Centenary

Toastmaster - hvem?

19 indlæg i dette emne

Er der tradition for at forloveren er toastmaster..? Eller vælger man bare hvem man vil..?

Min kæreste var forlover til hans brors bryllup, og havde også rollen som toastmaster. Nu skal brormand så være forlover for min kæreste, men han er bestemt ikke begestret for tanken om at være toastmaster, men min kæreste prøver at bilde ham ind at det hører med..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I traditionen er det forloveren som tager den tjans....

MEN!! at være toastmaster handler jo ikke så meget mere om bare at holde talerækken. Folk gøre mere ud af det, og det er meget normalt at man vælger en anden. Han skal i min verden absolut ikke presse jobbet ned over hovedet på broren, for det kommer der intet godt ud af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TAK for dit svar... Jeg ville ikke bide hovedet af min kæreste før jeg vidste om han havde ret... Haha

Tænker bare at det er ligemeget hvem der er toastmaster, så længe det er en person der har det fint med at tale foran en forsamling, og en person der kan bevare overblikket... Og intet af dette kan min kærestes bror... :lol: Og jeg er helt enig i at man ikke skal presse nogen til noget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi skal giftes på rådhuset, er der ingen forlover :) Så vi har valgt en af mine tætteste veninder til opgaven og heldigvis sagde hun straks ja. Hun var med da vores barn blev født og nu får hun æren af at have alt ansvar på vores store dag <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt min søde veninde til det job. Hun er super god til at organisere og til at tale foran en masse mennesker hun ikke kender. Og så er hun bare fantatisk! min H2B har to forloverer, begge hans lille brødre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det heller ikke forloveren der skal være toastmaster. Vi har faktisk brugt den tjans til at dele sol og vind lige mellem h2bs to bedste venner. Den ene forlover den anden toastmaster. Men synes man skal vælge en der vil egne sig til jobbet. Det er en hård tjans, så vedkommende skal have mod på det!

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os bliver det heller ikke forloveren. Vi havde faktisk MEGET svært ved at finde en toastmaster for der var ingen der havde lyst. Så min veninde som også er brudepige meldte sig "frivilligt" når der nu ikke var andre. Der bliver nok heller ikke nogen taler at holde styr på for hverken h2b eller jeg skal holde tale.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I langt de fleste tilfælde er det et nært familiemedlem eller en nær ven og det ses faktisk kun sjældent at det er forloveren der er toastmaster (og når det er er det mit indtryk at han vælges efter samme kriterier som øvrige).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer