Maria&Morten

Boudoir billeder - Løsning fundet :o)

17 indlæg i dette emne

Hey tøser...

Jeg skal lige bruge lidt hjælp her...

Jeg havde polterabend i lørdags, hvor første udfordring var at der kom en fotograf og tog billeder af mig... WOW for en grænse der lige skulle overskrides.... Nå, men jeg sidder allerede nu med det færdige resultat, og ved faktisk ikke helt hvad jeg skal stille op med dem??

Hvad har i gjort??

Og så havde jeg rødt undertøj på fordi det er H2B helt vild med (det sæt jeg har købt til bryllupsnatten) Men nu hvor jeg sidder og kigger billederne igennem, synes jeg faktisk de er meget pænere i sort/hvid.... Hvad søren skal man så vælge???

HJÆLP ! ! ! :(

Redigeret af Maria&Morten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet 1 i 40x60 + 2 i A5 str, der skal i ramme. Resten af mine er kommet i bog :loveshower:

Har valgt det mindst sensuelle og samtidig virkelig smukt billede til at hænge på væggen, syntes gerne jeg ville have et billede hængende, men det skulle være et man også kan have andre folk der kommer i ens hus til at se uden at syntes man er gået over en grænse. De mere sensuelle billeder er så i bogen, som kun mig og h2b kommer til at kigge i :wink:

alle mine billeder er i sort/hvid, da jeg også syntes det var det pæneste resultat.

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh det var faktisk en rigtig fin måde at gøre det på..... Kan godt være det er vejen frem for mig også :fløjt:

Synes bare det lidt er et dilemma med farven.... Skal jeg vælge hvad jeg selv synes er pænest, eller hvad jeg tror han bedst ville kunne lide...

Smider lige nogle af dem op her, så håber jeg der nogle der kan hjælpe mig med at tage beslutningen *G*

Redigeret af Maria&Morten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor er de fine men vil give dig ret synes også dem i sort/hvid er de flotteste men hvad med at få lavet et mix hvor der er nogen både i sort hvid og nogen i farver eller måske nogen hvor selve billedet er i sort/hvid og så undertøjet og de frække stiletter er røde hvis du forstår ;-)

Men super flotte billeder;-D

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow! Hvor er de bare gode Maria!! Super spejesild du er !!

Synes du skal vælge sort/hvid, og nogle enkelte i farver.

Men som de andre forslår sort/hvis med den røde detalje! Dét hvor du ligger på maven med de røde stiletter vil være SÅ fed på den måde!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tilladt mig at "stjæle" dit billede og LOVER at slette det fra min com igen! Det er bare for at give dig en fornemmelse af, hvordan det ser ud... Kvaliteten på billedet er jo ikke helt i top, men håber du kan se meningen...

post-53826-0-92318200-1344970239.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var jo lige sådan jeg mente det er super flot og meget frækt at frem hæve det røde

Når nu Morten er glad for den farve ;-p

Jeg har tilladt mig at "stjæle" dit billede og LOVER at slette det fra min com igen! Det er bare for at give dig en fornemmelse af, hvordan det ser ud... Kvaliteten på billedet er jo ikke helt i top, men håber du kan se meningen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op.... Blev da helt overvældet af alle de søde kommentarer.... Sikke et selvtillidsboost :a1221:

Jeg kan sagtens se det fede i et sort/hvid billede, hvor man så bare har beholdt den røde farve på sko og undertøj.... Må lige høre fotobørge om han måske gider hjælpe mig med at lave det.... Det var en fed løsning...

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer skønne kvinder herinde - TAK

P.s. Så var det ikke alle mine billeder der var lige så sobre som dem jeg har smidt ind her, men de er for H2B´s eyes only :b223:

Redigeret af Maria&Morten
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Starter lige med et "Wuuuhuuuu"

Hr. Fotograf er simpelthen den bedste i verden, intet problem lige at lege lidt med billederne, så nu er de i sort/hvid, med farvet undertøj og sko...

Min endelige beslutning blev at jeg får fremkaldt de følgende 3 billeder i 20x30 som han får i rammer, og resten er blevet smidt i en fotobog, blandet sort/hvid og farve.... Er rigtig glad for denne løsning, så tusind tak for hjælpen de damer :loveshower:

Redigeret af Maria&Morten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer