Acacia

Efterskole-bryllup 20.10.12

64 indlæg i dette emne

:balloons: velkommen til min planlægningstråd :balloons:

:heart: vi skal giftes 20.10.12 :heart:

Farvetemaet er sort og blå - sådan aquablå/turkis :biggrin:

Listen - alt det vi har styr på

Billedet er taget af www.flexiphoto.dk

post-58763-0-26584600-1350888114.jpg

Redigeret af Acacia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores Historie :heart::hug:

Vi mødtes første gang i 1998 på Banuhøj Efterskole hvor vi startede som elever - i disse dage for 14 år siden.

Allerede 14 dage inde i skole årret blev vi kærester - jeg havde dog jagtet ham - helt besat - han SKULLE BLIVE MIN.

Vi vat kærester hele årret, men aflyttede forholdet kort tid after - fordi han boede i Aalborg og jeg ved Roskilde...

Efter jeg havde slikket mine sår - begyndte vi i 2002 at ses igen - jeg var solgt.... Men havde i 2001 fået en søn - så havde rigelig at se til :-)

Men vi såes ofte og småkærestede - men igen kom geografien i vejen - og jeg fandt en anden og blev gravid og fik en søn merei 2004

Så havde vi en lang årrerække hvor vi ikke havde kontakt men i 2008 begyndte vi at skive sammen igen - og jeg var ikke i tvivl - eller jeg prøvede at slå det hen ... Der var jo gået så mange år - og jeg havde da tre børn...

Tiden gik og jeg brød ud af mit daværende forhold - som var uligevægtig og opslidende.

Og gennem det brud i 2010 blev han min store støtte

Og i oktober 2010 sagde det bang!

Vi var stormende for elskede og vidste begge det skulle være os ❤❤❤

I februar 11 flyttede vi sammen og i januar 12 fik vi vores skønne datter Acacia ❤

Og prikken over i'et skal så endelig snart ske!!!

Noget jeg har drømt om i 14 år!!

Redigeret af Acacia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til! og tillykke med det kommende bryllup :loveshower: Hvor er det romantisk at I kan blive gift tæt på skolen og endda imod reglerne må holde festen der :loveflag: Vi er selv et efterskolepar, som har været sammen siden vi forelskede os den gang. Vi fik ikke lov at låne vores efterskole til festen :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til! og tillykke med det kommende bryllup :loveshower: Hvor er det romantisk at I kan blive gift tæt på skolen og endda imod reglerne må holde festen der :loveflag: Vi er selv et efterskolepar, som har været sammen siden vi forelskede os den gang. Vi fik ikke lov at låne vores efterskole til festen :td:

ej hvor fedt! :iloveyou:

vi er også meget taknemmelige :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih tak - er jo også selv lige ved at dø over det føles som evighedder til han skal give mig den på!

Jeg satser stærkt på at kunne sætte mig ved computeren og få uploadet en masse billeder - vi fik lavet indvitationerne færdige igår og sendt afsted :-)

Og jeg lavede i fredags selv mit strømpebånd :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her kommer så billederne af mig i kjolen - fra den første prøvning.

jeg skal d 11. oktober til sidste prøvning inden den bliver rettet til - og så en-to dage efter kan jeg komme og hente den

:cheerleader3::loveshower::a1221::7himmel::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3:

post-58763-0-37921500-1345978446.png

post-58763-0-53527900-1345978461.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feststedet: Baunehøj Efterskole

Hans mor har sommerhus lige ved Babunehøj Efterskole - hvor vi jo gik.

Så vi har fået lov at blive viet i Skoven Kirke som ligger et stenkast fra Efterskolen!!

Og endnu mere perfekt - mod de ellers gense regler - har vi fået lov at låne efterskolen til vores bryllup ❤

en stegtegning af middags lokalet

har desværre ingen billeder - glemte alt om at tage billeder sidst jeg var der oppe

post-58763-0-37480600-1345982095.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har fundet min nye frisure :thumbsupsmileyanim:

nu skal jeg bare finde ud af om jeg vil ha mit leverpostegs-kedelige farvet mørkt - gerne med lilla skær - eller om jeg vil ha det afbleget/stiber af forskellige nuancer lyst

lige nu har jeg lilla og lyse striber - dog ville det blive til leopardpletter i så kort hår... så den duer ikke :lol:

post-58763-0-61988600-1346059902.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke meget der er styr på. Det er også en super flot kjole du har valgt og et flot strømpebånd. Sikke en sød historie I har sammen. Havde han ikke fået børn i mellemtiden? Men velkommen til dette fantastiske forum - som er stærkt vanedannende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke meget der er styr på. Det er også en super flot kjole du har valgt og et flot strømpebånd. Sikke en sød historie I har sammen. Havde han ikke fået børn i mellemtiden? Men velkommen til dette fantastiske forum - som er stærkt vanedannende.

Nej han har ingen børn - men han er super go til mine tre :thumbsupsmileyanim:

ka eftersom der efterhånden er meget kort tid tilbage - så er det hele jo nød til at gå lidt tjep

dog havde vi oprindelig snakket om bryllup sammen med barnedåben i juli måned - så bla kjolen var i hus og flere småting ... og vi har jo i noget tid gået og tænk på bryllup - vi manglede kun et go fra efterskolen... og det fik vi jo så her i august :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha har lige fået bekraftigelse fra min søster og hendes kone - at min svigerinde gene vil stå for mit hår - og hun var helt enig da jeg viste billede - det ville være fedt til mig!

Og endnu bedre hun sørger for hårfarve og det hele - 350 kr ❤

Ih hvor jeg bare elsker sådan noget - især fordi vores økonomi ikke er ubegrænset ;-)

Og så har jeg vist nok scoret gratis prof fotograf !!

Mere om det hvis det falder i hak :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha har lige fået bekraftigelse fra min søster og hendes kone - at min svigerinde gene vil stå for mit hår - og hun var helt enig da jeg viste billede - det ville være fedt til mig!

Og endnu bedre hun sørger for hårfarve og det hele - 350 kr ❤

Ih hvor jeg bare elsker sådan noget - især fordi vores økonomi ikke er ubegrænset ;-)

Og så har jeg vist nok scoret gratis prof fotograf !!

Mere om det hvis det falder i hak :-)

Så er der styr på fotograf

http://www.flexiphoto.dk/

og endnu bedre

:cheerleader3: 50 dage tilbage :cheerleader3:

:loveshower:()():loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så har jeg fået bestil hvid dug, bordløber i sort organza, små "blingbling" sten i to blå nuancer og i klar, 50 sorte sterinlys,

og 100 champangeglas :shopping:

:lol: så nu mangler jeg bare servietter og 5 armede lysestager :fløjt: og 117 andre fatastiske små dimser jeg ikke kan leve uden.

post-58763-0-64412100-1346773110.jpg

post-58763-0-26840300-1346773129.jpg

post-58763-0-26645300-1346773174.jpg

post-58763-0-05852900-1346773195.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer