Sign in to follow this  
Followers 0
D&SHoffgaard

rådhusbryllup i december - hvilken kjole skal jeg vælge? HJÆLP!

13 posts in this topic

Jeg skal vies på rådhuset til december og argh, hvor synes jeg det er svært, at vælge om hvilken kjole jeg skal have på! :help:

Jeg købte for nogle år siden, denne hvide galla kjole med henblik på at bruge den, som brudekjole, da vi dengang snakkede om at holde bryllup for kun de nærmeste:

post-53781-0-80384000-1345010512.jpg34862400-1344965021.jpg]

post-53781-0-98464200-1345010559.jpg

post-53781-0-95909100-1345010587.jpg

Men er nu alligevel blevet i tvivl om, om den er for pæn og for brudeagtig? Jeg har været hvid brud én gang, da vi holdte en kirkelige velsignelse og fest for over 70 mennesker her i juli måned. På rådhuset kommer det til at foregå kun med os to og et par vidner i hemmelighed.

Så fandt jeg dette outfit i mit skab, som jo er en super sød kjole, som sagtens også kunne gå til et rådhus bryllup. :happy:

post-53781-0-24022000-1345010862.jpg

post-53781-0-22723900-1345010881.jpg

post-53781-0-14387900-1345010899.jpg

post-53781-0-89393500-1345010912.jpg

Kan super godt lide begge kjoler, på hver deres måde og har virkelig svært med at beslutte mig. :fløjt:

Hvad synes I?

Følg min planlægning Her

Edited by D&SHoffgaard
0

Annonce ♥

Den første er da for fed elsker det sorte under brystet :-) Det er selvfølgelig op til dig selv om du syntes det er for meget med hvid kjole men jeg syntes sagtens du kan.. Du skal jo giftes uanset om det er kirke eller rådhus sp vælge du den flotte hvide :-)

0

Hmm, sys også den hvide med sort er flot, men hvis det kun er dig og din mand i stilhed på rådhuset, tror jeg også jeg ville vælge noget knælangt i stedet for helt langt. Så hvis det er en mulighed at korte den af, så synes jeg du skal gøre det :)

0

Annonce ♥

Hmm, sys også den hvide med sort er flot, men hvis det kun er dig og din mand i stilhed på rådhuset, tror jeg også jeg ville vælge noget knælangt i stedet for helt langt. Så hvis det er en mulighed at korte den af, så synes jeg du skal gøre det :)

Det var også min udmiddelbare tanke med den, men der er jo også en faktor, som hedder december og koldt vejr. Skal have den på hele dagen og er lidt bange for at den bliver for kold, men det gør den lyserøde kjole jo også.

0

Det var også min udmiddelbare tanke med den, men der er jo også en faktor, som hedder december og koldt vejr. Skal have den på hele dagen og er lidt bange for at den bliver for kold, men det gør den lyserøde kjole jo også.

Ja, det er i hvert fald de samme argument med den lyserøde :)

Men et par lyse nylonstrømper og en varm jakke/frakke/pels der kan passe til evt. og en hvid cardigan indenunder, så skal det nok gå. Det er jo det samme når man cykler til julefrokoster osv i december måned - og det overlever man jo. Men det er klart at man ikke opholder sig udenfor for hyggens skyld :lol:

0

Annonce ♥

Annonce ♥