Bride2B

Hjælp... Ide til sjov sætning på tøj?

19 indlæg i dette emne

Jeg skal have skrevet et eller andet på numsen af min kommende mands boxershorts som han skal have på til brylluppet, men er i tvivl om hvad der skal stå. Har tænkt på "fingrene væk. Tilhører Fruen" eller "Fru Jensens baller".

Men vil høre om i har andre ideer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set et T-Shirt - hvor der ståede "UNDER NEW MANAGEMENT - JUST MARRIED". Jeg synes den var ret sjov

Redigeret af katrinchen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor skal mændene have sådanne underbukser?:) er det en tradition?

For det lyder sjovt og måske noget som man skal lave:) hvor får han sådanne lavet henne?:)

Undskyld mine spørgsmål...

Jeg har set andre gøre det og synes bare at det er en sjov ide :-) jeg har selv købt boxershorts og så går jeg ned på et trykkeri jeg i byen og får trykt tekst på. Men der er også hjemmesider hvor man kan lave og bestille på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal manden vise hans boxer short under festen???

Hvor bestiller I shorts hen???

Det er ikke alle der gør det, men i min kærestes familie viser manden sine boxershorts. Jeg har selv købt et par boxershorts som jeg går ned på et trykkeri med. Men man kan også bestille over nettet. f.eks denne side: http://www.spreadshirt.dk men ellers prøv goggle. Jeg skrev "tryk på tøj" og der kom flere frem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde egentlig ikke hørt om traditionen før jeg selv skulle giftes. Så selvfølgelig skulle min mand da ha nogle med tryk. Efter der var blevet råbt på strømpebånd blev der råbt på boxershorts. Gæsterne var færdig af grin og synes det var så sjovt at der var tryk på:-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer