pyt - vi har selv et ret "frit" farvetema, som hedder : Alle skønne farver der passer bare lidt sammen. Så nu vil jeg gå ud og lave små dekorationer til kirkebænkene i salig forvisning om, at de kommer til at passe fint til resten af kirken. Og så vil jeg lave en flot buket til alteret, som står bare lidt til mosaikvinduet. Det kan da ikke gå helt galt så. :balloons:

Jeg elsker simpelt hen denne dag!

Life's beautiful - og om lidt kommer min skønne, dejlige, helt fantastisk vidunderlige mand hjem. Jeg får stadig kriller i maven, når jeg ser ham - hver dag! Det er sgu da dejligt, selv om vi ikke er helt unge mere (48 og 51 - han er yngst :thumbsupsmileyanim: hehe, totalt cougarbride hér .... wrauuuuwwww ).

Redigeret af Tomamo234
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hav en skøn dag imorgen datosøster :lol:

Jeg venter på vi får et opkald fra feststedet om vi må kommeog sætte bordkort m.m :unsure: og da vi har luret der kommer nogen og sætter æresport op der ved 18 tiden så er vi snart i tidsnød :( vil være synd at vi så den før tid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer