susanne nicolaisen

hårsmykker Gadegaard Design-vinter nyheder på shop :)

236 posts in this topic

Jeg er også stadig kæmpe fan af dit super fine håndværk... Men tror snart at jeg skal holde op med at kigge på dine smukke ting, da jeg snart vil have det hele. Og jeg kan jo kun have en ting af gangen...

Og tror jeg måske skal holde mig til min første indskydelse, men ih hvor er det altså svært, når der er så meget smukt at vælge i mellem!!!

Tak hvor er du sød;-)

Har du husket at "tænke" m maven? Ofte kan man godt mærke hvad der er rigtigt, men jo, det kan være rigtig svært;-)

0

Annonce ♥

Super flotte ting. Ville ønske at man kunne se hvordan de fungerede i kort hår. Tænker mange af " kammene vil have svært ved at sidde fast???

0

Super flotte ting. Ville ønske at man kunne se hvordan de fungerede i kort hår. Tænker mange af " kammene vil have svært ved at sidde fast???

Tusind tak:-)

Ofte gør man det m kort hår, at man bruger bittesmå silikone elastikker og laver små "totter" der hvor en evt kam skal sidde(ell slør). Så kan den nemlig fæstnes i dem. Gir det mening?

0

Takker vil høre min frisør om det er muligt

t med mit hår:)

0

Annonce ♥

post-32248-0-31026000-1366637080.jpg

Kan du lave de lyserøde blomster i grøn (ca denne grønne farve, måske lidt lysere) på en hårspiral? og hvad skal det koste? Jeg skal bruge 8, måske 10, alt efter størrelsen...

0

Kan du lave de lyserøde blomster i grøn (ca denne grønne farve, måske lidt lysere) på en hårspiral? og hvad skal det koste? Jeg skal bruge 8, måske 10, alt efter størrelsen...

Hov, kom lige til at se i den anden tråd, hvor store de er de blomster, det er nu nok alt for stort... De skal højst være 3cm i diameter...

0

Hov, kom lige til at se i den anden tråd, hvor store de er de blomster, det er nu nok alt for stort... De skal højst være 3cm i diameter...

Jeg kan ikke lave præcis de her blomster i den grønne, men jeg kan muligvis presse noget silkechiffon i den farve. Jeg skal lige kigge i gemmerne derhjemme. Melder tilbage lidt senere i aften:-)

0

Annonce ♥

Kan denne grønne farve bruges?

Den farve bladene har er rigtig fin :loveshower:

0

Kan denne grønne farve bruges?

Den farve bladene har er rigtig fin :loveshower:

Det er velour blade. Jeg har ikke silke hjemme i den farve... Hvad m den farve på billedet?

Så bliver det ca 3-5 cm blomster, hvis jeg skal bestille dem her hjem?

post-32248-0-47681600-1369300545_thumb.j

0

synes bare det bliver for volsomt... det er meningen det skal være som på billedet her...post-56530-0-49331600-1369312640_thumb.j

0

Det kan jeg nok ikke lave... Hmmm...

Så kan jeg lave dem her i den farve du gerne vil have. Jeg kan nok ikke love at ramme 100%, men jeg kan lande der hen ad.

post-32248-0-77417600-1369341136_thumb.j

0

Annonce ♥

De er virkelig søde, det kunne rigtig fint være dem :loveshower: Har en veninde der spørger om du også kan lave dem i sort :bunny_4: ?

og hvad skal de koste?

0

De er virkelig søde, det kunne rigtig fint være dem :loveshower: Har en veninde der spørger om du også kan lave dem i sort :bunny_4: ?

og hvad skal de koste?

De kan sagtens laves i sort:-) de koster 230.- plus forsendelse på 25.-

0

for hvor mange?

0

for hvor mange?

For 3 stk:-)

De er lavet i fimoler, helt fra bunden. Og malet og dekoreret, ligeledes i hånden:-)

0

Annonce ♥

Bare lige så i kan få sat ansigt på mig;-) Tina Liv har lavet en portræt serie for mig:-) jeg er normalt ikke ret god på billeder, så jeg er meget glad for at Tina er så dygtig;-)

post-32248-0-06394900-1370519949_thumb.j

post-32248-0-80856600-1370519963_thumb.j

2

synes det er super flotte billeder - du er ved at være regelmæssig kunde ved Tina :)

0

Årh du ser da godt ud!

Josephine

0

Smukke billeder af smukke dig :heart:

0

Annonce ♥

så smukke elsker dine hårdsmykker. Kikker på dem jævnligt ville ønske jeg havde langt hård

Edited by strandberg83
0

Der er da en del af Sannes smykker du kan bruge i kort hår.

0

Hej, og tusind tak for jeres søde kommentarer:-) jo, mange af mine designs kan sagtens bæres selv i kort hår:-)

0

Denne her er nyeste skud på stammen. Har en svaghed for perlebroderier:-) og sammen med krystallerne er den da bare FAB;-)

post-32248-0-77604600-1372149604_thumb.j

post-32248-0-55228800-1385375525_thumb.j

1

Har du nogle i lilla?

0