Miss Giggles

Skal, skal ikke have strømpebånd ?

9 indlæg i dette emne

Jeg kan bare slet ikke bestemme mig for, om jeg skal købe et strømpebånd eller ej.. synes 200 kr for noget man ik rigtig skal bruge.. hehe og kæresten siger du skal gøre som du har lyst til.. jamen ved ikke hvad jeg har lyst til jo.. det siger mig ikke rigtig noget det der strømpebånd og kommer helt sikkert til at hade at have det på.. men hvad synes/ gør I ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der bare lå i lommen var et lånt et - hvis man som jeg ikke orkede strømpebånd og ikke vil bruge det, skal man da bare tage det billigste, låne eller helt droppe det...

Det er mere hvis man vælger at tage et på, at jeg ville være ligeglad med 50,- eller 200,- Så ville jeg vælge et flot et... Lets face it. 150,- er et greb i lommen i forhold til de andre penge man faktisk kan spare på til bryllup. Det virker så fjollet at købe en kjole til mange1000 kroner og så spare alt for meget på tilbehøret (måske så meget at ens look bliver sådan lidt "billigt").

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde et på - havde det lidt ligesom dig, jeg var også meget i tvivl. Endte med at købe et, der lige var mig. Manse tog det ret hurtigt af mig, og så har det været væk lige siden :rolleyes: meeeen havde jo ikke det store forhold til det, så det går nok.... men sys' ideen er sød

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det ikke siger dig noget, og du egentlig ikke gider bruge penge på det, så synes jeg da bare du skal droppe det...

Jeg har (åbenbart) et hvidt strømpebånd - er ikke helt klar over hvorfor jeg i tidernes morgen har købt det... Men hvis jeg beslutter mig for at bære strømpebånd, så bliver det bare det... For jeg gider (som det ser ud nu), heller ikke købe et, da jeg egentlig er ligeglad med det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke noget særligt forhold til strømpebånd, men min søster har stadig hendes liggende og har tilbudt at jeg kan låne det. Så det tror jeg bare jeg gør - så får jeg også klaret det "lånte". Men hvis ikke hun havde tilbudt det tror jeg ikke jeg havde købt noget selv.

Så synes da bare du skal droppe det, hvis du ikke synes det er et "Must" og du ikke vil bruge penge på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har shoppet blonder til at lave et selv :) Det blev under 100 kr.

Det er nu ikke fordi jeg tror det er super rart at have på, men synes det passer sig lidt til brudeudstyr og om ikke andet, tror jeg H2B vil sætte pris på det, på bryllupsnatten ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer