Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 posts in this topic

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar, I er sgu dejlige. :kiss:

Jeg ved at jeg nogle gange bliver meget følsom og tænker, at alt bare er til hundene. Måden jeg bearbejder det er ved at skrive / sige det til nogen, her bruger jeg Bryllupsklar til at få styr på tankerne. Så tak fordi I lytter og sender tanker, det hjælper meget. Dennis og jeg snakker meget om tingene, men fordi vi ikke kommer nogle vegne har vi snakket om par-terapi, så vi kan forstå og finde hinanden igen. Det er næste skridt i vores forhold og jeg er positiv over det. Ægteskabet skal prioteres :7himmel: Jeg elsker jo den mand højere end noget andet og ved også han elsker mig.

En anden dejlig ting er at jeg ENDELIG har fået bryllupsbillederne i farve (dog ikke redigeret :pokey: ) eller rettere er ved at få alle 800 billeder over dropbox i super kvalitet, så selvom det tager nogle dage, så er det skønt at kunne se dagen i farver :cheerleader3: Så må jeg se om ikke jeg kan få redigeret dem selv eller om fotografen har tænkt sig at gøre det (som jo var planen).

Fantastisk at høre. Jeg har tænkt meget på dig, siden du skrev det indlæg - det gjorde simpelthen ondt helt ind i hjertet. Håber par-terapi kan hjælpe jer :happy:

Glæder mig til at se billeder!!

0

Annonce ♥

Rigtig fine takkekort! :7himmel: Jeg sidder også og bakser med vores.. Det er jo svært at få gjort færdig når billederne er så lang tid under vejs :td:

Har i også skrevet "god jul" nu når vi jo nærmer os?

Edited by Miss-Rina
0

Miss- Rina: Nej har ikke skrevet "god jul" i dem, men det ville da ha' været en god idé at gøre :lol: Jeg er glad for jeg ikke er den eneste, der har været lidt bagefter med de takkekort. Vi havde også lidt problemer med billederne og så har jeg bare ikke haft noget overskud til at få dem færdige pga. eksamener og opgaver. Det hjalp heller ikke på stressen, at et par personer var blevet sure over, at de ikke havde fået et takkekort :(

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ringene

Lige da min kæreste friede var vi ude og kigge på ringe og HOLD DA MAGLE, hvor koster det meget. Jeg havde selvfølgelig forelsket mig i en ring til over 6500 kr. en alliancering med 5 brillianter. Med et stramt budget indså vi hurtigt, at hvis min ring skulle koste så meget, så skulle min kærestes i hvert fald ikke koste mere end 1000 kr. Men det var så også 4500 kr. mere end vi havde forventet..

Men så gik vi på nettet og der fandt jeg en 3 mm alliancering i hvidguld dog med zirkoner til 1300 kr. inkl. garderringe også i hvidguld. Det var lidt mere en pris jeg kunne have med at gøre :-)

Min kæreste endte med en ring i Tungsten, som er et sindssygt hårdt materiale, der kun kan ridses af diamanter. Hvilket jo er utrolig praktisk, da H2B arbejder i forsvaret - prisen for ringen 500 kr.

Derfor endte vi med at give 1800 kr. for to rigtig smukke vielsesring i stedet for 7500 kr.

Hej

Må man spørge hvor du fandt din vielsesring henne, for ligger lidt der hvor jeg også har kigget på et par som jeg synes er fantastiske med det er prisen derimod ikke, i forhold til vores budget .....suk

0

Ringene

Lige da min kæreste friede var vi ude og kigge på ringe og HOLD DA MAGLE, hvor koster det meget. Jeg havde selvfølgelig forelsket mig i en ring til over 6500 kr. en alliancering med 5 brillianter. Med et stramt budget indså vi hurtigt, at hvis min ring skulle koste så meget, så skulle min kærestes i hvert fald ikke koste mere end 1000 kr. Men det var så også 4500 kr. mere end vi havde forventet..

Men så gik vi på nettet og der fandt jeg en 3 mm alliancering i hvidguld dog med zirkoner til 1300 kr. inkl. garderringe også i hvidguld. Det var lidt mere en pris jeg kunne have med at gøre :-)

Min kæreste endte med en ring i Tungsten, som er et sindssygt hårdt materiale, der kun kan ridses af diamanter. Hvilket jo er utrolig praktisk, da H2B arbejder i forsvaret - prisen for ringen 500 kr.

Derfor endte vi med at give 1800 kr. for to rigtig smukke vielsesring i stedet for 7500 kr.

Hej

Må man spørge hvor du fandt din vielsesring henne, for ligger lidt der hvor jeg også har kigget på et par som jeg synes er fantastiske med det er prisen derimod ikke, i forhold til vores budget .....suk

Jeg købte den på www.chanti.dk de har rigtig mange smukke ringe :7himmel:

0

Ringene

Hej

Jeg købte den på www.chanti.dk de har rigtig mange smukke ringe :7himmel:

tusind tak ..... må ind og lurer :hug:

0

Har så småt fået overskud til bryllupsklar igen, så har endelig fået læst din beretning igennem og nu det sidte af din planlægningstråd..

Kan ikke lige forlade den uden at give dig en stor krammer :bearhug:

Afghanistan gør bare noget ved forholdet.. Vi havde også en periode hvor vi lige skulle finde hinanden igen.. Håber det går bedre med jer og at i har fået snakket tingene igennem? :hug:

Ellers er det nogle virkelig flotte takkekort du har lavet og fedt du har fået penge tilbage fra Dennis Knudsen :)

0

Annonce ♥

Har så småt fået overskud til bryllupsklar igen, så har endelig fået læst din beretning igennem og nu det sidte af din planlægningstråd..

Kan ikke lige forlade den uden at give dig en stor krammer :bearhug:

Afghanistan gør bare noget ved forholdet.. Vi havde også en periode hvor vi lige skulle finde hinanden igen.. Håber det går bedre med jer og at i har fået snakket tingene igennem? :hug:

Ellers er det nogle virkelig flotte takkekort du har lavet og fedt du har fået penge tilbage fra Dennis Knudsen :)

Tak Maria, krammere kan man aldrig få nok af :kiss:

Vi får snakket en masse og lærer en masse nye ting omkring hinanden, så det er meget positivt. Vi har også været til parterapeut og få nogle redskaber, det har også været rigtig godt.

Ih tak, jeg er også selv ret tilfreds med dem og ja rigtig fedt, synes dog det er lidt ærgerligt at resultatet blev så dårligt, at mit hår ser helt underligt ud på mange af billederne fra dagen :td: Men der er ikke noget at gøre ved det, det kan jo ikke gøre om og 2400 kr. kan man jo altid bruge på noget andet :super:

0