Brumle

Erfaringer med CPH Bridal eller House of Brides i København

11 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde der har erfaringer med CPH Bridal eller House of Brides i København??

Jeg er en str 46-48 og er gået på jagt efter kjolen, i den forbindelse savner jeg lidt erfaringer med disse steder, så jeg ved om de kunne være gode at prøve...

Jeg håber I kan hjælpe med det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne dele min oplevelse med dig. Det er desværre en meget dårlig en af slagsen. :td:

Jeg var i House of Brides inde i KBH, og havde en rigtig ubehagelig oplevelse. :( Ekspedienten var meget overrumplende og lyttede overhovedet ikke til hvad jeg ville. Hun spurgte ikke en gang om jeg ville have slør på, inden hun pludselig havde stukket et i håret på mig. :o Var helt psykisk udmattet efter den seance, og selvom jeg prøvede nogle fine kjoler, ville jeg aldrig købe en af hende.

Vil på ingen måde anbefale en kjoleprøvning derinde. Ellers synes jeg der er mange der har haft rigtig gode erfaringer med House of Brides i Taastrup, hvis det er. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm.. jeg havde ellers planer om at besøge House of brides københavn men nu bliver jeg da helt i tvivl.. hmm..

Jeg ved der er en tråd, hvor folk har skrevet deres erfaringer og oplevelser fra kjoleprøvning.. den kan du måske bruge.. ser lige om jeg kan finde den igen...

Fandt den: HER

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. Jeg endte med at tage forbi casa lezar hvor jeg fik en super god oplevelse og tror faktisk jeg har fundet kjolen. Eller det vil sige, jeg fandt to så nu skal der vælges... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altså haft en helt fantastisk oplevelse hos House of Brides i København. Hun lyttede til hvad jeg havde at sige, hun kunne se på mig hvis der var et problem med en kjole og hun fik mig til at prøve stilarter, jeg aldrig i mit liv havde drømt om at krænge mit korpus ned i ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også gode erfaringer med House of Brides i Kbh. Efter at havde været i forskellige butikker, hvor jeg blev puttet i kjoler som bare slet ikke var mig, tog jeg til House of Brides, hvor hun bare fandt min drømmekjole. Kjolen kostede mere end jeg havde budgeteret med, men jeg fik en god rabat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede hos Bride Fashion og havde en rigtig dårlig oplevelse. Ekspedienten vidste lige hvad der passede til mig og hvilken kjole jeg skulle have... eller det troede hun! Det var slet ikke det jeg var ude efter. Hun lyttede slet ikke til hvad jeg gerne ville have.

Til gengæld har jeg fået super, super god behandling hos Marie D'ete. Hende vil jeg klart anbefale til alle.

Jeg endte dog med at finde min kjole hos House of Brides i Taastrup, hvor jeg også fik en rigtig god oplevelse, og endte med at stå med tårer i øjnene, da den rigtige kjole lige pludselig var der.

Nu mangler den bare at blive syet til, som jeg selvfølgelig får gjort hos Marie :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Brumle.

Jeg syntes,virkelig at du skal ringe ind til CPH Bridal,og få lavet en aftale med dem,de er bare så søde derinde.

Og de er også virkelig RIGTIGT søde inde hos House of Brides i København. Jeg har selv ringe ind House of Brides inde i København her i dag,og snakke med en der hedder Carina,hun var bare så sød og snakke med,og jeg har lavet en aftale med hende her i dag,at jeg skal ringe der ind onsdag,eller torsdag,eller fredag,i næste uge og få lavet en aftale med at komme ind og prøve deres nye brudekjoler som de for,onsdag,eller torsdag,eller fredag,i næste uge.

Kærligste Naja Bach.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer