Natasja Maja

farvet bånd på brudebuketten

7 posts in this topic

Jeg har været så heldig at jeg har fået lov til at være med til at bestille min brudebuket.

Vores tema er sort/hvid og min buket skal består af hvide callaer med et par enkelte sorte.

Min plan var så at få sort bånd rundt om buketten, men blev kraftigt frarådet det af blomsterdamen.

Hun sagde at det sorte bånd smitter af i hånden når man sveder og jeg derfor ville ende med sorte fingre på kjolen.

Er der nogen der oplevet det, og hvad er jeres erfaring med farvet bånd?

Hilsen Natasja Maja

0

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet dette, da vi ikke har haft vores dag endnu :-) Men har hørt om det tidligere! Og øv hvor ville det altså bare være ærgeligt!

Hva med at få bundet sort stof om? Jeg har selv et lommetørklæde, som skal være mit "gamle" og eet har jeg tænkt mig at høre om jeg ikke kan få sat om buketten. (ja jeg står selv for bestilling af den ;-) )

0

Annonce ♥

Jeg havde sort bånd om min buket, der bestod af hvide callas og det smittede overhovedet ikke af! Synes det lyder mærkeligt... Dvs at i følge din blomster dame kan man kun bruge hvidt bånd..? Synes det gav lidt kant at der var sort bånd om min buket og det passede lige ind i vores farve tema:-)

0

Ej den tror jeg ikke på. Jeg skal selv have et gyldent bånd på.. og ja... jeg stod selv for at bestille den.... H2B var da med meeeeen han havde så travlt med at passe vores lille vovsebovse at han sleeeeeeeeeeet ikke nåede at være med.... Ej eller jo det var han til de andre blomster... Men jeg ved jo hvordan kjolen ser ud og der skal nogle sommerfugle i guld i bukketen også så det var den mest kreative af os der valgte brudebuketten :lol:

Men tilbage til dig Natasja Maja... det tror jeg ikke på... hvis du køber satinbånd i en stofbutik som andre også skriver så smitter de jo ikke af.. Det er mere hvis det er er stof som velour eller nervøs velour der kan smitte af med fnuller eller det der papirsagtige bånd der også findes...Og jeg tror det bliver helt vildt fantastisk flot med sort bånd i den buket du skal have... WOW glæder mig allerede til billederne.... :lol:

0