D&SHoffgaard

Hemmeligt vinter rådhusbryllup - aktiviteter på dagen

6 indlæg i dette emne

Ja, jeg ved godt, at der har været en del tråde om dette enme det sidste stykke tid. Men synes ikke rigtig, at jeg har kunne bruge svarene der.

Jeg skal vies på rådhuset d. 13 dec. det bliver kun mig og min mand, samt to vidner. Vi skal vies om formiddagen og regner med at skulle overnatte på et comwellhotel i sorø og vielsen kommer til at foregå i slagelse.

Efter vielsen regner vi med at tage noget brunch, frokost eller en kop varmt at drikke sammen med vores vidner, an på hvad der lige passer ind. :) Men resten af dagen, har vi for os selv.

Men hvad skal vi finde på at lave? Synes mulighederne er lidt begrænset pga. årstiden,og vi rigtig gerne lave andet end par at tage direkte på hotellet.

Vi havde selv snakket på en fælles boudoir-fotografering, men det er nok lidt for bøvlet den dag. :huh:

Er der nogen der har nogle super faktastiske forslag til hvad vi kan lave? Udover :a1093::griner:-

Følg min planlægning Her

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se hvorfor en fælles boudoir-fotografering skulle være for bøvlet?? Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Ellers kunne i også få "almindelig" fotografering i vintervejret

nu ved jeg ikke hvilke muligheder der er i sorø området, men en romantisk tur på skøjter kunne også være en mulighed?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fordi, at det nok kræver en masse rekvisitter, og hvis skal sove ude er det lidt bøvlet at slæbe rekvisitter med rundt. Hvis vi får frostvejr, kan det godt lade sig gøre med en skøjtetur på Sorø sø. Men hvis det skal være på kunstig is, skal vi enten til Fyn, Holbæk eller Kbh. Hvilket jeg tror bliver lidt for besværligt, men 1000 tak for ideen. :)

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  • En lækker spa oplevelse, med massage inkluderet.
  • En fotosession udenfor - man kan købe så mange fine pelse mm. man kan have ude over brudekjolen (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du skal have på) men det kan være super smukt og sjovt at få taget anerledes billeder.

Lige en hurtig google søgning:

vinter5.jpg

bryllupsfotograf-vores-store-dag.jpg

vinter7.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer