Camilla79

2 favoritkjoler HJÆLP!

38 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har prøvet en del forskellige kjoler efterhånden og er endt med at have 2 meget forskellige kjoler på en delt 1. plads. De giver mig begge den helt rigtige mavefornemmelse, så jeg synes godt nok det er svært!!! Hvad synes I??

post-41009-0-02340700-1344710030.jpg

post-41009-0-21506800-1344710082.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I er da ikke til meget hjælp! I skal jo alle være enige. :-D Kjole nr 1 kommer ikke helt til sin ret på billedet. Den er et nummer for stor men jeg tror faktisk at mit dilemma er, at jeg bedst kan lide kjole nr. 1 men nr. 2 sidder bedre. Den sad virkelig som støbt. En combi af de to ville være perfekt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er VILD med kjole nr. 1, men til dig synes jeg bedst om kjole nr. 2, for her kommer dine bryster mere til rette, og din talje kommer mere frem - i nr. 1 ser du mere sådan lige op og ned ud - hvis du forstår :wink:

Synes du er fantastisk smuk i kjole nr. 2 :toot: og hvor du er du flot slank - du bliver da bare SÅ HOT og fantastisk smuk på din bryllupsdag :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde besvarelser. Jeg er meget enig i det, I skriver.

Miss Lena jeg har prøvet lignende kjoler med tyl og blonde, som skærer længere nede, men de sidder ikke så godt på mig. De fremhæver min lille fine topmave, som vist ikke har tænkt sig at forsvinde. :fløjt: Men hva.... Jeg har været MEGET stor i begge mine graviditeter. :) Til gengæld skjuler draperinger hen over maven fuldstændig den lille bule men jeg har bare endnu ikke fundet en kjole som både har tyl og blonde som kjole nummer 1 og draperinger.

Jeg har prøvet kjole nummer 1 i en anden butik i str. 40 (jeg skal have den i en 34), men der kan man se en fra siden, så det vedhæfter jeg lige. Det er dog lidt svært helt at forestille sig, hvordan den kommer til at sidde, når den er så meget for stor desværre...

1zppnbr.jpg

Redigeret af Camilla79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg synes, at nummer 1 er virkelig smuk, men heldigvis har vi allesammen så forskellig smag i kjoler, at vi nok aldrig allesammen bliver enige:)

Mne jeg synes selv lidt, at du svarer på dit spørgsmål (hvis jeg har forstået det rigtigt). Du har kun prøvet kjole nr. 1 i et/flere numre for stor, men du synes den er pænest, selvom nr. 2. sidder pænest/passer bedst på din krop? Hvis du nu får nr. 1 på i den rigtige størrelse, så ville den jo sikkert også sidde bedre og psse bedre til din krop? Hvis din mavefornemmelse siger nr. 1 - så go for it:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole nr. 1 har været MIN kjole i nogle måneder nu og i går var så i Skott i Rold, hvor jeg prøvede kjole nr. 2. Den gjorde mig meget i tvivl, fordi den sad så godt men i dag er jeg vist nået frem til at det skal være nr. 1. Det er den der giver mig kriller i maven, når jeg kigger på billederne. :loveshower: Jeg håber, at den kommer til at sidde godt, når jeg kommer i den rigtige størrelse, men jeg vil lige ud og prøve den 1 gang mere for at være sikker. :) Tak fordi I ville give jeres meninger til kende. :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer