Inlove4ever

Hvornår

18 indlæg i dette emne

Hvor tidligt begyndte I på at prøve brudekjoler? :c166:

(overvejer nemlig at starte allerede nu med det, for vil bare finde frem til hvad det er for en kjole der passer til mig :rolleyes: , men føler bare at de vil tænke i butikkerne, at jeg er aaaallltt for tidligt ude :fløjt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at kigge kjoler ca 10 mdr før brylluppet, og det synes jeg, var tidligt nok. Selvfølgelig kan man blive inspireret, hvis man går ud og kigger i god tid, men "faren" er også, at du kan risikere at falde for en kjole nu, som du så køber, og om to år når du skal giftes, så har du set hundredevis af andre smukke kjoler, som du hellere ville have, eller måske har du bare fået en anden stil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes om, ja, 10½ måned for at være nogenlunde præcis... Og jeg tør sgu ikke tage ud og prøve kjoler endnu, for er bange for at blive forelsket i en kjole, som jeg så bliver nødt til at købe, og så stå om et halvt år og have skiftet mening...

Men det er jo også bare fordi jeg kender mig selv, jeg kan aldrig blive tilfreds... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede købt min, men fandt også drømmekjolen :c166::biggrin: Tror det er vigtigt, at du tager ud og kigger når du føler, at det er det rigtige tidspunkt (bare ikke for sent) og ikke hænger dig i hvor tidligt og sent andre er ude.. følg din mavefornemmelse.. Noget at det første jeg begyndte at kigge på var kjoler, men jeg vidste også hvad jeg ville have..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ude og kigge ved bryllupsmessen i januar og danne mig et indtryk af hvad jeg godt kunne tænke mig.

Prøvede (og fandt) så min kjole i juni hos Nicolai. Vi skal giftes i November. Ville gerne have været ude lidt før og prøvet flere forskellige steder tror jeg, men fandt min drømmekjole og det er jo det vigtigste. Tror der er en fin balance mellem at prøve for meget og for lidt. Tror egentlig næsrmest ikke du kan prøve for lidt. Om det så er første kjole du hopper i der er "the one", så må det være sådan :) Det kan man jo kun glæde sig over. Tror tilgengæld godt man kan prøve så mehget at man ikke kan stoppe igen og hele tiden søger efter noget der er endnu bedre. Og ja, det kan da godt være at hvis jeg var blevet ved med at lede, havde jeg fundet en kjole et andet sted der er ligeså fantastisk, men sådan vil det jo altid være. SÅ ender det jo med at man aldrig bliver gift, fordi der hele tiden kommer nye fantastiske kjoler på markedet! :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var ude og kigge i start juli, for at få en idé om hvad der passer til min figur.

Og det gav en bedre idé om hvordan "kjolen" ser ud, så efter at have surfet på nettet er jeg faldet for en, som netop har alle de elementer jeg elskede/manglede på de kjoler jeg prøvede.

Tager dog ud med veninder igen og prøver, inden jeg bestiller den anden :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige været ude og prøve kjoler i dag for første gang. Jeg har været meget forvirret omkring hvilken stil jeg var ude efter, så så det som en mulighed for at danne mig et indtryk af hvilken stil jeg skal gå efter.

Hvad jeg ikke lige havde regnet med var at jeg rent faktisk fandt kjolen!!! Puha.

Men nu skal jeg have min mor og min søster med ud at kigge på kjoler (bl.a. MIN kjole). Jeg skal så beslutte mig inden november, da de der skifter kollektion, og MIN kjole så ikke længere fås. Men det er ok med mig. For kan mærke allerede nu at det bare er KJOLEN!!!!

Det jeg prøver at sige er, at man kan tage ud at prøve kjoler for bare lige at se typerne an, og ende med at finde KJOLEN, eller man kan vente til sidste øjeblik og så blive stresset over at man ikke kan finde den rigtige. Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved begge dele. Men hvis du ikke kan vente med at kigge, så tag ud at kigge. ;-)

Redigeret af MamaBenzi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nemlig også bange for at købe en kjole forhastet og så ombestemme mig igen.

Men er nu også lidt nervøs over at skulle til kjoleprøvning. Hvad skal man forvente? hvor mange kjoler kan man tillade sig at prøve? Hvem skal man medbringe? Hvad skal man have på af undertøj?? :unsure:

Hmmm tror jeg venter lidt endnu med at tage ud og prøve.. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at begynder at prøve kjoler omkring oktober hvor der er ca. 9 mdr til brylluppet :) Har self kigget en masse på nettet, me nsynes det har været for tidligt for mig at begynde at prøve endnu :)

Men tror også det kommer lidt an på om du er typen der skifter meget mening og sådan..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ud og prøve den 1 brudekjole ca 10 måneder før jeg skal giftes, da jeg ikke vil have en 2013 model jeg vil hellere have en 2012 eller 2011 model og den skal ikke være hvid, men hellere brun, så derfor vil jeg hellere prøve den der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide at nogle kjoler tager op til 5 mdr at få hjem, så for mig ville okt være for sent.. Jeg ville stresse helt vildt :)

Jeg prøvede - og købte - min kjole 13 mdr før brylluppet. Datoen er siden rykket så den blev prøvet og købt 22 mdr før dagen. Jeg begik den fejl at tage ud og prøve kjoler efterfølgende.. Og kom i tvivl.. Men efter en tur til Tønder og et smut i min kjole igen var tvivlen væk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok nu panikker jeg lidt.. Jeg har min første rigtige prøvning i oktober, d. 12. Og skal giftes i maj. jeg er sådan en der ikke kan bestemme sig, og skifter mening som vinden blæser. Er jeg for sent ude så?? :huh:

Hvis du er den type, så synes jeg netop ikke du skal tage ud og prøve for tidligt... Jeg har det sådan: Jo tidligere jeg køber min kjole, des længere tid er der til at ombestemme sig... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager ud og prøver kjoler her en gang i efteråret, når jeg kan finde en weekend der passer alle som skal med.

Min mor mente det var lidt tidligt (jeg skal giftes 31/8-13), men min argument er, at jeg håber at finde en kjole på udsalg og tænker nogle af 2012 modellerne må komme på udsalg her i efteråret. :) De må vi så se om de gør :lol:

Jeg tror et halvt år før er det seneste, hvis man gerne vil have alle muligheder åbne (inklusiv kjoler, der tager 5 mdr at få hjem).

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog bare for sjov til åbningssalg hos Kjoledrømme og endte med at købe KJOLEN med hjem.(skal giftes 10/8-2013). Havde ikke selv regnet med det og det var endda den første jeg prøvede :) tør dog ikke gå ud og bare fr sjov lure på andre da jeg er bange for at blive i tvivl. Så tror det afhænger lidt af hvor længe man tør vente og om det skal være en på tilbud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo det, hvis de tager 4-5 mdr. at få hjem, og syersken skal have 1-2 mdr. til tilretning (sagde de i Nicolai eller Lilly), og jeg jo også lige skal finde den først, så syntes jeg ikke oktober er for tidligt, hvis jeg skal tænke en del over det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer