miss mia-maja

miss mia-maja på eventyr - beretning fra den skønne dag

242 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Prøvelsesattest

Så er vores prøvelsesattest ankommet og jeg er positivt overrasket over behandlingstiden :)

Nu er det ikke længere "bare noget vi leger" - nu skal vi rigtig giftes :biggrin:

:o om under 2 måneder... sikke mange ting jeg skal nå!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he, dejligt at have bestil slør, bliver spændende at få det hjem :)

Hvor fint at hun ville prøveopsætte, når det nu var det du havde brug for, for ro i maven :)

Rigtig flotte paptalerkner og krus, det bliver virkelig godt :)

Uha tillykke med milepælen og prøvelsesattesten :) Det er bare ved at være snart nu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, dejligt at have bestil slør, bliver spændende at få det hjem :)

Hvor fint at hun ville prøveopsætte, når det nu var det du havde brug for, for ro i maven :)

Rigtig flotte paptalerkner og krus, det bliver virkelig godt :)

Uha tillykke med milepælen og prøvelsesattesten :) Det er bare ved at være snart nu :)

Tak :biggrin:

Det er meget snart JUBII

Jeg fik også lige fortalt min nye speciale vejleder at jeg skal giftes - det var ligesom lidt nødvendigt, da han spurgte efter en tidsplan for specialet :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaaiiii ..... Tak for info om pappet! Den første netto var rippet den næste blev det!!!!! Jeg kunne ikke helt styre besøget i netto (kommer der alt for sjældent!)

Det var så lidt :) vi må jo hjælpe hinanden lidt som kommende brude.

Hehe det kan være at den første Netto er den jeg har rippet :wink: men godt du fandt dem til sidst!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er så fine de paptallerkener - pokkers, jeg glemte jo helt at se efter dem i vores netto i går... Doh!

skynd dig inden en anden brud har rippet Netto ligesom jeg gjorde i Højby :lol:

Ja jeg må se om jeg ikke kan huske det næste gang :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HÅRINSPIRATION

Så har jeg samlet lidt billeder, der viser hvordan jeg håber mit hår vil arte sig på den store dag :biggrin:

Ideen er at have en lav knold i nakken (som Marys) og så en lille bue i pandehåret, som lidt 1920er inspireret. Men da mit pandehår ikke er helt langt, vil jeg gerne have noget hårpynt, som kan hjælpe lidt med at holde pandehåret på plads og gøre looket lidt mere 20er inspireret. Hvis ikke det kan lade sig gøre med en bue i pandehåret, så vil jeg have det flettet.

Jeg glæder mig til at vise billederne til frisøren og jeg håber bare SÅ meget at det kan lade sig gøre :)

post-61093-0-51851100-1368432458.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer