susanne nicolaisen

hårsmykker Gadegaard Design-vinter nyheder på shop :)

236 indlæg i dette emne

et nyt design:-) Har bestilt en masse forskellige krystaller hjem fra det store udland, og det er blandt andet blevet til denne her smukke hårbøjle med hvide perler og masser af krystal blade:-)

Hold da op hvor er det smukt, skal helt klart lige have det i tankerne næste gang jeg skal til frisør, hvor vi er begyndt at snakke brudehår :biggrin: , tror du det kan bruges til et halv opsat hår (har langt tykt hår)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et nyt design:-) Har bestilt en masse forskellige krystaller hjem fra det store udland, og det er blandt andet blevet til denne her smukke hårbøjle med hvide perler og masser af krystal blade:-)

Hold da op hvor er det smukt, skal helt klart lige have det i tankerne næste gang jeg skal til frisør, hvor vi er begyndt at snakke brudehår :biggrin: , tror du det kan bruges til et halv opsat hår (har langt tykt hår)

Absolut!! Det er en ganske alm hårbøjle. Du siger bare til;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en masse smukke ting, må lige et smut ind på din side og se hvad du har af hårkamme :) , vil gerne have et til a sætte i toppen af mit slør, mit slør sidder på en kam, og man kan ligesom se lidt plastik kant, den vil jeg gerne gemme med en smuk hårkam, speciallaver du også dem, eller er det kun diademerne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en masse smukke ting, må lige et smut ind på din side og se hvad du har af hårkamme :) , vil gerne have et til a sætte i toppen af mit slør, mit slør sidder på en kam, og man kan ligesom se lidt plastik kant, den vil jeg gerne gemme med en smuk hårkam, speciallaver du også dem, eller er det kun diademerne?

Det tror jeg sagtens vi kan finde ud af. Du er velkommen til at skrive og fortælle lidt om hvad du havde tænkt dig mht materialer og farver. Så er jeg sikker på vi nok skal finde ud af noget;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer din "OOAK vintage inspired pearl comb, Miss Alyssa bridal comb", men kunne godt tænke mig at "baggrunden" eller hvad man skal kalde det, metaldelen var sølv i stedet, kan det lade sig gøre, og hvad vil det ca. koste? er vild med ideen med perlerækken.. tror du den vil passe sammen med et slør? mit har blondekant rundt så er jo i forvejen lidt pyntet. Der ud over har jeg kig på din "Miss Rosalyn, black and lime haircomb" til min søster som skal være brudepige (vores tema er hvid, grøn og sort), men skal lige høre hende om det er noget for hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg overvejer din "OOAK vintage inspired pearl comb, Miss Alyssa bridal comb", men kunne godt tænke mig at "baggrunden" eller hvad man skal kalde det, metaldelen var sølv i stedet, kan det lade sig gøre, og hvad vil det ca. koste? er vild med ideen med perlerækken.. tror du den vil passe sammen med et slør? mit har blondekant rundt så er jo i forvejen lidt pyntet. Der ud over har jeg kig på din "Miss Rosalyn, black and lime haircomb" til min søster som skal være brudepige (vores tema er hvid, grøn og sort), men skal lige høre hende om det er noget for hende.

Jeg vil rigtig gerne lave en i sølv, men den ikke blive helt magen til, da jeg ikke har flere af de samme krummelure tingester i sølv. Så bliver det en der er helt din egen i sølv, inspireret af Miss Alyssa;-) prisen er den samme. Det ved jeg ikke hvad du siger til:-)

Knus Sanne:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

en af mine yndlingsting fra shoppen.

Miss Noelle hårkam. Masser af glamour, nemt at sætte i og tage ud igen.

Woooow hvor er den smuk. Jeg spørger nok helt vildt dumt....men den der hvide ting der ligger under skal ikke i håret vel...? :blush:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

en af mine yndlingsting fra shoppen.

Miss Noelle hårkam. Masser af glamour, nemt at sætte i og tage ud igen.

Woooow hvor er den smuk. Jeg spørger nok helt vildt dumt....men den der hvide ting der ligger under skal ikke i håret vel...? :blush:

tak,hahahaha:-D nej nej, det er bare min foto props. Det er et kæmpe bogstav;-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt så. Det er jeg glad for at høre. ;o) Jeg vil også gerne bære slør, så jeg er lidt i tvivl om det bliver for stort....? Det sidder vel bedst på siden af hovedet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Godt så. Det er jeg glad for at høre. ;o) Jeg vil også gerne bære slør, så jeg er lidt i tvivl om det bliver for stort....? Det sidder vel bedst på siden af hovedet?

Det skulle sagtens kunne lade sig gøre:-) den sidder nemlig på siden af hovedet;-) hvordan havde du tænkt dit slør skulle sidde?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay... Umiddelbart vil jeg helst have sløret højt på hovedet. Det bliver nok et tolags slør som går ned til lænden. Der er mange detaljer på min kjole så sløret skal være enkelt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Okay... Umiddelbart vil jeg helst have sløret højt på hovedet. Det bliver nok et tolags slør som går ned til lænden. Der er mange detaljer på min kjole så sløret skal være enkelt.

Den kan jo evt osse skræddersyes efter dit behov. Fx hvis den skal være lidt smallere og evt gå lidt mere op på hovedet, så det kunne passe bedre m et slør der sidder højt oppe på hovedet? Så kunne det måske være at det passede bedre til dit behov m en smal hårbøjle, frem for kam? Hvad tænker du?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay. Det var selvfølgelig også en mulighed. En hårbøjle vil jeg helst ungå da jeg altid får hovedpine når jeg har haft en på i noget tid. Jeg vil lige prøve at Google lidt frisurer med slør og headpiece og så vender jeg tilbage. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay. Det var selvfølgelig også en mulighed. En hårbøjle vil jeg helst ungå da jeg altid får hovedpine når jeg har haft en på i noget tid. Jeg vil lige prøve at Google lidt frisurer med slør og headpiece og så vender jeg tilbage. :)

Du er altid velkommen;-)

Knus Sanne:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der endnu et lidt anderledes diadem fra mig. Den er lavet helt fra bunden af blød sølvwire, omvundet med fed satinbånd. Den slutter med to "øjer" bagtil, der IKKE klemmer bag ørerne. Så tager man to små silikone elastikker og vikler omkring og fæstner den m to hårnåle.

Bladene er dekoreret med små swarovski krystaller og syet på sammen med forskellige perler og similibånd. Dejligt romantisk. Kan både bæres som alm hårbøjle eller som et flapper hårbånd. Du bestemmer:-)

post-32248-0-79205800-1357405357.jpg

post-32248-0-08282200-1385375286_thumb.j

post-32248-0-10095100-1385375295_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også stadig kæmpe fan af dit super fine håndværk... Men tror snart at jeg skal holde op med at kigge på dine smukke ting, da jeg snart vil have det hele. Og jeg kan jo kun have en ting af gangen...

Og tror jeg måske skal holde mig til min første indskydelse, men ih hvor er det altså svært, når der er så meget smukt at vælge i mellem!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer