Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Annonce ♥


De er virkelig fine, men det ligner da et stort arbejde :cowsleep: Kan vi få en hurtig DIY beskrivelse? :)

Det er faktisk ikke så stort arbejde.. :)
DIY-beskrivelse:
1 rulle organza
saks
stearinlys
perle
ståltråd

Jeg klippede nogle cirkler ud af organzaen, lagde stoffet ovenpå hinanden, så jeg kunne klippe flere på en gang. Så varmede jeg organza cirklerne over varmen fra lyset en ad gangen (red) (pas på med ikke at brænde det), fik dem til at krølle forskelligt, så de blev forskellige i størrelsen.
Så er det bare at lægge seks ovenpå hinanden og sætte dem fast med en perle og ståltråd. Simpelt og hurtigt :thumbsupsmileyanim: (håber det gav mening) Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine blomster :) Synes også det ser ud som et stort arbejde, men kan godt høre det nok ikke er så svært alligevel :)

Det kan også være det ikke føles som et stort arbejde fordi jeg ser Netflix imens :biggrin: Synes bare det er hyggeligt at lave noget med hænderne og så kan man hurtigt se resultater :loveshower: Lige i min ånd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine blomster :) Synes også det ser ud som et stort arbejde, men kan godt høre det nok ikke er så svært alligevel :)

(og

Det kan også være det ikke føles som et stort arbejde fordi jeg ser Netflix imens :biggrin: Synes bare det er hyggeligt at lave noget med hænderne og så kan man hurtigt se resultater :loveshower: Lige i min ånd

Det er altså også hyggeligt :) og det går ret hurtigt hvis man kan se noget i mens(og samtidig koncentrere sig self :wink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er virkelig fine, men det ligner da et stort arbejde :cowsleep:/> Kan vi få en hurtig DIY beskrivelse? :)/>

Det er faktisk ikke så stort arbejde.. :)/>

DIY-beskrivelse:

1 rulle organza

saks

sterinlys

perle

ståltråd

Jeg klippede nogle cirkler ud af organzaen, lagde stoffet ovenpå hinanden, så jeg kunne klippe flere på en gang. Så varmede jeg organza cirklerne over varmen fra lyset (pas på med ikke at brænde det), fik dem til at krølle forskelligt, så de blev forskellige i størrelsen.

Så er det bare at lægge seks ovenpå hinanden og sætte dem fast med en perle og ståltråd. Simpelt og hurtigt :thumbsupsmileyanim:/> (håber det gav mening)

Sort,- men jeg er skisme lidt fatsvag i DIY branchen... Kan ikke helt forestille mig det der varmeri over lys. Du har ikke lige tilfældigvis et billede af det? Beklager virkelig....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er virkelig fine, men det ligner da et stort arbejde :cowsleep:/> Kan vi få en hurtig DIY beskrivelse? :)/>

Det er faktisk ikke så stort arbejde.. :)/>

DIY-beskrivelse:

1 rulle organza

saks

sterinlys

perle

ståltråd

Jeg klippede nogle cirkler ud af organzaen, lagde stoffet ovenpå hinanden, så jeg kunne klippe flere på en gang. Så varmede jeg organza cirklerne over varmen fra lyset (pas på med ikke at brænde det), fik dem til at krølle forskelligt, så de blev forskellige i størrelsen.

Så er det bare at lægge seks ovenpå hinanden og sætte dem fast med en perle og ståltråd. Simpelt og hurtigt :thumbsupsmileyanim:/> (håber det gav mening)

Sort,- men jeg er skisme lidt fatsvag i DIY branchen... Kan ikke helt forestille mig det der varmeri over lys. Du har ikke lige tilfældigvis et billede af det? Beklager virkelig....

Det skal du da slet ikke beklage :) Det var også en meget hurtig beskrivelse. Jeg fandt et billede på nettet du lige kan få. Hvis du vil have det kan jeg godt lave en mere udførelig guide, regner alligevel med at jeg skal lave lidt flere i aften, så det vil ikke være særlig svært lige at tage nogle billeder imens.

post-61018-0-64829500-1363690497.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine blomster :) Synes også det ser ud som et stort arbejde, men kan godt høre det nok ikke er så svært alligevel :)

(og

Det kan også være det ikke føles som et stort arbejde fordi jeg ser Netflix imens :biggrin: Synes bare det er hyggeligt at lave noget med hænderne og så kan man hurtigt se resultater :loveshower: Lige i min ånd

Det er altså også hyggeligt :) og det går ret hurtigt hvis man kan se noget i mens(og samtidig koncentrere sig self :wink: )

Hehe lige præcis, jeg gjorde jo det samme med perlerne, så lytter man bare lidt mere end at se.. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstod godt din DIY-bekrivelse - TAK :hug:

Jeg har jo en masse organza på skørtet af min kjole, så overvejede næsten at lave nogle af dine blomster til mit hår :rolleyes:

Det var så lidt.. Jeg synes det kunne være helt vildt sødt til håret.. Jeg har købt 10m organza så jeg skal lave en masse blomster :biggrin: Super hyggeligt at lave

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstod godt din DIY-bekrivelse - TAK :hug:

Jeg har jo en masse organza på skørtet af min kjole, så overvejede næsten at lave nogle af dine blomster til mit hår :rolleyes:

Det var så lidt.. Jeg synes det kunne være helt vildt sødt til håret.. Jeg har købt 10m organza så jeg skal lave en masse blomster :biggrin: Super hyggeligt at lave

Hvor langt rækker det? Altså hvor mange blomster har du indtil videre lavet af hvor mange meter organza?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstod godt din DIY-bekrivelse - TAK :hug:

Jeg har jo en masse organza på skørtet af min kjole, så overvejede næsten at lave nogle af dine blomster til mit hår :rolleyes:

Det var så lidt.. Jeg synes det kunne være helt vildt sødt til håret.. Jeg har købt 10m organza så jeg skal lave en masse blomster :biggrin: Super hyggeligt at lave

Hvor langt rækker det? Altså hvor mange blomster har du indtil videre lavet af hvor mange meter organza?

Organzarullen er ca. 48cm bred og der går fire cirkler pr. brede med ca. 10 cm lang, så 2 blomster pr. 30 cm (da der er seks cirkler pr. blomst). Så jeg kan få ca. 65 blomster på min rulle :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Monogram

Så fik jeg lavet et monogram :biggrin: Ris og ros modtages gerne

Jeg synes det er rigtig flot lavet!!

Men helt firkantet set, så er et monogram jo sammenslyngende bogstaver der skal symbolisere et navn/navne.... Så jeg ville ikke kalde det et monogram! Mere bare et logo...

Jeg kan godt lide at datoen er med skrift i også, men jeg ville lige lave et lidt større mellemrum ned til nederste krummelure :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer