Sign in to follow this  
Followers 0
Camilla79

2 favoritkjoler HJÆLP!

38 posts in this topic

Utroligt at du fik lov at tage billeder. Det måtte jeg ikke. Butikken ville ikke have det. Fordi man så ville kunne kopiere kjolen og bestille den i Kina. Så hvordan du lige fik dem overtalt det ved jeg ikke.

Anell

0

Annonce ♥

nr 1!!!

0

Jeg stemmer også på nummer 1. Jeg synes den er superflot på dig.

0

Jeg synes i hvert tilfælde ikke der er grund til at bekymre sig om 'bule på maven' hvis du skal have en str. 34 :wink:

Jeg ved godt, det kan lyde lidt skørt for jeg er ikke ret stor men jeg bliver altså af og til ønsket tillykke med at vi venter nr. 3, selvom jeg ikke er gravid, så der er andre end mig, der kan se bulen. :lol:

Utroligt at du fik lov at tage billeder. Det måtte jeg ikke. Butikken ville ikke have det. Fordi man så ville kunne kopiere kjolen og bestille den i Kina. Så hvordan du lige fik dem overtalt det ved jeg ikke.

Anell

Det var da underligt! Jeg spurgte bare, da jeg havde fået den 1. kjole på om vi måtte ha lov at tage lidt billeder og ja ja det måtte vi gerne, så der skulle ingen overtalelse til.

Edited by Camilla79
0

Annonce ♥

Klart kjole nr 1 i rigtig størrelse. Den er så flot!

Derudover har jeg nu heller ikke oplevet ikke at måtte tage billeder under prøvning.

Som en sidste ting kan jeg anbefale "planken" til at styrke mavemuskulaturen efter graviditet, nu ved jeg ikke om din bule er fedt eller slappe mavemuskler..:) Google eller youtube det hvis du har lyst til at prøve.

0

Jeg synes nr. 1 er rigtig flot til dig... og jeg er normalt ikke tyl-pige

0

Kjole nr. 1 - den er SÅ smuk! :a1221:

0

Dejligt med nogle flere som stemmer på kjole nr. 1. Det bekræfter mig da i, at det ikke er et helt galt valg. :)

FrkAug vil da lige prøve at google lidt. Tak for tippet!

0

Annonce ♥

Du er gladest for nr. 1, så er det nr 1 du skal have. :wink:

Også lidt det jeg fornemmer .... :biggrin: Så nummer 1 er dét oplagte valg !

0

har lige læst igen og havde ikke forstået at kjole 1 var for stor UPS :blush: så hopper på en 1 her

0

Nr 1.... som du selv skriver så er str jo forkert:) Kjolen er SÅ smuk til dig, og i sig selv!

0

Jeg siger også nr. 1, for den er lidt mere wauw end nr. 2. Og den passer sikkert fantastisk i den rigtige størrelse :)

0

Annonce ♥

Helt klart nummer 1, men måske med et andet slør, ellers skal det ik dække dine skuldre. Den sidder så flot, og giver et rigtig princesse look. Har selv kig på en kjole fra lilly der inder lidt om den:)

0