Pleazure

Når far IKKE skal følge mig op ad gulvet!

24 indlæg i dette emne

Selv om der er lang tid til vores kirkelige vielse, er jeg så småt begyndt og gøre mig nogle tanker om hvordan det skal være.

En ting er helt sikkert: min far skal IKKE følge mig op ad gulvet - faktisk bliver han slet ikke inviteret. Det har jeg selvfølgelig mine grunde til, men jeg er heldigvis helt afklaret med det så ikke noget tuden over det, he he :wink:

Men altså: når nu han ikke skal, hvad gør man så? Går man selv? Kan man vælge et andet familiemedlem, eller vil det være for floffy? Min første indskydelse er min bror, men vil det virke underligt?

(i øvrigt var det hans skyld at H2B og jeg mødtes - så så kan han vel også godt "aflevere" mig i kirken?)

Andre, som heller ikke kan eller vil få deres far til at følge dem op ad gulvet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os er det min mor der skal følge mig op... Hun har alligevel altid haft rollen som både mor og far, så det var meget naturligt at det var hende der fik æren :)

Synes det lyder som en super idé at lade din bror gøre det, det vil han garanteret blive meget stolt over :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes sagtens du kan få din bror til det. Det synes jeg personligt vil være meget nærliggende :)

Var til et bryllup sidste år hvor bruden havde mistet sin far og hun gik selv op af gulvet. Det var også meget fint. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke min far, så min bror fulgte mig op - efter en gammel aftale. Jeg syntes lige så godt det kunne være ens Mor. Hvis ikke jeg havde haft den aftale tror jeg jeg var gået ind sammen med vores børn.

Redigeret af Pjuela
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din bror kan sagtens gøre det :-)

Ellers tror jeg at en bedstefar eller moren er det folk oftes vælger..

Herhjemme har mor, mormor, alene, min bedste veninde eller at jeg gik efter mine 2 brudepiger american style været på tale..

Jeg har også tænkt over om der var en fra svigerfamilien som kunne være aktuel hvir jeg så ville fortælle kæresten at jeg gik alene og denne person skulle så melde sig syg - og det skulle være en overraskelse for manden i kirken. Så skulle det være en person der betød meget for ham..

jeg tror dog at jeg ender med at vælge min far. Men jeg har ikke besluttet mig endeligt endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mht om det er floffy...

Det tror jeg virkelig ikke at nogle synes.. I så fald ville det være de grene af familien som er så langt ude at de ikke kender årgsagen til at ens far ikke er det oplagte valg. De personer ville måske ikke kunne forstå det - men de kender jo heller ikke årgsagen. Når ens far ikke er selvskrevet til rollen ER der jo sjovt nok altid en historie bag.

Jeg har ihvertfald kun mødt forståelse og både min mor, mormor og svigermødrene har alle tilbudt at droppe wow-momentet af at se prinsessen komme ind og så hjælpe mig ude bagved sådan så at MIN tur op af gulvet var perfekt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her bliver det også min bror der følger mig op ... Har mistet både min mor og far, så han var selvskrevet og det glæder mig MEGET at han skal gøre det :)

Han "afleverer" mig blot og sætter sig med på en af de første rækker .... Min kommende og jeg sidder hver især alene oppe ved alteret og dén beslutning er taget udfra at hans "rodet familehistorie" (der kommer ingen til brylluppet og der heller ikke inviteret :() og en ældre far, der er for syg til at komme .... Han kunne ha´valgt en god kammerat i stedet, men det ønskede han ikke og alene "alene" skulle han i hvertfald ikke sidde, så derfor besluttede JEG vil begge gør det !

Syntes efterhånden også mere og mere om det ... Dér er på en måde noget symbolsk i dét - Vores familier er stærkt amputeret, men VI har hinanden :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om du har kigget på Louisevibe's berretning?

Nå men hun blev ihvertfald gift i Juni i år, men mistede desværre sin far et par måneder forinden.

Hun valgte at gå det meste af vejen selv, og så gik hendes mand ned og hentede hende så de fulgtes det sidste stykke!

SUPER fint og smukt! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om du har kigget på Louisevibe's berretning?

Nå men hun blev ihvertfald gift i Juni i år, men mistede desværre sin far et par måneder forinden.

Hun valgte at gå det meste af vejen selv, og så gik hendes mand ned og hentede hende så de fulgtes det sidste stykke!

SUPER fint og smukt! :loveshower:

Årh.... Dét lyder godt nok også rigtig, rigtig smukt! ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt klart det er oplagt at fin bror gør det hvis der er en 'forhistorie' der..

Ud over det, så ja, som Louisevibe gå det meste af vejen selv og mødes med H2B til sidst.. Også rigtig smukt.

Personligt kan jeg nu godt lide ideen om at man 'bliver givet væk', så jeg ville vælge min bror (hvis jeg havde en ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var også min bror der førte mig op af gulvet da min far heller ikke blev inviteret til vores bryllup og det var lige som jeg gerne ville have det :-) tænkte for en gang skyld ikke så meget på hvad alle andre ville synes men hvordan jeg gerne ville have det ;-D så mit råd tænk på hvad DU/I gerne vil ;-) det vil du aldrig fortryde ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke min far med og min bror og jeg har haft sådan lidt op og nedture, så derfor bliver det ingen af de to. Istedet bliver det mine 2 bonusbørn, hvor pigen går forrest og hun vil smide rosenblade, så det får hun da lov til :-) Min bonussøn vil så gå ved siden af mig og holde mig i hånden. Så det er jo skønt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke min far med og min bror og jeg har haft sådan lidt op og nedture, så derfor bliver det ingen af de to. Istedet bliver det mine 2 bonusbørn, hvor pigen går forrest og hun vil smide rosenblade, så det får hun da lov til :-) Min bonussøn vil så gå ved siden af mig og holde mig i hånden. Så det er jo skønt :-)

Kan lige forestille mig det.. Der bliver ikke et øje tørt:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har heller ikke min far med og min bror og jeg har haft sådan lidt op og nedture, så derfor bliver det ingen af de to. Istedet bliver det mine 2 bonusbørn, hvor pigen går forrest og hun vil smide rosenblade, så det får hun da lov til :-) Min bonussøn vil så gå ved siden af mig og holde mig i hånden. Så det er jo skønt :-)

Kan lige forestille mig det.. Der bliver ikke et øje tørt:-)

Nej har også sagt til min kæreste, som er ENORMT følsom, at han vil da stortude hele vielsen igennem :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville have taget min fars stedfar, hvis det ikke skulle have været min far :) Han mistede hans datter til kræft, så det ville have været så stort for ham :)

Synes bestemt du skal vælge din bror til at overdrage dig, som det jo er det handler om :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ligesom dig var min far IKKE velkommen og det var jeg også helt afklaret med - og har altid vidst at hvis min bror ville skulle det være ham - og han sagde ja :loveflag: og han tog opgaven meget alvorligt! :)

vi blev godt nok ikke viet i kirke , men blev fulgt op alligevel :7himmel:

Det ser rigtig smukt og rørende ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer