Amhvas

Bryllupsrejse...

19 indlæg i dette emne

Hvor tager I hen? Tager I overhovedet af sted?

Jeg har lige netop i dag fået ferie hele ugen efter bryllup - så nu skal vi til at finde ud af hvor vi vil hen, og hvad vi vil. Egentlig tror jeg nok vi begge mest hælder til en solskinsferie, men det er jo svært når vi ikke kan tage af sted om lørdagen :) Nu må vi se hvad vi finder ud af...

Hvad har I andre fundet på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har talt om at tage en uge til london (det har altid været "vores" sted). Det eneste vi ønsker os i gave er gavekort til apollo. Så vi regner med at tage den "rigtige" og lange bryllupsferie til thailand eller lign. den næste sommerferie :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi kan ikke planlægge en endnu, min kæreste er buschauffør så de får en seddel om året hvor der står hvilken dage han har fri som så gælder hele året, men da han kun har fri her i oktober i 2 uger og vi vil afsted efter brylluppet kan vi ikke planlægge den og der skal sikker osse søges om at få fri til det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder ligenu i NY (yes, kl 00.00 i dette øjeblik, hehe). Vores bryllup var så i Vegas, så har kombineret det hele med 3 uger herovre i USA, hvor vi bla har været i Toronto / Niagara Falls, Washington, NY og self Vegas :) Har været den vildeste oplevelse, jeg nogensinde har prøvet :) ... og den er ikke færdig endnu .... phew :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde snakket om en safari, kombineret med Seychellerne. Vi har været 2 uger på Seychellerne før, men er bare slet ikke færdig med de øer, det er så fantastisk at være der!

Men, men men. Jeg bliver færdiguddannet i Marts næste år, vi skal giftes i juli. Og lige i den periode kommer jeg til at være igang med at prøve at opbygge en karriere. Og i forbindelse med den vej jeg gerne vil med min karriere, bliver der afholdt en kongres i Knoxville, Tennessee, en uge efter vi er blevet gift. Så nu snakker vi om at min kommende mand skal rejse med, og så hygge sig med alle de andre ledsagere mens jeg er til kongres, og at vi derefter vil tage en uge (mere end 2 uger er ikke realistisk med hans arbejde pt.) til bare os. Om det så bliver i en hytte i Smoky Mountains, eller om vi flyver til et andet sted i staterne, det kommer nok an på pengepungen. Kunne godt have brugt en uge på en caribisk sandstrand, men det er midt i hurricane season, så det er nok ikke en god idé ;) Men kunne forestille mig enten at flyve til Vegas og tage Grand Circle, eller til San Francisco og køre til Yosemite, Lake Tahoe osv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi står også i et lille dilemma - blev gift forrige lørdag, havde et helt perfekt bryllup og ønskede os tilskud til bryllupsrejse i gave. Så nu har vi 35.000 kr at bruge på en bryllupsrejse men ingen ide om hvor vi skal tage hen!!

Vi har kigget på mange forskellige steder, men kan slet ikke beslutte os. Vi har nogle ting vi meget gerne vil have skal være en del af rejsen:

- Storslået natur - vi elsker naturen og vil meget gerne have nogle fantastiske naturoplevelser. Det gælder både til lands, til vands og i luften.

- Mulighed for dykning / snorkling

- Kultur - vi vil meget gerne opleve noget kulturelt eller historisk de steder vi rejser hen.

- Kridhvide sandstrande - der skal jo være lidt badeferie og romantik på en strand på vores bryllupsrejse :biggrin:

Nogen der har gode forslag til hvor vi skal tage hen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne til Bali, men da vi ikke rigtig kan sparre noget sammen før brylluppet så må vi sparre sammen efter. - Og så ender det nok med at det bliver Hawaii i stedet, da min H2B har en drøm om at komme der over og lave en ironman. Det koster jo også en form for penge :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiihhh hvor jeg synes det er svært... vi har kun én uges ferie efter brylluppet, og det sætter godt nok sine begrænsninger for hvor vi kan tage hen. Vi vil gerne på en helt alm. solskinsferie, men mulighederne er ikke så store når vi jo kun kan rejse søndag-søndag :huh:

Gad vide om vi overhovedet finder noget....

Men det lyder da bestemt til at I alle har haft nogle fede ture!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte Dubai og Maldiverne. Maldiverne er fantastisk!- kan kun anbefales!!

Jeg har forresten en masse bryllupsrejse beskrivelser på min blog, måske de kan inspirere lidt

De beskrivelser ligger vidst alle en del over vores budget... men tak for inspiration

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer