miss mia-maja

miss mia-maja på eventyr - beretning fra den skønne dag

242 posts in this topic

Det smukke stykke hårpynt som jeg har øje på er fra Gadegaard Design :a1221:

men det skal måske være lidt længere for at kunne nå helt frem til pandehåret... har smidt Susanne en PM så jeg håber at hun kan guide mig lidt ifm. længde osv. :)

post-61093-0-49145000-1368433110.jpg

0

Annonce ♥

Sikke nogle flotte fritzer du har fundet.

Du kan vel ikke poste et af billederne til mig?? Gerne på min egen tråd hvis ikke det er for meget forlangt :-)

Det er den i øverste række hvor man kun ser hende bagfra med smuk mørk knold ❤ weee den er flot :-)

0

Annonce ♥

det var så lidt :)

mit pandehår går ca til hagen hvis det hænger løst. Jeg ved ikke helt hvornår jeg skal snakke med frisøren igen, for det skal lige passe med at jeg er i sdr jylland. Det er nemlig min mors frisør i sdr jylland, da det er dernede vi skal giftes :)

0

Har da helt glemt at vise mine fine sko, som blev købt for nogle uger siden... de skal lige med :)

Jeg havde lidt svært ved at finde sko i den rigtige farve til kjolen og som ikke havde for høj hæl, var komfortable og kunne bruges efter bryllup. Så det endte med at blive en neutral beige-agtig farve, som bestemt kan bruges bagefter. Håber ikke de bliver for dominerende - godt kjolen er lang og strutter lidt forneden :)

Vi har også modtaget vores 2 paraplyer fra paraplyshop.dk. Det blev til en sort og en creme farvet paraply og så bestemte H2B at de skulle være pagode formet - sjovt at han har en mening om paraplyerne mens mange andre ting er ligegyldige for ham :wink: det er ikke til at blive klog på de mænd :blink:

post-61093-0-36254600-1368698053.jpg

0

Vi var til et fantastisk smukt globryllup i Løjt Kirke i går :7himmel:

Det var med kor, solist og hele mollevitten. Så nu har H2B bestemt sig for at det vil han også have til sit bryllup. Jeg har prøvet at forklare ham at det altså godt kan blive ret dyrt, men det lyder jo også bare så smukt :)

Findes der også groom-zillas? :lol: hehe

0

Annonce ♥

Så kom slør og hårsmykke

Jubii i dag modtog jeg både mit slør fra USA og mit hårsmykke fra Gadegaard Design, som søde Sanne har lavet så den passer til den frisure jeg gerne vil have :7himmel:

Nu er jeg bare i det helt store bryllupshumør :loveshower:

post-61093-0-68415700-1369164790_thumb.j

0

Jaa jeg er også bare så glad :)

Da jeg modtog sløret i går var jeg ellers lidt skeptisk, da det ikke var så blødt som det første slør jeg købte, men efter at have gået rundt med det i noget tid og kigget mig i spejlet, var det bare yndlings :7himmel:

Ja ja man skal jo have lov at ændre mening ikke? :wink:

Nu mangler jeg bare at købe den perlekæde, som ligger klar til mig i smykkebutikken... eneste grund til at jeg ikke allerede har hentet det er, at kontoen viser et beløb, der er lidt for tæt på nul... desuden ville jeg gerne have en lille taske til bryllup og min veninde vil gerne have mig med til "Vi Rocker" koncert. Vi mangler også at købe ind til kager mm.

Pyha altså. Næste måned er desværre sidste måned jeg modtager SU og derefter må jeg leve for 0kr. og tigge mad ved H2B.

Øv altså jeg ville ellers gerne have så mange andre bryllupsting også, men samvittigheden siger NEJ! :pokey:

0

Vil du så tage det på, og tage et billede, og vise os andre hvor fint det er. Og jeg glæder mig til at se det med kæden også, meget endda.

- og jeg håber sørme ikke du skal "tigge" ved din mand. Jeg håber det kommer helt naturligt for ham, når du er uden indkomst. Du ville jo gøre det samme for ham, hvis det var ham.

0

Annonce ♥

Vil du så tage det på, og tage et billede, og vise os andre hvor fint det er. Og jeg glæder mig til at se det med kæden også, meget endda.

- og jeg håber sørme ikke du skal "tigge" ved din mand. Jeg håber det kommer helt naturligt for ham, når du er uden indkomst. Du ville jo gøre det samme for ham, hvis det var ham.

Jeg har prøvet det på, men kunne desværre ikke rigtig selv tage billeder af det, så det må lige vente til en dag hvor min kusine kan hjælpe mig. Så vil jeg prøve det hele på :)

0

Øv-dag

Jeg havde lige en totalt øv-dag i går, da jeg opdagede at H2Bs bryllupstøj skinner MEGET! Jeg havde ellers tænkt, at det var ligemeget hvad han købte, så ville han komme til at se godt ud, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at han ville købe noget, der skinner så meget!

Derudover kom H2B senere på dagen og fortalte, at hans mor ikke vil binde brudebuketten alligevel - det kunne hun ikke overskue.

:shooter: argh så kom zillaen altså frem og jeg trillede tårer om kap med regnen. :(

Edited by miss mia-maja
0

Ej, øv for en øv-dag! Allerførst får du lige sådan et par stykker: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Har du set din H2B i tøjet, eller har du bare set et billede af tøjet? Det kan jo godt gøre en forskel med manden i det... Jeg må dog indrømme, at mandens tøj faktisk kan bringe et par svedpletter på panden hos mig - altså, jeg synes min H2B (for det meste!) har rigtig god stil, men jeg er da også nervøs for, at han kommer hjem med noget, hvor jeg tænker "ah, hva??", så jeg kan altså godt forstå dig!

Pis også med buketten - og især nu hvor det er så tæt på!

Men der er jo heldigvis råd for det. Hvis ikke du går meget op i håndværket, så kan du jo evt. binde en buket selv? Der er nogle rigtig fine hjemmebundne buketter, som er enkle med sååååå skønne! Eller du kan måske høre en veninde, om hun gider gøre det, hvis du selv bliver for presset...

Ellers er alternativet jo en professionel buket (selvom det selvfølgelig er en dyrere løsning).

Håber du finder en løsning!

0

Tak et kram kan man altid bruge også et virtuelt et :)

Ja og nej... jeg har set ham iført bukserne fordi han skulle prøve sko på. Han mener selv at det bliver bedre når han har jakken, skjorten og vesten på sammen, men jeg tvivler... jo mere der skinner, des værre.

Jeg har allerede set sættet hænge på bøjlen i skabet, men der var ikke lyd på det, så det så lidt mere almindeligt ud, men da han så iførte sig bukserne og stod der i lyset, så så det bare helt anderledes og meget skinnende ud :(

0

Annonce ♥

Hmmm... Kan sgu godt forstå din skepsis. Ved ærlig talt ikke lige, hvordan jeg ville reagere... På den anden side, hvis han selv føler sig lækker i sættet, så udstråler han jo også det på dagen og det er jo værd at tage med!

0

Hmmm... Kan sgu godt forstå din skepsis. Ved ærlig talt ikke lige, hvordan jeg ville reagere... På den anden side, hvis han selv føler sig lækker i sættet, så udstråler han jo også det på dagen og det er jo værd at tage med!

Du har ret :)

Det var også bare en overreaktion fra min side. Jeg har kigget lidt i nogle blade med herretøj og er nu overbevist om, at det er hans kærlighed til mig, som vil skinne igennem den dag :loveboard:

0

Øv hvor træls hun ikke kan binde buketten alligevel :(

Men sikke et smukt hårsmykke du har fundet dig og jeg er helt vild med din hårinspiration, de er virkelig flotte :)

Tak :) Nu håber jeg bare at frisøren også synes det er en god idé.

0

Annonce ♥

Eh.. Det lyder lidt øv! Især med buketten. Det med tøjet... Pyt! Det skal vi b2b altså blive gode til at sig.. PYT...

Nå men buketten. Kan du finde på at binde den selv? Det virker ikke vildt svært. En anden bruger herinde gjorde det lige til sit bryllups for 2 uger siden, og den blev ret god.

Har du mod på det så hjælper vi andre dig med at finde inspiration og opskrifter til hvordan man binder. Kan du finde på at lave en af stof? Silkeroser? Som Winn gør her http://www.bryllupsklar.dk/forum/81318/bride-to-be-170514.html?p=1350833

Edited by dorte s.
0

Ja, pyt er et godt ord :) Nu har jeg heldigvis forenet mig med hans skinnende tøj og glæder mig over at han bliver min "knight in shining armor" :biggrin:

Jeg har snakket med min søde kusine/brudepige om buketten og hun vil gerne hjælpe mig, selvom hun også har 1000 andre opgaver GP I LOVE IT! Hun arbejder nogle gange i en blomsterbutik, så hun kan måske lære mig lidt om at binde buketten :)

Jeg har hele tiden haft buketten nedenfor som inspiration. Den er bare så smuk, så jeg håber at det kan lade sig gøre

post-61093-0-88698100-1369473523_thumb.j

Edited by miss mia-maja
0

Uh fik lige set på linket med silkeroser og de er også vildt flotte, men hvis det kan lykkedes mig at lave noget lignende billedet ovenfor med liljer, roser og evt brudeslør, så vil jeg prøve det. Skønt jeg ingen anelse har om hvor svært det er at binde dem sammen og lave håndtag :wink:

0