Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 posts in this topic

Annonce ♥

Monogram

Så fik jeg lavet et monogram :biggrin: Ris og ros modtages gerne

Jeg synes det er rigtig flot lavet!!

Men helt firkantet set, så er et monogram jo sammenslyngende bogstaver der skal symbolisere et navn/navne.... Så jeg ville ikke kalde det et monogram! Mere bare et logo...

Jeg kan godt lide at datoen er med skrift i også, men jeg ville lige lave et lidt større mellemrum ned til nederste krummelure :)

Haha.. ja du har ret i det med monogram. Vi kalder det et logo i stedet :lol:

Tror du har ret ret i lidt større mellemrum fra datoen til nederst krummelure, den ser lidt presset ud.. Det skal i hvert fald laves om :7himmel: Tak for forberingsforslaget

0

Annonce ♥

Smukt.

Jeg kan godt li at du skriver september i stedet for tallet. Det er pænere at se på ... Eller hyggeligere måske nærmere. Måske er Krusedullerne over og under en anelse dominerende i forhold til det vigtigste: navn og dato ❤

Har du prøvet at eksperimenter med farver? Fx gøre noget af det gråt? Hende der hedder namibride har gjort det i flere af hendes og det får dem til at se meget elegante ud.

0

Smukt.

Jeg kan godt li at du skriver september i stedet for tallet. Det er pænere at se på ... Eller hyggeligere måske nærmere. Måske er Krusedullerne over og under en anelse dominerende i forhold til det vigtigste: navn og dato ❤

Har du prøvet at eksperimenter med farver? Fx gøre noget af det gråt? Hende der hedder namibride har gjort det i flere af hendes og det får dem til at se meget elegante ud.

Jeg kan også bedst li' hele ord i stedet for tal, hehe hyggeligere er vist meget godt beskrevet. Jeg kan godt prøve at gøre navnene lidt større. Al ris modtages med kyshånd, men kære H2B er jo ikke hjemme til at hjælpe mig..

Jeg har tænkt lidt på farver, synes ikke det skal være sort som det er lige nu, passer ikke rigtig i stilen. Grå er helt klart en mulighed ellers tænkte jeg på den guldfarve som jeg har skrevet invitationerne i :lol:

0

Annonce ♥

Kjolen

Jeg tror endelig jeg har fundet kjolen. Jeg prøvede den og fik bare følelsen af at jeg ikke ville prøve andre. Den fedeste følelse.. Aaaahhh tænk at jeg skal vies med min dejlige dejlige Dennis i den kjole :a1221: Priser kommer til at ligge på omkring 6500 kr. med slør og oplægning. Det er inde for det jeg har regnet med, det gør det bare endnu mere til drømmekjolen.

Fjerene er altså ikke den del af kjolen, så dem må I se bort fra, men kjolen med fjerene er lige en størrelse mindre, så den sidder lidt bedre.

Kjolen og så lige med min perlebuket, total vintage hehe, ikke det jeg havde regnet med. Men når man er forelsket er man forelsket..

post-61018-0-61802200-1364055822.jpg

post-61018-0-00757900-1364055831.jpg

post-61018-0-75258000-1364055845.jpg

post-61018-0-93692500-1364055850.jpg

post-61018-0-57514400-1364055863.jpg

0

Annonce ♥

Tillykke med kjolen! Den er virkelig flot til dig :loveshower:

Tak :loveshower:

Smuk smuk kjole!!!

Smuk, smuk kjole! :biggrin:

Ih tak.. Er også bare vild med den..

Virkelig flot kjole! og er vild med din perlebuket :) Det er nogle rigtig spændende DIY-projekter du har..Må hellere følge med i din planlægning fremover :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak og du skal være så velkommen til at følge med. Jeg har stadig en del diy-projekter, som jeg mangler at begynde og færdiggøre :biggrin:

:cheerleader3: Du bliver (er) så lækker... Dennis kommer til at tabe underkæben når han ser dig.. :o

Iiih.. Mamasan hvor er du sød :blush: Vi kommer begge til at få vores Dennis'er til at blive helt paffe på den store dag..

0

Smuk smuk kjole!!!

Virkelig flot kjole! og er vild med din perlebuket :) Det er nogle rigtig spændende DIY-projekter du har..Må hellere følge med i din planlægning fremover :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak og du skal være så velkommen til at følge med. Jeg har stadig en del diy-projekter, som jeg mangler at begynde og færdiggøre :biggrin:

:cheerleader3: Du bliver (er) så lækker... Dennis kommer til at tabe underkæben når han ser dig.. :o

Iiih.. Mamasan hvor er du sød :blush: Vi kommer begge til at få vores Dennis'er til at blive helt paffe på den store dag..

De kommer slet ikke til at vide hvad der har ramt dem :a1221:

0

Annonce ♥

Smuk smuk kjole!!!

De kommer slet ikke til at vide hvad der har ramt dem :a1221:

Overhovedet ikke.. Det bliver så godt... :loveshower:

0

Annonce ♥

Det er bestemt flot - meget elegant!

Du må lige vise det igen når du har lavet de få rettelser :)

Smukt.

Hvad synes I om det her? :) Bedre, værre?

post-61018-0-35423800-1364121056.jpg

Edited by Lotus
0

Sikke en smuk kjole, den fremhæver virkelig din flotte figur.. Synes helt sikekrt du skal have et langt slør på, sådan som du har sat det op ser det bare super ud :thumbsupsmileyanim: Som du skriver passer det bare helt fantastisk til jeres vintage tema, kan lige se det for mig :biggrin:

0

FEEEDT du har fundet kjolen.... HURRA!! og så sidder den bare fantastisk på dig.... WOW... Din Dennis bliver måløs :biggrin:

Jeg synes det første monogram er klart det pæneste af de 2 du ha lagt ind... :happy:

Og hvor er din buket altså bare blevet god, men ja vil være en god ide at få gjort noget ved bunden så den ikke hænger i noget :huh:

0

Sikke en smuk kjole, den fremhæver virkelig din flotte figur.. Synes helt sikekrt du skal have et langt slør på, sådan som du har sat det op ser det bare super ud :thumbsupsmileyanim: Som du skriver passer det bare helt fantastisk til jeres vintage tema, kan lige se det for mig :biggrin:

Tusind tak, det er jeg glad for at høre.. Heh havde ikke regnet med jeg skulle falde for en vintage kjole, men er bare helt forelsket og så gør det jo heller ikke noget den passer ind i resten af temaet :lol:

0

FEEEDT du har fundet kjolen.... HURRA!! og så sidder den bare fantastisk på dig.... WOW... Din Dennis bliver måløs :biggrin:

Jeg synes det første monogram er klart det pæneste af de 2 du ha lagt ind... :happy:

Og hvor er din buket altså bare blevet god, men ja vil være en god ide at få gjort noget ved bunden så den ikke hænger i noget :huh:

Hvor er du sød.. Glæder mig så meget til at se Dennis' ansigt, når han ser mig i kirken, bliver fantastisk..

Hvad synes du der er bedst ved det første "monogram" (logo)? Farven, navnene, størrelsen på ornamenterne? :biggrin: Elsker feedback, det er nogle gange lidt lettere når man hører andres meninger også..

Ja jeg må hellere have noget ved buketten især når det er blonder jeg skal have på, ville ikke være særlig fedt, hvis den blev kradset i stykker på dagen.

0